documents and settings\username\application data\phoenix of \firefoxquote:Op zondag 4 april 2004 13:22 schreef XxxPimxxX het volgende:
Hmm, nadat firefox een keer gecrashed was wil hij niet meer opstarten, er gebeurt gewoonweg niets als je 'm start.
Misschien opnieuw installeren?
Maar als ik hem opnieuw installeer ben ik weer al mijn bookmarks kwijt, en die kan ik niet vinden, waar staan die op je hd?
Die map is er nietquote:Op zondag 4 april 2004 13:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
documents and settings\username\application data\phoenix of \firefox
En kill firefox eerst eens via je taskmanager?
quote:Op zondag 4 april 2004 13:32 schreef veldmuis het volgende:
win9x?
Of linux ofzo?.
Enneuh, username mag je eigen username zijn he.
Lol nu 183 mb. Zal wel iets met B&H te maken hebben en 20 tabsquote:Op zondag 4 april 2004 13:23 schreef veldmuis het volgende:
Bij mij 85mb met 2 tabs.
Je bookmarks kan je exporteren. Via he tmenu Bookmarks > Manage bookmars. en daar File > Export creer je ene hmtl bestand met al je bookmarks. Dit kan je later terug importeren op dezelfde manier (wel import ipv exportquote:Op zondag 4 april 2004 10:58 schreef veldmuis het volgende:
*ahum*
Ik had ook wel eens een enkel crashje op fok, dus ik denk ik installeer een nightly.
Die mensen zijn zo aardig geweest om de profile directory voortaan geen phoenix meer te noemen, maar firefox.
Dus voordat je je bookmarks terughebt, je cookies weer goed staan, en de overige meuk lekker werkt, ben je een kwartiertje verder.
Gewoon die firefox directory deleten, en phoenix renamen naar firefox werkte hier niet iig.
3.11?quote:Op zondag 4 april 2004 13:50 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]Tuurlijk
Windows
XP, dusquote:Op zondag 4 april 2004 13:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
3.11?
95?
95OSR2?
98?
98SE?
NT?
2000?
XP?
2003?
Dus.
Ik kom misschien noob over, maar ik ben het nietquote:Op zondag 4 april 2004 14:11 schreef nietzman het volgende:
*zucht*
Hidden folder.
Owja kut, tuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2004 14:11 schreef nietzman het volgende:
*zucht*
Hidden folder.
Ah, dus ik kan de copy image plugin wegknikkeren? Fijn, die werkte namelijk niet altijd perfect. Zometeen de nieuwste nightly maar even proberen, ik draai nu nog die van gister.quote:Op zondag 4 april 2004 14:25 schreef veldmuis het volgende:
Zit trouwens een mooie optie bij die laatste nightly!!!
Copy image.
Dit lijkt tot nu toe gewoon prima te werken, dus flikker die plugin maar weg jahquote:Op zondag 4 april 2004 14:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, dus ik kan de copy image plugin wegknikkeren? Fijn, die werkte namelijk niet altijd perfect. Zometeen de nieuwste nightly maar even proberen, ik draai nu nog die van gister.
Ja, het is al een week zo. Bedankt iig, ik ben 'm bookmarks dan maar gewoon kwijt.quote:Op zondag 4 april 2004 14:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, dus ik kan de copy image plugin wegknikkeren? Fijn, die werkte namelijk niet altijd perfect. Zometeen de nieuwste nightly maar even proberen, ik draai nu nog die van gister.
XxxPimxxX: Dan is het wel een heel vaag probleem.Bij mij staat het ook gewoon onder C:\Documents and Settings\Nietzman\Application Data\Firefox.
Mocht je ooit nog in FF kunnen komen, onder "Manage bookmarks" kun je ze ook exporteren.. Maar het bookmarks.htmlletje uit je profile directory plukken zou toch echt simpeler zijn. Je hebt ook al wel gereboot sinds die fatale crash?
Dat opstarten duurt net zo langquote:Op maandag 5 april 2004 18:32 schreef veldmuis het volgende:
op wat tragere pc's is het idd niet echt lekker werken..
Vind trouwens wel dat ze eens moeten opschieten met een quicklaunch inbouwen, liever dat mn pc 10seconden langer doet over opstarten, dan dat ik steeds moet wachten tot ff geladen is...
Nog geen crashes gehad met die nieuwe nightly trouwens!.
Voor trage PCs is K-meleon een aanrader.quote:Op maandag 5 april 2004 18:30 schreef Renesite het volgende:
Kan wel zeggen, FireFox is beetje traag op een P3 450je...
Maar t moet nog ff wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |