abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17071158
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_17071380
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:14 schreef Tain het volgende:
http://adblock.mozdev.org/adblock-0.5-dev.xpi
Tnx, is inmiddels gelukt
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:26:58 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17071525
Ik ben er nog niet zo wild van eerlijk gezegd. Ik zie wel dat Firefox uit gaat groeien tot een zeer goede browser. Vooral die extensions zijn gewoon erg goed daarvoor. Maar om nu te zeggen dat het al een volwaardig (beta-)product is? Nee, het kan in de verste verte nog niet aan Mozilla tippen. Ben dus weer teruggestapt
pi_17071576
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:26 schreef twi het volgende:
Ik ben er nog niet zo wild van eerlijk gezegd. Ik zie wel dat Firefox uit gaat groeien tot een zeer goede browser. Vooral die extensions zijn gewoon erg goed daarvoor. Maar om nu te zeggen dat het al een volwaardig (beta-)product is? Nee, het kan in de verste verte nog niet aan Mozilla tippen. Ben dus weer teruggestapt
De snelheid...ligt zoveel hoger .
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:31:50 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17071679
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:28 schreef veldmuis het volgende:

[..]

De snelheid...ligt zoveel hoger .

Ik moet je eerlijk zeggen, zo ontzettend veel merk ik er niet van. Die halve seconde boeit mij niet zo heel veel. De icons heb ik trouwens wel gejat en gebruikte voor m'n Mozilla
pi_17071690
quote:
Het is Mozilla, alleen een iets geilere, uitgeklede versie, die dus veel sneller en beter werkt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_17071724
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:31 schreef twi het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen, zo ontzettend veel merk ik er niet van. Die halve seconde boeit mij niet zo heel veel. De icons heb ik trouwens wel gejat en gebruikte voor m'n Mozilla

Heb je een tragere verbinding ofzo?
Ik merk hier echt best veel verschil namelijk. En sinds Firefox is het zeker, IE is trager.
pi_17071745
O ja, je kan firefox ook in je geheugen laden, waardoor het opstarten veel sneller zal gaan .
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:34:14 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17071763
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:32 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is Mozilla, alleen een iets geilere, uitgeklede versie, die dus veel sneller en beter werkt.

Ik meen op de site gelezen te hebben dat de code zo grondig gewijzigd is dat er weinig echte sprake is van "Firefox = Mozilla". Het is gewoon een ge-evolueerde versie van Mozilla die mijns inziens gewoon de opvolger gaat worden bij versie 1.0, in plaats van de rol "kleine geile snelle en wat minder-getestte broertje" te spelen.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:34:27 #85
84581 _onderhond_
Weer terug in limboland
pi_17071777
quote:

Mozilla is toch alleen de pakketvorm van firefox en thunderbird samen? Dus firefox is gewoon de browser los van het mozilla pakket?

Jesus Christ.... Somebody call somebody.
pi_17071782
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef NiteSpeed het volgende:
O ja, je kan firefox ook in je geheugen laden, waardoor het opstarten veel sneller zal gaan .
Waaaaaaaaaaaaaar? !
Dat miste ik erg aan firebird iig.
pi_17071821
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:34 schreef _onderhond_ het volgende:

[..]

Mozilla is toch alleen de pakketvorm van firefox en thunderbird samen? Dus firefox is gewoon de browser los van het mozilla pakket?

Mozilla draait afaik een andere engine...
En mozilla heeft ook nog een IRC gebeuren in zich, en een composer. En vast nog meer.
pi_17071884
quote:

[..]

nog niet volgens mij, plugins en skins werken namelijk niet altijd op firefox maar wel weer op mozilla
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:38:28 #89
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17071916
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Volgens mij werkt dat op mijn PC niet zo ontzettend veel. Het gaat wel sneller, maar (misschien logisch) tegen de opstartsnelheid van IE kan het nog zeker niet op. Firefox is iets sneller met opstarten dan Mozilla, maar meestal doe ik m'n browserscherm niet meer dicht na de eerste keer opstarten, dus dat is niet zo'n punt.

Ik heb ADSL Basic, dus op zich zou het wel sneller moeten gaan, en wellicht gaat dat het ook. Maar ik zal wel te suf zijn om het i.v.m. Mozilla goed te merken. Mozilla was voor mij al snel na jaren IE gebruikt te hebben

pi_17071947
quote:
Mag ik vragen wat je mist aan Firefox wat Mozilla wel heeft? Op browsing gebied dus. Of is het alleen de integratie tussen browser/mail/composer enzo?
pi_17072025
Zet sowieso dit eens even aan !

De snelheid !

pi_17072035
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:37 schreef Tain het volgende:

[..]

nog niet volgens mij, plugins en skins werken namelijk niet altijd op firefox maar wel weer op mozilla

En andersom. Komt omdat Mozilla is gebaseerd op XPFE, de voorloper van XUL die Firefox gebruikt. Mara de backend, het renderen van webpagina's, gebeurt bij beide programma's met Gecko, da's precies hetzelfde.
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:41:54 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17072046
quote:

[..]

Nee, Firefox is een nieuwer project. Mozilla is een wat conservatievere bundel die een stuk completer is, met een mailclient ('voorloper' van Thunderbird, Mozilla Mail heet het geloof ik), IRC client, en nog best een stuk meer. De GUI is ook een stuk anders (hetzelfde als Netscape 7.1 bij Mozilla). Daarbij zijn er veel meer extensies compatible met Mozilla, omdat Firefox nu eenmaal niet zo oud is.
pi_17072073
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Zet sowieso dit eens even aan !

De snelheid !

En dat kan gewoon met about:config.
hoef je geen files voor te editten verder .
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:44:14 #95
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17072127
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:39 schreef SpuitElf het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je mist aan Firefox wat Mozilla wel heeft? Op browsing gebied dus. Of is het alleen de integratie tussen browser/mail/composer enzo?

Als eerste kreeg ik MultiZilla niet goed geinstalleerd met FireFox, als tweede vond ik geen goed uitziende Theme die in mijn smaak viel. De mail-client van Mozilla gebruik ik niet, omdat die in tegenstelling tot (scheldwoord) Outlook Express voor elke account een aparte Inbox aanmaakt.
pi_17072208
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:44 schreef twi het volgende:

[..]

Als eerste kreeg ik MultiZilla niet goed geinstalleerd met FireFox, als tweede vond ik geen goed uitziende Theme die in mijn smaak viel. De mail-client van Mozilla gebruik ik niet, omdat die in tegenstelling tot (scheldwoord) Outlook Express voor elke account een aparte Inbox aanmaakt.

MultiZilla is inderdaad ook niet echt bedoeld voor FF, ook al staat geloof ik op hun site dat ze het wel supporten. Heb je tabbrowser extensions al een geprobeerd in FF? Biedt alles (en meer) wat MultiZilla ook biedt.
pi_17072217
Browser.turbo.enabled, ook het vermelden waard gok ik .
pi_17072327
Maar hoe zet je die quicklaucher oid nou aan? .
pi_17072460
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Browser.turbo.enabled, ook het vermelden waard gok ik .
Nee, die is nutteloos. http://kmeleon.sourceforge.net/forum/read.php?f=1&i=11592&t=11592
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:56:00 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17072498
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 21:46 schreef SpuitElf het volgende:

[..]

MultiZilla is inderdaad ook niet echt bedoeld voor FF, ook al staat geloof ik op hun site dat ze het wel supporten. Heb je tabbrowser extensions al een geprobeerd in FF? Biedt alles (en meer) wat MultiZilla ook biedt.

Ik heb 'm weer geinstalleerd, en hij is inderdaad sneller in het laden. Ik kom echter (net als gisteren) niet op de extensions website, even een mirrortje zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')