Maar dat is handigquote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, maar adblock blokkeert banners.
En als je naar het forum op hun website http://adblock.mozdev.org/ gaat, dan kan je een standaard ruleset downloaden en importeren in je Adblock. Zeg maar dag tegen je bannersquote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja, maar adblock blokkeert banners.
File> Import and Export in IE, bookmarks exporteren en daarna importeren in de bookmark manager van FF.quote:Op zaterdag 24 april 2004 17:52 schreef paniekzaaier het volgende:
Iemand een idee hoe ik makkelijk mijn IE bookmarks in Firefox krijg? De eerste keer dat je Firefox opstart kun je dat automatisch laten doen, daarna is een dergelijke optie echter onvindbaar. Ik heb vrij weinig zin het handmatig over te zetten.
Daar zat ik dus ook aan te denken, ik kon alleen de optie 'favorieten exporteren' in IE niet vinden. Totdat ik zojuist onder 'bestand' keek. Kijk eens aan.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
File> Import and Export in IE, bookmarks exporteren en daarna importeren in de bookmark manager van FF.
TBE zeker? Waarschijnlijk even uninstallen en een andere build ervan draaien (van TBE dus, niet van Firefox). Maar het best stap je van TBE af en gebruik je wat anders, TBE knoeit met de core files van Firefox en het wordt zelfs door de developers afgeraden 't te gebruiken.quote:Op woensdag 12 mei 2004 22:54 schreef Leonoor het volgende:
Jaja, ik schop hem even want mijn tabbed-extension is op hol geslagen, en ik heb ongeveer elke optie al 300x aan en uitgevinkt, maar niets helpt...
Als ik een link aanklik (bijv. het leuke profielknopje bij iemands post hier) dan opent 'ie eerst een nieuw window, daarna sluit 'ie die weer af en gaat hij alles alsnog in een tab laden, wel netjes in de background. Maar dat lege window dat dus eerst geopend en gesloten wordt krijgt wel gelijk focus...
Wie helpt mij?
gebriuk je die tabbrowser extention? die vertraagt FF met 400% (hier toch). nadat ik deze geuninstalled heb ging het véél vlotter.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef petre86 het volgende:
met firefox laad fok! zo traag, trager dan met ie... iemand een tipje? of is dat normaal...
(het langste duurt het contact zoeken met de adservers...)
dat ligt aan fok, er zal wel iets mis zijn met die admanager site.quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef petre86 het volgende:
met firefox laad fok! zo traag, trager dan met ie... iemand een tipje? of is dat normaal...
Ik heb 'admanger.fok.nl' en 'ads.cavello.com' geblokkeerd in m'n HOSTS-file. Tgaat nu een stuk rapperquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:49 schreef petre86 het volgende:
waar vind ik die host file?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'admanger.fok.nl' en 'ads.cavello.com' geblokkeerd in m'n HOSTS-file. Tgaat nu een stuk rapper
Misschien in de windows directoryquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar vind ik die host file?
Flashblock, EZNav, X, Bookmarks Synchronizer, Bloglines Toolkit, Fusionquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:13 schreef petre86 het volgende:
heb alleen clonewindow, verder nog geen extensies... welke zijn trouwens aan te raden?
%systemroot%\system32\drivers\etcquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
waar vind ik die host file?
bij die host bestanden waar die voorbeelden in staan??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:25 schreef Tijn het volgende:
Dan voeg je deze 2 regels toe:
127.0.0.1 admanger.fok.nl
127.0.0.1 ads.cavello.com
Dan gaat 'ie voortaan voor die adressen niet op internet, maar op je eigen machine zoeken. En dat vindt 'ie niet dus dan skipt 'ie dat maar. Voila, adressen geblokkeerd
127.0.0.1 localhostquote:Op vrijdag 14 mei 2004 00:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij die host bestanden waar die voorbeelden in staan??
een ander bestand met de naam hosts staat er niet bij mij in mun win. dir..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |