quote:Juist, heel af en toe is het klote. Bij ons in de buurt is dit iets meer dan heel af en toe, of wij houden er een andere criteria op na op de stelling "heel af en toe".
Op zondag 15 februari 2004 12:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb weinig te klagen, heel af en toe is het klote maar volgende dag ook weer opgelost
Maar je moet bijvoorbeeld je email binnenhalen op een van die dagen die onder "heel af en toe" valt. Bijvoorbeeld wat exceldokumenten die je voor je dagje thuiswerken beslist ndig hebt... Of je familie is op vakantie en belt even snel om te zeggen dat ze in een internetcafe zitten zodat we even kunnen bij-chatten...
Dit mag gewoon niet voorkomen bij een product dat ongeveer 600 euro per jaar kost... !
quote:Dat is dan wel heel erg klote ja, ik snap hoe je hier over denkt.
Op zondag 15 februari 2004 13:01 schreef Jereon het volgende:[..]
Juist, heel af en toe is het klote. Bij ons in de buurt is dit iets meer dan heel af en toe, of wij houden er een andere criteria op na op de stelling "heel af en toe".
Maar je moet bijvoorbeeld je email binnenhalen op een van die dagen die onder "heel af en toe" valt. Bijvoorbeeld wat exceldokumenten die je voor je dagje thuiswerken beslist ndig hebt... Of je familie is op vakantie en belt even snel om te zeggen dat ze in een internetcafe zitten zodat we even kunnen bij-chatten...
Dit mag gewoon niet voorkomen bij een product dat ongeveer 600 euro per jaar kost... !
Succes!
Maar mijn vraag is nou, heeft iemand een soort plan van aanpak om je af te melden bij chello? Formeel moet je geloof ik alleen maar een een brief sturen, maar het is wel bekend hoeveel problemen chello heeft met dat soort dingen
Dus welke stappen moet ik ondernemen?
Ik dacht zelf aan het volgende
quote:nou nou zo erg is het ook niet gesteld met de kwaliteit hier met de tv, kan ik ook wel zeggen met de sateliet ben je ook weer afhankelijk van het weer
Op zaterdag 14 februari 2004 01:55 schreef schvvmert het volgende:[..]
Als je een satteliet hebt met 10x beter beeld is dat aardig overbodig ja.
quote:Plus dat als ik een satelliet neem ik nog steeds vastrecht voor de kabel kan betalen...
Op zondag 15 februari 2004 18:27 schreef pascalheister het volgende:[..]
nou nou zo erg is het ook niet gesteld met de kwaliteit hier met de tv, kan ik ook wel zeggen met de sateliet ben je ook weer afhankelijk van het weer
http://www.texen.nl/kabel-internet/chello/snelheidsvergelijking.html
quote:Komt Chello er toch goed vanaf.
Op zondag 15 februari 2004 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vond nog een linkje met vergelijking tussen Chello en ADSLhttp://www.texen.nl/kabel-internet/chello/snelheidsvergelijking.html
quote:volgens mij is het een rip van de chello site
Op zondag 15 februari 2004 20:30 schreef yootje het volgende:[..]
Komt Chello er toch goed vanaf.
quote:Juist da's dezelfde koppelverkoop die de KPN toepast met de vaste telefoonlijn.
Op zondag 15 februari 2004 18:29 schreef MadGuy het volgende:[..]
Plus dat als ik een satelliet neem ik nog steeds vastrecht voor de kabel kan betalen...
[Dit bericht is gewijzigd door schvvmert op 15-02-2004 20:57]
quote:Is dat overal zo?
Op zondag 15 februari 2004 20:56 schreef schvvmert het volgende:[..]
Juist da's dezelfde koppelverkoop die de KPN toepast met de vaste telefoonlijn.
Alleen daar ben je daar na een jaar vanaf. Bij Chello blijf je eeuwig betalen voor iets wat je niet gebruikt.
quote:is chello en goedkoper en sneller
Op zondag 15 februari 2004 19:44 schreef pascalheister het volgende:
vond nog een linkje met vergelijking tussen Chello en ADSLhttp://www.texen.nl/kabel-internet/chello/snelheidsvergelijking.html
quote:niet zeuren ik moet tot april wachten
Op zondag 15 februari 2004 21:52 schreef Tiemie het volgende:
Chello is eigenwijs, com21 modems worden absoluut niet vervangen en daardoor moet ik dus echt tot maart wachten
quote:Essent weet ik niet. Bij UPC had ik een Chello en Priority abbo.
Op zondag 15 februari 2004 21:11 schreef Renesite het volgende:[..]
Is dat overal zo?
Essent doet er niet moeilijk over dacht ik
Och en die moeten ze nu nog krijgen.
daar vragen ze om bij het afmeld formulier
quote:staat op de factuur
Op zondag 15 februari 2004 23:05 schreef Hayek het volgende:
heb je een "klantnummer" bij upc?daar vragen ze om bij het afmeld formulier
quote:thnx
Op zondag 15 februari 2004 23:10 schreef Adelante het volgende:
klantnummer en gegevens kun je ook opvragen via prov.upc.nl
quote:naja, heeft een andere achtergrond, ze kunnen het tv signaal er niet uit filteren, dus als je kabelinternet hebt en geen geld zou betalen voor je CATV, dan zou je gewoon de tv kunnen aansluiten en ontvang je kabelsignaal.
Op zondag 15 februari 2004 20:56 schreef schvvmert het volgende:[..]
Juist da's dezelfde koppelverkoop die de KPN toepast met de vaste telefoonlijn.
Alleen daar ben je daar na een jaar vanaf. Bij Chello blijf je eeuwig betalen voor iets wat je niet gebruikt.
is dus logisch dat je CATV moet betalen als je kabelinternet neemt, of geloof je werkelijk dat niemand liegt als ie UPC belooft dat ie geen tv gaat aansluiten op kabel signaal en dus er niet voor wilt betalen?
maar je mag nog geen servers draaien, niet met classic in ieder geval
quote:en ik neem aan dat je al contact hebt opgenomen met chello om te kijken of het aan het signaal ligt? Of klaag je in de hoop dat het vanzelf verbeterd? Uiteraard weet je 100% zeker dat het niet aan software, bekabeling of pc ligt?
Op maandag 16 februari 2004 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
Bij de een de snelheden omhoog, dan bij de ander zeker omlaag; ik heb al ongeveer een maand ineens BAGGERtrage Chello hier (Regio Helmond)
Geen idee waardoor het komt, maar pagina's duren ineens uren om te laden. Die extra snelheid die we hier krijgen zal dus ws weer net zo worden als voorheen; en omdat het nu allemaal zo traag als dikke stront gaat, heb ik ws straks nog echt het idee dat het sneller is ook
quote:Met mijn pc is niets mis: ik ontvang het signaal via een netwerk, maar ik heb gemerkt dat de verbinding bij de hoofdontvanger (de pc van mijn vriendje) ook trager is geworden. We hebben verder niets veranderd.
Op maandag 16 februari 2004 14:05 schreef bluebit het volgende:[..]
en ik neem aan dat je al contact hebt opgenomen met chello om te kijken of het aan het signaal ligt? Of klaag je in de hoop dat het vanzelf verbeterd? Uiteraard weet je 100% zeker dat het niet aan software, bekabeling of pc ligt?
quote:Ook Chello Helmond hier. Nergens last van.
Op maandag 16 februari 2004 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
Bij de een de snelheden omhoog, dan bij de ander zeker omlaag; ik heb al ongeveer een maand ineens BAGGERtrage Chello hier (Regio Helmond)
Geen idee waardoor het komt, maar pagina's duren ineens uren om te laden. Die extra snelheid die we hier krijgen zal dus ws weer net zo worden als voorheen; en omdat het nu allemaal zo traag als dikke stront gaat, heb ik ws straks nog echt het idee dat het sneller is ook
quote:Dan heb ik leechende buren
Op maandag 16 februari 2004 14:25 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Ook Chello Helmond hier. Nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |