abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 21:38:38 #1
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17040875
Zou het serieus niet een idee zijn om elke Nederlander voor een week een allochtoon te gunnen en de week daarop met die allochtoon mee te gaan naar diens activiteiten?
Zo kweek je wederzijds begrip en leer je omgaan met elkaars normen en waarden (losstaand van de zgn. Nederlandse waarden, die niet eens één gefundeerd idee bevatten). Je neemt je eigen allochtoon mee naar culturele uitjes van het eigen land. Je allochtoon begint dan te begrijpen hoe het Nederlandse systeem werkt. Daarna ga jij een week mee met je allochtoon. Jij ziet dan in hoe het is om allochtoon te zijn (het type allochtoon daargelaten). Je gaat mee naar allochtone zaken waarmee je én lol hebt (waarschijnlijk, want ik spreek uit ervaring) en begrip kweekt voor het hele idee.

We leven samen op deze aardkloot en in dit land. We moeten sowieso met elkaar leven (een andere optie is er simpelweg niet) dus er moet een manier gevonden worden om met elkaar overweg te kunnen. Eet eens mee met je allochtoon in de allochtone keuken. Het is heerlijk. Ga eens mee naar de allochtone uitjes, het is potentieel gezellig. Is het niet gezellig, dan doe je dat niet nog eens, maar kun je tenminste het begrip opbrengen voor de gevoelens van je allochtoon.

Ik ben voor! Iedere autochtoon zijn allochtoon. Waar meld ik me aan?

Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17041012
  maandag 9 februari 2004 @ 21:42:02 #3
64949 Gappie
the one and only
pi_17041029
dat kan nie... niet zoon goed id denk... We hebben al zoveel begrip getoont aan deze mensen.. et stopt toch ergens ee nkeer.. ze kunne toch ook wat terug doen? ik heb nog nooit wat gezien...

[Dit bericht is gewijzigd door Gappie op 09-02-2004 21:43]

d(-_-)b
  maandag 9 februari 2004 @ 21:44:50 #4
64949 Gappie
the one and only
pi_17041139
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:43 schreef Iceflake het volgende:
hmmm ik kan ook wel autochtonen gebruiken...kunnen ze een dagje met me meelopen en daarna m'n kamer opruimen oid
d(-_-)b
pi_17041169
Neem ik wel een zooitje moslims mee naar de cafetaria op de hoek voor een lading frikandellen speciaal !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  maandag 9 februari 2004 @ 21:46:07 #6
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17041184
quote:
Op maandag 9 februari 2004 21:43 schreef Compressor het volgende:

[..]

Omdat je maffe topics start. Neem een voorbeeld aan mij, mijn laatst gestartte topic is zeer nuttig!

Maf? Misschien, maar ik hoop dat het op zijn minst aanzet tot denken.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
  maandag 9 februari 2004 @ 21:46:07 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17041185
in het kader van de nieuwe FAQ, doen we deze ook maar niet he? Het loopt al langzaam weer de bekende kant op, en zal, net als altijd, alleen maar weer erger worden.

Het KAN gewoon niet meer op fok!...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Milf maandag 9 februari 2004 @ 21:46:29 #8
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17041204
nader overleg is besloten om hem dicht te laten
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')