quote:Sorry voor offtopic maar waarom 1100 betalen voor een wasmachine?
Op maandag 9 februari 2004 21:04 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
Eerst heel lang naar dat ding blijven staren en de verkoper in spanning laten wachten. Als hij zelf niet lager gaat zeggen dat je hem wel wilt hebben, maar voor minder. Als hij niet laag genoeg gaat zeggen dat je er nog ff over na wilt denken. (in mijn geval ging hij toen nog wat lager)
En toen zei ik dat ik er 100,- minder voor wilde betalen en dat ze hem dan ook gratis moesten bezorgen en aansluiten natuurlijk, ghehe..
Ja, een nieuwe Miele (1100,-), dus mag eigenlijk ook wel.
zitten er soms platina knopjes en zo op?
issie transparant?
Mijn ouders kopen de laatste tijd gewoon de goedkoopste en dna met alle mogelijke garantie. Die dure gaan IMHO net zo snel kapot net op kuttige momente dat je net 1 week te laat bent.
We wassen wel iedere dag ofz.
Onze heeft geen gouden knopjes.. overigens mijn nieuwe camera ook niet ..
Nog iemand meer ervaring in onderhandelen?
Ik ben afgelopen weekend nog wezen winkelen bij de It's. Broodbakmachine, Senseo en een digitale keukenweegschaal. Zou samen 210 euro zijn. Heb tegen de verkoopster gezegd: "ik een mooi lijstje, jij een mooi prijsje". Uiteindelijk zijn we uitgekomen op 180 euro, dus bijna 15% eraf.
quote:Kom maar bij me langs in de winkel en probeer me uit zou ik zeggen.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:28 schreef Pientje1984 het volgende:
Jeetje cool... ja ik wil het ook wel gaan proberen hoor! Want het is tenslotte toch een smak geld! En die 50 euro bv die ik eraf dingel.. kan ik mooi de ontwikkelkosten van betalen en extra dingen van kopen :p
quote:Dit moet lukken en dan hoef je echt niet af te dingen , dan heb je een hele mooie prijs.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:30 schreef Tha_Flash het volgende:[..]
F 65 met 28-80 mm € 249,-
Lens 70-300 mm € 199.-
Flitser Sunpak € 149,-
Filters 2 x € 35,-
Tas gratis € 0,-
-------------------------------------------------
Totaal € 632,-Helemaal compleet voor een mooie prijs
quote:hehe dat heb ik ook
Op dinsdag 10 februari 2004 17:43 schreef Pientje1984 het volgende:
haha het lef heb ik wel .. maar ik ben altijd zo bang om lomp over te komen en dat wil ik niet. Ik blijf liever altijd netjes en beleefd.. en die verkopers hebben altijd van die leuke cursusjes gehad.. zo van DIE DOEN MEVROUW JAAAAAAAA DIE WIL JIJ JAJAJAJAJA koopje koopje.. (vooral bij de megapool enzo.. JEETJE
quote:Als je geen poot uitgedraaid wilt worden, dwz niet te veel wilt betalen, kun je beter in de winkel het toestel van je keuze gaan uitzoeken, en deze vervolgens op internet kopen. Dat kan in sommige gevallen honderden euro's schelen.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:51 schreef Steve-O het volgende:
dacht al anders wordt je een flinke poot uitgedraait
lekker die mensen stangen die dachten dat ze het wel ff konden maken
sukkels
quote:En bedankt alvast , lekker eerst mijn tijd verdoen en als het puntje bij het paaltje komt op internet kopen.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:47 schreef Coelho het volgende:[..]
Als je geen poot uitgedraaid wilt worden, dwz niet te veel wilt betalen, kun je beter in de winkel het toestel van je keuze gaan uitzoeken, en deze vervolgens op internet kopen. Dat kan in sommige gevallen honderden euro's schelen.
Bvd. de verkoper
quote:Jij mag mijn analoge foto's al ontwikkelen
Op woensdag 11 februari 2004 09:41 schreef Tha_Flash het volgende:[..]
En bedankt alvast , lekker eerst mijn tijd verdoen en als het puntje bij het paaltje komt op internet kopen.
Bvd. de verkoper
Misschien moet je er voor kiezen om naast je winkel ook een online shop te beginnen. Je kunt mij geen ongelijk geven wanneer ik een toestel dat bij jou bijvoorbeeld 600 euro kost en op internet 450, op internet bestel. Er zullen genoeg mensen zijn, zoals Pientje, die toch naar jou gaan, maar ik kijk als eerste naar mijn portemonnee.
Maar idd ik bedoel er zijn genoeg mensen die in de winkel nog kopen en ook genoeg mensen die op internet shoppen, moet iedereen zelf weten toch?
quote:Uiteraard ligt de keuze bij jou. Ik heb even snel gekeken, en mijn eerste vergelijkingswebsite gaf deze als goedkoopste met twee lenzen:
Op woensdag 11 februari 2004 12:15 schreef Pientje1984 het volgende:
hihi ja... ik weet niet ik koop ook wel dingen via internet maar dit vind ik een beetje .. ja kweet niet.Maar idd ik bedoel er zijn genoeg mensen die in de winkel nog kopen en ook genoeg mensen die op internet shoppen, moet iedereen zelf weten toch?
Ik ben benieuwd of Tha_Flash hem daar ook voor kan leveren in z'n winkel (vraagprijs op dit moment, dus geen speciale fok-prijs).
quote:En als je via internet gaat winkelen is dit misschien de oplossing:
Op woensdag 11 februari 2004 12:18 schreef Coelho het volgende:[..]
Uiteraard ligt de keuze bij jou. Ik heb even snel gekeken, en mijn eerste vergelijkingswebsite gaf deze als goedkoopste met twee lenzen:
Artikel : f-65 zwart 28-80+ af-g 70-300
Fabricant: nikon ¤ 421.00Ik ben benieuwd of Tha_Flash hem daar ook voor kan leveren in z'n winkel (vraagprijs op dit moment, dus geen speciale fok-prijs).
nikon f65 zilver + 28-80 + 70-300g op=op € 359,00 incl. BTW
Bij Kamera Express in Capelle ad IJssel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |