ikke niet hoor...quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:13 schreef berc het volgende:
je hebt bericht gehad via email.........
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Chello is gewoon dom bezig
ze hebben een sterke concurrent in de vorm van ADSL en dan doen ze ook geen enkele moeite om klanten te behouden.
Ze informeren slecht, doen hun werk slecht, zijn sloom en maken talloze fouten en helpdesk is waardeloos.
Ze gaan nu echt al hun klanten aan ADSL verliezen en nu ze de tv prijzen naar 15 euro gaan verhogen zal UPC ook veel mensen aan schotel verliezen en dan is het straks zwaai zwaai UPC/chello. Failliet verklaard en helemaal hun eigen schuld.
En deze snelheidsverhoging had al veeel eerder moeten komen.
Prijzen gingen maar omhoog en omhoog en snelheid bleef in verhouding met concurrentie achterlopen.
we betaalden eerder nog 89 gulden (40.39 euro) en nu 52 euro ongeveer.
12 euro duurder per maand.
als ze nou de download nou naar 3000 deden en upload naar 512 voor classic..
Helemaal niet.quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:13 schreef berc het volgende:
je hebt bericht gehad via email.........
hehehe, dan heb je wel een chello e-mail adres, zou ik ff een berichtje over sturen met je klantnummer via qmail.upc.nl en dan zullen ze je de gegevens wel toesturen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:36 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik kan me ook nog wel herinneren dat Chello Tebenet hier toen heeft overgenomen.
Toen zouden we een Chello e-mail krijgen.
Papier enz ingevuld.. nooit meer wat van gehoord.
![]()
Alleen jammer dat ik volgens die hufers al aan m'n max download zit (zit nog onder de 40 gig deze maandquote:Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 252.6 KByte/sec
(=2021 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 30.0 KByte/sec
(=240 kbps)
Gvd mensen lezen jullie ooit wel is mailtjes ?????quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:02 schreef Eek het volgende:
In Spijkcity ook nog steeds geen snelheidsverhoging gehad...
Nah.. eerder minder DVD'squote:Op woensdag 24 maart 2004 22:47 schreef Gravit het volgende:
Ik download ook veel maar meer dan 20 haal ik niet en dan heb ik best veel onzin en dingen die ik nooit gebruik.
Misschien minder onzin downen?
Ik weet niet welk mailtje jij hebt gekregen, maar in dat van mij stond er echt dat ze er direct mee zouden beginnen en UITERLIJK eind april voor elkaar zouden hebben...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef Gravit het volgende:
[..]
Gvd mensen lezen jullie ooit wel is mailtjes ?????
Pas in JUNI zijn wij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom krijgen jullie wel die mailtjes en ik niet..??quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
nou zuidholland is dus begin juli
stond ook niet in de mail maar staat wel op forums enzo en ik heb gebeltquote:Op donderdag 25 maart 2004 00:38 schreef Eek het volgende:
[..]
Waarom krijgen jullie wel die mailtjes en ik niet..??![]()
![]()
Er stond dat ze verwachtten eind april de meeste van hun abbonnees op de nieuwe snelheden te hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2004 00:35 schreef Eek het volgende:
Ik weet niet welk mailtje jij hebt gekregen, maar in dat van mij stond er echt dat ze er direct mee zouden beginnen en UITERLIJK eind april voor elkaar zouden hebben...![]()
In zaanstad is der ook nog geen drol gebeurtquote:Op donderdag 25 maart 2004 01:54 schreef APK het volgende:
Ik heb ook nog geen mail gehad.
Iemand anders in Amsterdam centrum wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |