abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 22:02:29 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17041910
Nader overleg mijn neus. Nikky, sorry, maar ik vind dit persoonlijk teveel censuur. Deze topic kan prima. Het zet namelijk aan tot zelfstandig denken. Volg de discussie en laat niet je eerste vastgeroeste mening gelden. Ik wilde dit meteen zeggen, totdat ik zag dat jij een opruimslotje had gezet. Jammer dat daaraan een slotje van een ander modje aan vooraf was gegaan waardoor jij je mening snel herzag. Deze topic heeft mi. weldegelijk potentie. Dus opnieuw, en ik ga door tot de ban.
Zou het serieus niet een idee zijn om elke Nederlander voor een week een allochtoon te gunnen en de week daarop met die allochtoon mee te gaan naar diens activiteiten?
Zo kweek je wederzijds begrip en leer je omgaan met elkaars normen en waarden (losstaand van de zgn. Nederlandse waarden, die niet eens één gefundeerd idee bevatten). Je neemt je eigen allochtoon mee naar culturele uitjes van het eigen land. Je allochtoon begint dan te begrijpen hoe het Nederlandse systeem werkt. Daarna ga jij een week mee met je allochtoon. Jij ziet dan in hoe het is om allochtoon te zijn (het type allochtoon daargelaten). Je gaat mee naar allochtone zaken waarmee je én lol hebt (waarschijnlijk, want ik spreek uit ervaring) en begrip kweekt voor het hele idee.
We leven samen op deze aardkloot en in dit land. We moeten sowieso met elkaar leven (een andere optie is er simpelweg niet) dus er moet een manier gevonden worden om met elkaar overweg te kunnen. Eet eens mee met je allochtoon in de allochtone keuken. Het is heerlijk. Ga eens mee naar de allochtone uitjes, het is potentieel gezellig. Is het niet gezellig, dan doe je dat niet nog eens, maar kun je tenminste het begrip opbrengen voor de gevoelens van je allochtoon.

Ik ben voor! Iedere autochtoon zijn allochtoon. Waar meld ik me aan?

Nu zonder kritiek te spuien op het wel of niet crimineel zijn van allochtonen, de wel of niet problemenvorming van allochtonen in 'onze pure' maatschappij. Gewoon argumenten. Argumenten zijn genoeg, niet meer, niet minder.

Ik ben persoonlijk van mening dat dit echt te ver gaat!
Dit soort censuur hoeft van mij echt niet. Ik ga hierin door tot ik een ban krijg. Deze topic moet kunnen. Ik ben zelf prima in staat om nutteloze reacties hierin tegen te spreken. Deze censuur gaat te ver. Als mensen zonodig op allochtonen willen kankeren, krijgen ze veelal de kans in alle ander topics, maar in deze verdedig IK ze! Ik krijg verdomme niet eens de kans om mijn punt te verdedigen. Ik weet waar allochtonentopics toe leiden. Topics als deze leiden potentieel tenminste tot een minder extremistische blik op het hele concept.

Geef het toch verdomme een kans. Nikky, jij deed het al in de eerste plaats. Echt!

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  maandag 9 februari 2004 @ 22:04:05 #2
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17041971
Tering, dit meen je niet?!

In hoeverre moeten 'wij' het 'hun' nog makkelijk maken? Dit slaat echt door zeg!

Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17042070
Allochtonen topics mogen niet meer joh! (die gasten kunnen echt niets goed doen heh )
  maandag 9 februari 2004 @ 22:06:51 #4
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_17042098
Om welk topic gaat (ging) het?

En ja, het kan inderdaad helemaal geen kwaad om eens roti te gaan eten bij je surinaamse buren of de haschiba te bezoeken.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  maandag 9 februari 2004 @ 22:07:22 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17042131
We blijven NIET aan de gang natuurlijk. Je gaat voor de ban, kan geregeld worden.

Het is niet dat we het niet duidelijk genoeg uitgelegd hebben, Nikky en ik.

Het KAN niet meer, en dat is niet aan jou om dat tegen te spreken na dagen discussieren...

Dicht.. voorgoed

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')