quote:ooohw
Op maandag 9 februari 2004 23:57 schreef ysklontje2000 het volgende:Weer een voordeel dat ik niet in plat Amsterdams lul.
dan maar?
quote:en dat vraag je van mij
Op dinsdag 10 februari 2004 00:01 schreef Idril-2 het volgende:
Blijven we lief hier en het goede voorbeeld geven?
quote:Heb je een snol op het oog dan?
Op dinsdag 10 februari 2004 00:00 schreef onetouch het volgende:[..]
ooohw
dan maar?
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 00:05 schreef ysklontje2000 het volgende:Heb je een snol op het oog dan?
ze is heel lief, keurig opgevoed en draagt Oilily
quote:Weet ik ook wel. Moet er gewoon ff doorheen. Heeft er ook mee te maken dat ik nog steeds twijfel of het wel iets voor me is.
Op maandag 9 februari 2004 23:38 schreef Davidboaz het volgende:
dijf, niet prakiseren jongen. verandering is niet slecht; er komen alleen maar nieuwe dingetjes en uitdaginkjes.
truste.
quote:NEE! Aan gasten. Please, Onetouch, peace!
Op dinsdag 10 februari 2004 00:04 schreef onetouch het volgende:[..]
en dat vraag je van mij
quote:Andyvie heeft een nieuwe baan begrijp ik? Gefeliciteerd, super
Op dinsdag 10 februari 2004 00:09 schreef Andyvie het volgende:[..]
Weet ik ook wel. Moet er gewoon ff doorheen. Heeft er ook mee te maken dat ik nog steeds twijfel of het wel iets voor me is.
Komt allemaal wel weer in orde.
Maar dank je wel voor je lieve woorden
quote:Dank je wel
Op dinsdag 10 februari 2004 00:21 schreef Idril-2 het volgende:[..]
Andyvie heeft een nieuwe baan begrijp ik? Gefeliciteerd, super
Natuurlijk is het eng, maar je bent aangenomen. En dat heb je toch maar geflikt! Ik ben heel blij voor je
En nu ga ik echt slapen. Truste!
quote:Ja.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:44 schreef Great_Expectations het volgende:Stel hè, als ik nou de storingsdienst moet bellen, is het dan normaal om te zeggen dat de Centrale Verwarming gemeen en niet lief doet, of is dat raar?
.
quote:Dus het is niet zo dat ze dan meteen doorhebben dat het een homo is wiens CV het niet doet, en dat ze dan meteen die ene schattige 21-jarige blonde monteur sturen.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:45 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ja.
quote:Het kan vriezen, het kan dooien.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:Dus het is niet zo dat ze dan meteen doorhebben dat het een homo is wiens CV het niet doet, en dat ze dan meteen die ene schattige 21-jarige blonde monteur sturen.
.
Trouwens he, ik zit te denken, en even niet op het getrokken gezicht letten, maar zal ik mijn haar weer zo kort doen:
??
Of is dat te kinderlijk? Ik kijk daar zo, omdat die foto nog een overblijfsel is van dat ene [HETERO] topic
quote:Heb ik een foto gemist?
Op dinsdag 10 februari 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:zoooo ik ben uitge-gayed
snap niet dat die over-the-top-foto zoveel reacties uitlokt
quote:Sure, millimeteren die hap.
Trouwens he, ik zit te denken, en even niet op het getrokken gezicht letten, maar zal ik mijn haar weer zo kort doen:??
Of is dat te kinderlijk? Ik kijk daar zo, omdat die foto nog een overblijfsel is van dat ene [HETERO] topic
quote:Ja het is nu dus a-symetrisch en het staat erg lomp als het is aangegroeid, en ik ben niet elke dag in een extreme bui. Dus ik wil het idd kort laten knippen en dan maar weer op weg naar een nieuw, ander kapsel.
Op dinsdag 10 februari 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Heb ik een foto gemist?
[..]Sure, millimeteren die hap.
Lekker practisch, en leuk voor een keertje.
Daarna weer aan laten groeien..
Deze foto:
Die glimlach... die buikspreekpopmond zo breed... Over the top, dus....
quote:Oja, dat a-symetrische... nog steeds?
Op dinsdag 10 februari 2004 01:02 schreef Waxxer het volgende:Ja het is nu dus a-symetrisch en het staat erg lomp als het is aangegroeid, en ik ben niet elke dag in een extreme bui. Dus ik wil het idd kort laten knippen en dan maar weer op weg naar een nieuw, ander kapsel.
quote:Weinig mis mee.
Deze foto:Die glimlach... die buikspreekpopmond zo breed...
Over the top, dus....
quote:Nou ik laat het knippen, dan is het heeeeeel ietsje plukkerig, dus net dat beetje extra
Op dinsdag 10 februari 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Oja, dat a-symetrische... nog steeds?
Tijd voor een nieuwe start dan ja. Maareh, kort knippen of tondeusewerk?
[..]Weinig mis mee.
Ja het a-symetrisch zou een doorontwikkeling moeten zijn, maar het wordt alleen maar lomper
Foto is okay?? Het staat zo van "enne... geen cent teveel he!!!"
quote:Daarvoor moet je toch eerst hierop lijken:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
Foto is okay?? Het staat zo van "enne... geen cent teveel he!!!"
quote:Goedemorgen samen! (of op dit tijdstip eigenlijk: ik alleen...)
Op dinsdag 10 februari 2004 01:58 schreef NathaN het volgende:
Mogguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |