abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17030048
hey

ik wil graag dat me rug er goed uit ziet, dus van breed naar small (van boven naar beneden)

maar me heupen zijn nogal vet en wat is de beste manier om die vet weg te krijgen daar zonder apparaten?

pi_17030054
bewegen
onder
pi_17030100
plastische chirurgie
pi_17030143
weg snijden
pi_17030220
Aangezien je geen vrouw bent, hoeft het niet aan je bouw te liggen dat je brede heupen hebt, maar kan het gewoon inderdaad los vet zijn.
Dit is makkelijk binnen een half jaar weg te werken als je naar de sportschool gaat, naar een fitnessinstructeur gaat en daar een praatje mee gaat maken over je probleem, hij vertelt je precies welke apparaten je wel en niet moet gebruiken, en ook hoe dat moet.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_17030292
door joggen en te fietsen is t toch ook wel binnen een half jaar weg te krijgen als je beetje fanatiek aan de slag gaat?
pi_17030330
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:54 schreef winning het volgende:
door joggen en te fietsen is t toch ook wel binnen een half jaar weg te krijgen als je beetje fanatiek aan de slag gaat?
Jahoor, maar je zal nooit de specifieke groepen trainen.
Billie Holiday is Lady Day!
pi_17030847
Ts, ik heb je post verplaatst naar:
Slank de zomer in XI

Daar kun je veel info en adviezen krijgen.
Daarom deze dicht.

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17045819
Weer open na overweging.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')