quote:*Geeft keukentrapje aan*
Op dinsdag 10 februari 2004 14:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou daar heeft hij ook aan gewerkt he
maargoed, ik laat me weer op de kast jagen.
Klim er maar weer snel af dan
quote:Jawel, hebben ze in 2e instantie ook gedaan. Hij dacht zo ongeveer wel te weten wat het was, maar hij heeft de plank in mijn geval dus mooi misgeslagen
Op dinsdag 10 februari 2004 14:31 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Doen ze tegenwoordig geen agardiffusietest of zo
. Een kweek maken is het eerste wat ze zouden moeten doen, maar dat duurt een paar dagen.
quote:*naar beneden klauter*
Op dinsdag 10 februari 2004 14:37 schreef Semisane het volgende:[..]
*Geeft keukentrapje aan*
Klim er maar weer snel af dan
Nou dankje he kan ik weer aan het werk
quote:hai
Op dinsdag 10 februari 2004 14:45 schreef Davidboaz het volgende:
dus daarom voelde je je gisteren kut?
quote:Oja, werk...
Op dinsdag 10 februari 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:
kan ik weer aan het werk
*dat tussendoor ook nog maar ff doe*
quote:Geen dank....zet je het trapje wel weer in de hoek...anders struikelt moeder er over.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
*naar beneden klauter*
Nou dankje he
kan ik weer aan het werk
quote:*mee op kast laat jagen*
Op dinsdag 10 februari 2004 14:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou daar heeft hij ook aan gewerkt he
maargoed, ik laat me weer op de kast jagen.
Krol heeft er mede voor gezorgd dat wij/jullie net kunnen doen alsof hier in Nederland vrijwel geen problemen voor homows e.d. zijn. Daar dien je respect voor op te brengen (iig als homo zijnde). Geen enkel geneuzel kan dit ongedaan maken Respectloos over dit soort mensen / voorvechters praten stuit bij mij op onvoorwaardelijk onbegrip!
quote:O nee, helemaal niet, daar kan ik niet wakker van liggen hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:45 schreef Davidboaz het volgende:
dus daarom voelde je je gisteren kut?
quote:Respectloos was m.i. nog geen sprake van. Kritische opstelling vind ik echter nooit misplaatst. Zolang je maar voor argumenten van beide kanten openstaat.
Op dinsdag 10 februari 2004 14:51 schreef error het volgende:
Respectloos over dit soort mensen / voorvechters praten stuit bij mij op onvoorwaardelijk onbegrip!
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:51 schreef error het volgende:[..]
*mee op kast laat jagen*
Krol heeft er mede voor gezorgd dat wij/jullie net kunnen doen alsof hier in Nederland vrijwel geen problemen voor homows e.d. zijn. Daar dien je respect voor op te brengen (iig als homo zijnde). Geen enkel geneuzel kan dit ongedaan maken
Respectloos over dit soort mensen / voorvechters praten stuit bij mij op onvoorwaardelijk onbegrip!
Ik ben niet in zo'n directe bui vanavond Dankje
quote:Dat subtiele "Krol heeft er mede voor gezorgd dat wij/jullie net kunnen doen alsof hier in Nederland vrijwel geen problemen voor homows e.d. zijn."
Op dinsdag 10 februari 2004 14:51 schreef error het volgende:[..]
*mee op kast laat jagen*
Krol heeft er mede voor gezorgd dat wij/jullie net kunnen doen alsof hier in Nederland vrijwel geen problemen voor homows e.d. zijn. Daar dien je respect voor op te brengen (iig als homo zijnde). Geen enkel geneuzel kan dit ongedaan maken
Geweldig...alsof je het expres doet.
ik krijg zo onderhand het gevoel dan mijn aanwezigheid hier daboaz wegjaagt ofzo steeds een berichtje en dan weer verdwenen
quote:kritisch zijn omdat iemand relatief vaak in de media verschijnt vind ik nogal kort door de bocht...
Op dinsdag 10 februari 2004 14:54 schreef NathaN het volgende:[..]
Respectloos was m.i. nog geen sprake van. Kritische opstelling vind ik echter nooit misplaatst. Zolang je maar voor argumenten van beide kanten openstaat.
quote:Hij stuitert, net als Xiance
Op dinsdag 10 februari 2004 14:57 schreef Waxxer het volgende:ik krijg zo onderhand het gevoel dan mijn aanwezigheid hier daboaz wegjaagt ofzo
steeds een berichtje en dan weer verdwenen
quote:ow toch niet! Hey man!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:58 schreef Davidboaz het volgende:
hallo jonkies.
quote:Kijk, zo doe je dat, Beav.
hallo jonkies.
How's life for Da Boaz?
quote:Ok, maar het scheelde niet veel
Op dinsdag 10 februari 2004 14:54 schreef NathaN het volgende:
Respectloos was m.i. nog geen sprake van. Kritische opstelling vind ik echter nooit misplaatst. Zolang je maar voor argumenten van beide kanten openstaat.
quote:IK? neuh.... dat zou ik niet durven
Op dinsdag 10 februari 2004 14:57 schreef Semisane het volgende:Geweldig...alsof je het expres doet.
quote:*aangesproken voel*
hallo jonkies.
quote:Ik heb nergens zien staan dat we kritisch zijn omdat hij veel in de media verschijnt. Beetje kort door de bocht van je, dus
Op dinsdag 10 februari 2004 14:58 schreef Waxxer het volgende:
kritisch zijn omdat iemand relatief vaak in de media verschijnt vind ik nogal kort door de bocht...
quote:Waarom zit er een slotje op jouw fotoboek?
hallo jonkies.
quote:Nee, het stond er niet letterlijk, maar uit de context trok ik dezelfde conclusie: 'kritisch zijn, om het kritisch zijn'. Omdat dat waarschijnlijk intellectueler lijkt. Gewoon een goed verhaal over iemand waar je meer dan gemiddeld respect voor hebt, is not done. Je moet kritisch zijn, net zolang totdat ie doorslaat en toegeeft dat ie ook in het plantsoen Marokkaantjes liet bukken!
Op dinsdag 10 februari 2004 15:04 schreef NathaN het volgende:[..]
Ik heb nergens zien staan dat we kritisch zijn omdat hij veel in de media verschijnt. Beetje kort door de bocht van je, dus
Maar goed ik draaf door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |