Mijn Firefox laat helemaal geen irritante flashbanners meer zien door de "FlashClick to View" pluginquote:Ik heb ooit eens een mailtje gestuurd naar nu.nl omdat ze een flash banner hadden die in Opera voor problemen zorgde.
Mja, ik kan in Opera plugins ook gewoon uitschakelen, maar ik hoop dat ze inderdaad ook met een optie komen om specifiek Flash aan of uit te zetten, net als met Java en JavaScriptquote:Op donderdag 8 april 2004 14:34 schreef Werewolf het volgende:
Mijn Firefox laat helemaal geen irritante flashbanners meer zien door de "FlashClick to View" plugin
![]()
Tabbrowsers Extensions.quote:Op zondag 11 april 2004 18:06 schreef sweek het volgende:
Waar ik nu last van heb: sommige links wil die alleen openen in een nieuwe tab, niet in gewoon hetzelfde venster.
Als ik bijvoorbeeld op http://www.google.nl/ op afbeeldingen klik, dan doet 'ie niks.
Ja, die heb ik hoor, maar het gaat er om dat 'ie ook nog linkjes op een normale manier moet kunnen openen.quote:Op zondag 11 april 2004 18:49 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Tabbrowsers Extensions.
Handige plug-in waarmee je alles over tabs kan instellen
rechtermuisknop>Open link in new windowquote:Op zondag 11 april 2004 18:54 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, die heb ik hoor, maar het gaat er om dat 'ie ook nog linkjes op een normale manier moet kunnen openen.
Ja, dat snap ik... maar je moet het toch ook gewoon in het normale venster kunnen openen? Bij vorige versies had ik dit probleem nooit.quote:Op zondag 11 april 2004 19:25 schreef yootje het volgende:
[..]
rechtermuisknop>Open link in new window
Dan heb je de plugin niet goed geinstalleerd, want die doen het bij mij perfect.quote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef drelletje het volgende:
firefox kloot ook met real player bestanden op 3voor12.vpro.nl
Workaround: Even die link naar je toolbars slepen, vasthouden, en dan weer terug naar de viewport. Daar loslaten, dan opent ie links in die zelfde tab/window.quote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik... maar je moet het toch ook gewoon in het normale venster kunnen openen? Bij vorige versies had ik dit probleem nooit.
Heb ik ook, ja... weet niet of er een oplossing voor is.quote:Op woensdag 21 april 2004 00:52 schreef Stranger het volgende:
Ja, ik ben te beroerd om te zoeken.
Als ik halverwege een pagina refresh springt ie niet terug naar dat deel op de pagina waar ik was gebleven, maar gaat ie terug naar boven.
Ja, raar geformuleerd, maar wel begrijpelijk.
Heb alleen ik dat? Vind het tenminste godsgruwelijk irritant, iemand enig idee wat ik daartegen kan doen?
Ja, soms ook wel inderdaad...quote:Op woensdag 21 april 2004 01:05 schreef Murray het volgende:
Hm bij mij springt 'ie wel gewoon naar de goede punt op de pagina.
Real alternative werkt hier overal prima. behalve op die site bij mij...quote:Op maandag 12 april 2004 00:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dan heb je de plugin niet goed geinstalleerd, want die doen het bij mij perfect.
Probeer het anders met Real Alternative..
http://texturizer.net/firefox/extensions/quote:Op woensdag 21 april 2004 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
Wat voor plugins zijn er allemaal te verkrijgen voor Firefox?
En is er toevallig ook een skin die past bij de Reluna VS?
Pop-ups worden toch al standaard geblokkeerd?quote:Op woensdag 21 april 2004 13:16 schreef Werewolf het volgende:
[..]
http://texturizer.net/firefox/extensions/
Ik heb standaard Adblock en "Flash Click to View" geinstalleerd![]()
Ja, maar adblock blokkeert banners.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pop-ups worden toch al standaard geblokkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |