quote:http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/fix-extensions.html
Op zaterdag 14 februari 2004 14:23 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb firefox ook geinstalleerd, maar ik kan mijn eigen profiel (uit firebird) niet gebruiken. Als ik die selecteer dan krijg ik de fout "Error launching browser window:no XBL binding for browser".
Ik kan wel opstarten met een nieuw profiel maar dan ben ik al mijn bookmarks en instellingen kwijt.
quote:Dan start hij wel op!
Op zaterdag 14 februari 2004 14:45 schreef DePeer het volgende:[..]
Kwam dat niet door een plugin uit een oudere versie?
Probeer eens 0.7 te starten, alle plugins uit te schakelen (options dialog) en dan weer 0.8 te starten?
Alleen ik kon bijv mijn tabbrowser extension niet gebruiken, en ook niet opnieuw installeren. Heb zoals op de gegeven link staat de chrome dir leeggemaakt en firefox opnieuw geinstalleerd en daarna de extension weer geinstalleerd. Gaat niet van een leien dakje maar we zijn er.
quote:Mozilla Firekangaroo meldt zich ook
Op zaterdag 14 februari 2004 00:53 schreef drelletje het volgende:
mozilla fuzzygoat meldt zich
quote:Je firefox sluit niet goed af. Hij vraagt je namelijk alleen die profiel zooi als mozilla al een keer loopt. Kijk dus eens na het sluiten van alles vensters of mozilla nog steeds looopt. Dat kun je zien in de taskmanager bij processes.
Op woensdag 18 februari 2004 12:53 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb een probleem met het twee keer openen van FireFox (had ik trouwens ook al met eerdere 'Mozilla browsers').
Als ik voor de tweede keer FireFox probeer te starten, dan wordt de Profile Manager geopend en kan ik FF niet opstarten voordat ik een nieuw profiel heb aangemaakt.
Kan ik dit op een of andere manier oplossen. En met oplossen bedoel ik niet 'ctrl + n' in je open FF window doen.
quote:Dat weet ik....
Op woensdag 18 februari 2004 14:31 schreef _onderhond_ het volgende:[..]
Je firefox sluit niet goed af. Hij vraagt je namelijk alleen die profiel zooi als mozilla al een keer loopt. Kijk dus eens na het sluiten van alles vensters of mozilla nog steeds looopt. Dat kun je zien in de taskmanager bij processes.
quote:Geen idee.
Op woensdag 18 februari 2004 14:47 schreef Werewolf het volgende:[..]
Dat weet ik....
Ik heb dan meestal nog een FF of download windowtje geopend staan, maar aangezien ik veel multitask en meerdere desktops gebruik wil het nog wel eens voorkomen dat ik FF voor een tweede maal wil starten.
Kan hij dan niet gewoon een nieuwe FF onder hetzelfde profiel openen?
quote:wat heb je hier dan aan een java site doet hij toch gewoon ook al?? Of heeft dit enige voordelen ergen op??
Op donderdag 19 februari 2004 07:35 schreef Tain het volgende:
Voor in de volgende OP:
Java 1.4.2 XPI
quote:als je sun java niet geinstalleerd hebt dan zul je nooit met mozilla een java applet kunnen bekijken
Op donderdag 19 februari 2004 13:12 schreef drelletje het volgende:[..]
wat heb je hier dan aan een java site doet hij toch gewoon ook al?? Of heeft dit enige voordelen ergen op??
quote:Ik had em op mozilla staan maar nu met powerworm doet een java site et gewoon goed... zal wel komen omdat hij het van mozilla gebruikt ofzow...
Op donderdag 19 februari 2004 17:38 schreef Tain het volgende:[..]
als je sun java niet geinstalleerd hebt dan zul je nooit met mozilla een java applet kunnen bekijken
Ja idd, op fok crasht ie vaak... Ook wordt hij soms erg traag, en dan vooral icm de modknopjes, vooral de mass delete, maar daar hebben jullie natuurlijk geen last vanquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:49 schreef Jump het volgende:
Ik heb onlangs de laatste nightly gedownload (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7b) Gecko/20040327 Firefox/0.8.0+) en sindsdien crashed FF niet meer op het FOK!Forum.
ervoor crashte het regelmatig (om het uur) wel eens(fok was ook enigste site waarop het crashte)
Ik heb het gevoel dat er nog wat memory-leaks in zitten. Hij gebruikt in ieder geval erg veel geheugen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 22:18 schreef Schorpioen het volgende:
Ja idd, op fok crasht ie vaak... Ook wordt hij soms erg traag, en dan vooral icm de modknopjes, vooral de mass delete, maar daar hebben jullie natuurlijk geen last van![]()
In feite is Firefox ook nog niet af. Maar als het goed is komt deze maand 0.9 uit en in de zomer eindelijk de 1.0 versie.quote:Ga idd maar eens een nightly build dl-en, alleen ben ik bang dat je dan helemaal met zo'n on-af product zit...
Dat hoeven geen memory leaks te zijn. Een programma kan best een hele zooi geheugen gebruiken, en dat is geen bezwaar zolang het beschikbaar is - je hebt weinig aan RAM waar je niets mee doet, dus waarom niet. Alleen moet de browser het wel weer teruggeven zodra een ander programma het nodig heeft.quote:Op zondag 4 april 2004 11:54 schreef NewOrder het volgende:
Ik heb het gevoel dat er nog wat memory-leaks in zitten. Hij gebruikt in ieder geval erg veel geheugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |