Ik woon vlak bij het hoofdkantoor.. Volgens mij kan je met die loden LanCity-modem flink wat schade aanrichten..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:17 schreef BoJo het volgende:
Zullen we gaan rellen bij UPC ?
ga er per ongeluk op zittenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:04 schreef Dezz het volgende:
Een vriend van me had laatst blikseminslag, was z'n modem naar de klote. Nou heeft hij zo'n nieuwe modem gekregen en ik nog niet![]()
Ik zit er toch over te denken mijn modem ook perongeluk expres kapot te laten gaan![]()
inmiddels heb ik 4mbitquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zwaai alvast naar Chello, ik heb het opgezegd...
Binnenkort 8mbit...
Hoeveel betaald je nou daar meer voor?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zwaai alvast naar Chello, ik heb het opgezegd...
Binnenkort 8mbit...
Als ik daar in log zie ik mijn gegevens staat er dit :quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Burner2000 het volgende:
Helpt het ook als je naar http://prov.upc.nl/ gaat en je ip laat verversen om direct gebruik te maken van de nieuwe snelheden?
59.95 per maand het eerste jaar, daarna 75 per maandquote:Op vrijdag 12 maart 2004 08:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoeveel betaald je nou daar meer voor?
P.s mijn chello is nog geen ruk veranderd... maar jah eerst nog een nieuw modem.![]()
stap gewoon over naar adsl, stukken beterquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:05 schreef Tiemie het volgende:
Nog steeds niets hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |