quote:Veel succes met dat onding. Hier moest de CV vier keer bijgevuld worden, en moest er twee keer een monteur komen. Een oude monteur. Met een accent.
Op dinsdag 10 februari 2004 08:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Gemene Centrale Verwarming!.
quote:Bijvullen heb ik gisteren gedaan, maar dat heeft niet geholpen. En ik heb net het installatiebedrijf gebeld, maar die zijn bezet. ("Wilt u het over vijf minuten nogmaals proberen?" zei de automatische telefoonbeantwoordmevrouw.)
Op dinsdag 10 februari 2004 08:15 schreef LeBeau het volgende:[..]
Veel succes met dat onding. Hier moest de CV vier keer bijgevuld worden, en moest er twee keer een monteur komen. Een oude monteur. Met een accent.
Ik denk dat hun legertje schattige jonge blonde monteurs het heel druk heeft met het weer opwarmen van alle verkleumde klanten. .
quote:Ik zou zeggen, doe vooral erg veel moeite om zo verkleumd mogelijk over te komen als jouw schattige jonge, blonde monteur langs komt. Dan zit er tenminste toch nog een positieve kant aan het hele gebeuren.
Op dinsdag 10 februari 2004 08:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Bijvullen heb ik gisteren gedaan, maar dat heeft niet geholpen. En ik heb net het installatiebedrijf gebeld, maar die zijn bezet. ("Wilt u het over vijf minuten nogmaals proberen?" zei de automatische telefoonbeantwoordmevrouw.)
Ik denk dat hun legertje schattige jonge blonde monteurs het heel druk heeft met het weer opwarmen van alle verkleumde klanten.
.
quote:Vanuit? voor de context
Op dinsdag 10 februari 2004 09:36 schreef tech het volgende:
Vlak na mijn vorige post (6:18) ben ik vertrokken naar Amsterdam. Nu (9:36) ben ik er... Dit land is verkeerstechnisch echt DOODZIEK.
*al om 06:20 aangekleed en wel was*
*zometeen naar maatschappelijk werk ga*
*dan uitwaai op strand doe met een vriend*
Een vriend van me is jarig..ergens deze maand....hij zegt nooit wanneer, want hij viert het niet (ouders zijn yahova, hij homo...goeie combi niet waar) Maar ik wil eigenlijk wel naar een soort sauna/massage/beauty ding, maar goed weet eigenlijk geen leuke.
Hij kan wel een relaxed dagje gebruiken...and god knows I do.
And here do you step in... Doe eens een suggestie naar een leuke in Amsterdam...oh ja...ook eentje waarvoor je niet meteen een hypotheek moet voor gaan aanvragen...ik wil namelijk ook nog een huis kopen dit jaar.
Damn wat wordt ik persoonlijk hier.
quote:Persoonlijk en serieus mogen van mij best
Op dinsdag 10 februari 2004 10:16 schreef Semisane het volgende:
ok...ik heb een iets wat serieuse vraag...al begrijp ik dat ik eigenlijk daar niet hier voor moet zijn...maar goed..
---
Marre, qua je probleem heb ik eerlijk gezegd geen idee. Ik kom eigenlijk nooit bij dat soort dingen, laat staan in a'dam....
quote:om 10.35
Op dinsdag 10 februari 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
Had ik al eens hoi gezegd vandaag hier?
quote:Ik geloof het niet. Dus ga je gang....
Op dinsdag 10 februari 2004 10:35 schreef Sunjammer het volgende:
Had ik al eens hoi gezegd vandaag hier?
quote:Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik ben ook niet thuis in de sauna-lerei. Maar misschien is het een idee om naar de thermen te gaan? Je hebt er een aantal in Nederland en die zijn luxer en mooier dan gewone sauna's, schijnt?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:16 schreef Semisane het volgende:
ok...ik heb een iets wat serieuse vraag...al begrijp ik dat ik eigenlijk daar niet hier voor moet zijn...maar goed..Een vriend van me is jarig..ergens deze maand....hij zegt nooit wanneer, want hij viert het niet (ouders zijn yahova, hij homo...goeie combi niet waar) Maar ik wil eigenlijk wel naar een soort sauna/massage/beauty ding, maar goed weet eigenlijk geen leuke.
Hij kan wel een relaxed dagje gebruiken...and god knows I do.
And here do you step in...
Doe eens een suggestie naar een leuke in Amsterdam...oh ja...ook eentje waarvoor je niet meteen een hypotheek moet voor gaan aanvragen...ik wil namelijk ook nog een huis kopen dit jaar.
Mogguh trouwens, ik ga zo mijn nieuwe contract tekenen
En ja, ik had al hoi gezegd in de trant van goh had ik dat nou al gezegd enzo, maar dat gezegd hebbende, zeg ik dat ik dat niet gezegd had, dus dat zegt op zich niets
quote:Hmmm mischien moet ik wel gewoon googlen. Even iets minder lui zijn zeg maar.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:44 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik zou het niet weten, eerlijk gezegd. Ik ben ook niet thuis in de sauna-lerei. Maar misschien is het een idee om naar de thermen te gaan? Je hebt er een aantal in Nederland en die zijn luxer en mooier dan gewone sauna's, schijnt?
Ik heb geen idee of die ik ook in de buurt van Amsterdam zijn.
quote:Oke dan!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Semisane op 10-02-2004 10:55]
quote:*dwarsligger rechtleg*
Op dinsdag 10 februari 2004 10:47 schreef Sunjammer het volgende:
Ik als eeuwige dwarsligger ga dus mooi geen 'hoi' zeggen he... Hallo volstaat ook wel.En ja, ik had al hoi gezegd in de trant van goh had ik dat nou al gezegd enzo, maar dat gezegd hebbende, zeg ik dat ik dat niet gezegd had, dus dat zegt op zich niets
quote:Let je wel op de kleine lettertjes?
Op dinsdag 10 februari 2004 10:44 schreef Andyvie het volgende:
quote:Alle letters hebben dezelfde grootte in mijn contract
Op dinsdag 10 februari 2004 10:53 schreef NathaN het volgende:[..]
Let je wel op de kleine lettertjes?
quote:Dank je wel
Op dinsdag 10 februari 2004 10:57 schreef Sunjammer het volgende:
Congrats @ andijv btw
quote:Ok, neem dan je goeie bril mee
Op dinsdag 10 februari 2004 11:27 schreef Andyvie het volgende:
Alle letters hebben dezelfde grootte in mijn contract
quote:Ja, nu ben je te laat. Ik heb al ondertekend
Op dinsdag 10 februari 2004 11:42 schreef NathaN het volgende:[..]
Ok, neem dan je goeie bril mee
quote:And now you've sold your soul to Satan?
Op dinsdag 10 februari 2004 11:50 schreef Andyvie het volgende:
Ja, nu ben je te laat. Ik heb al ondertekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |