abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17038585
www.hurricane.de

25-26-27 juni in Scheeßel (Duitsland).
Kaarten zijn ¤ 76,-

De eerste bands:

DAVID BOWIE
PLACEBO
PIXIES

THE HIVES
LIFE OF AGONY
BEGINNER
SPORTFREUNDE STILLER
THE (INTERNATIONAL) NOISE CONSPIRACY
DIE HAPPY
BEATSTEAKS
FÜNF STERNE DELUXE
DANKO JONES

Zijn er nog mensen hier die van plan zijn te gaan?
Bowie, Placebo en de Pixies?!

*droomt van Where is my mind? (Placebo + Pixies) en Without you I'm nothing (Placebo + Bowie)*

Sit back, relax.
pi_17040070
Vorig jaar hadden ze voor driekwart hetzelfde programma als Werchter. Dat Bowie op Werchter staat wist ik al, maar mij benieuwen of dat ook voor alle andere hierboven genoemde namen geldt. Wij hebben vorig jaar Hurricane overwogen, maar zijn toch voor Werchter gegaan ondanks dat dat duurder was. Weet eigenlijk niet meer wat de reden was, ik vermoed toch de aanwezigheid van bepaalde bands.
pi_17048131

I'll be there.

Bowie icm met Pixies en Placebo is té leuk om te missen. Hopen dat de line-up nog wat verder aangedikt wordt, maar 't ziet er veelbelovend uit..!

Trois Pistoles
pi_17067863
even afwachten wat Rock werchter en de rest allemaal nog brengt
Maar Placebo..
pi_17074121
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 01:36 schreef Rosnesda het volgende:

I'll be there.

Bowie icm met Pixies en Placebo is té leuk om te missen. Hopen dat de line-up nog wat verder aangedikt wordt, maar 't ziet er veelbelovend uit..!

Cool . Ik wil heel graag maar weet nog niet zeker of ik kan (i.v.m. de centjes ).
Sit back, relax.
pi_17074455
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 22:49 schreef Burger_Queen het volgende:

[..]

Cool . Ik wil heel graag maar weet nog niet zeker of ik kan (i.v.m. de centjes ).

Duur is het zeker ja. Maarja. The memories are priceless
Trois Pistoles
pi_17077141
hm bij mij wordt t wrsch werchter, of kwam Placebo daar niet
*checkt*
pi_17078448
Volgens mij nog niet bevestigd na een kleine kijk op officiele site... of wel? Er is wel een thread op de Werchter forums over Placebo die >40 pagina's is, maar ben echt te lui om die nu te checken (te veel slowchat echt...)
Trois Pistoles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')