Weet iemand misschien of er speciale bedrijven zijn die GOEDKOOP dits soort dingen over laten komen ofzo, want het is natuurlijk maar een heel klein dingetje.
Je kunt dat dingetje op die sites alleen bestellen met een Amerikaans adres (en ik heb helaas geen familie of kennissen in Amerika, anders was dat wel een oplossing geweest).
Het lijkt mij op zich wel een hele rendabele (misschien ietwat illegale) onderneming om die dingen over te vliegen of te varen. Weet iemand of dit soort bedrijven bestaan, of dat het op een of andere manier toch mogelijk is om dat ding in Amerika te bestellen?
Alvast bedankt mensen
ps: ik weet niet of dit het goeie subforum is hiervoor, schop hem anders maar ff naar de goeie plek
[Dit bericht is gewijzigd door MadMarine op 09-02-2004 23:53]
quote:zou kunnen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze dan moeilijk gaan doen
Op maandag 9 februari 2004 23:53 schreef Andoire het volgende:
Kan je niet gewoon een mailtje sturen en vragen of ze ook buiten de VS versturen?
quote:maar ze zeggen niet voor niets overal nadrukkelijk: 'US only' enzovoort..
Op maandag 9 februari 2004 23:55 schreef S4ndro het volgende:
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, misschien een mailtje met uitleg naar het betreffende bedrijf sturen?
quote:vind je dat dan geen goeie hint?
Op maandag 9 februari 2004 23:56 schreef MadMarine het volgende:[..]
maar ze zeggen niet voor niets overal nadrukkelijk: 'US only' enzovoort..
quote:Inderdaad, tenzij het bestemd is als gift.
Op maandag 9 februari 2004 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar krijg je dan niet extra kosten, belasting omdat het een product van buiten de EU is ofzo?
quote:nee
Op maandag 9 februari 2004 23:57 schreef HeyFreak het volgende:[..]
vind je dat dan geen goeie hint?
duur geschenkje
quote:Precies, en of ze het als *gift* willen laten versturen.
Op maandag 9 februari 2004 23:53 schreef Andoire het volgende:
Kan je niet gewoon een mailtje sturen en vragen of ze ook buiten de VS versturen?
Bij die linkjes zijn ook bedrijven die gewoon naar NL versturen.
quote:tis nogal een groot bedrijf (creative), dus ik denk niet dat ze daaraan gaan beginnen. en dan nog iets, ik kan ook niet echt duidelijk een mailadres vinden waar ik dan naartoe zou kunnen mailen..
Op dinsdag 10 februari 2004 00:05 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, en of ze het als *gift* willen laten versturen.
quote:klinkt logisch
Op dinsdag 10 februari 2004 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neem een kijkje op één van de door creative zelf aangegeven sites: http://us.creative.com/products/wtb/online/partners.aspBij die linkjes zijn ook bedrijven die gewoon naar NL versturen.
quote:let niet op
Op maandag 9 februari 2004 23:57 schreef MadMarine het volgende:
dit is trouwens die site: http://us.creative.com/shop/shopcategory.asp?category=3#
quote:alleen bij amazon heb ik die mp3 speler die ik zoek zien staat, maar daar is ie ten eerste niet op voorraad, en ze zeggen dat ze hem niet kunnen bezorgen op mijn adres ofzo
Op dinsdag 10 februari 2004 00:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neem een kijkje op één van de door creative zelf aangegeven sites: http://us.creative.com/products/wtb/online/partners.aspBij die linkjes zijn ook bedrijven die gewoon naar NL versturen.
quote:?
Availability: This item has not yet been released. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
quote:uh nee
Op dinsdag 10 februari 2004 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je had dit al gezien
[..]?
quote:ja ik zie het nu ook staan.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:26 schreef MadMarine het volgende:[..]
uh nee
waar heb je dat zien staan?
bij amazon?
quote:
Op maandag 9 februari 2004 23:58 schreef Cajun het volgende:[..]
Inderdaad, tenzij het bestemd is als gift.
quote:maar ook met het versturen als gift zit je met een maximale waarde. Daarboven moet toch nog belasting betaald worden. Dat bedrag ligt op iets van 50 euro. Met die mp3 speler zit je daar dus ver boven.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:05 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, en of ze het als *gift* willen laten versturen.
Ok, als ze erop zetten dat de inhoud er 35 ofzo waard is kan je het ontlopen, tenzij ze erin kijken om te controleren. Dan zien ze ook wel dat dat ding veel meer waard is, en krijg je alsnog een leuke toeslag.
quote:ok ga ik doen
Op dinsdag 10 februari 2004 00:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar misschien dus dat Amazon hem daarom nog niet aan jou wil verschepen?
Ik weet het niet. Maar mail creative zelf anders eens, dat werkt op dit moment het best denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |