Je zegt het zelf al: ECI. Da's een codewoord voor 'afzetters'quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:19 schreef kamagurka het volgende:
Damn! Ik zag vandaag bij eci een prachtige box met alle pink panter films erin (shot in the dark, strikes again, return etc..) 100 pleuroo!! Heel erg mooi natuurlijk, ware het niet dat er bij amazon eenzelfde box slechts 48 $ kost, vanwaar dit enorme prijsverschil?
oef, dat zijn wel lekkere films SODA! Heb je DER GOLEM al gezien, of FAUST? ik heb ze laatst gepost in WELKE FILM...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:23 schreef SODA het volgende:
Twee stomme films op de mat vandaag:![]()
Beide films zijn opperCOOLquote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:23 schreef SODA het volgende:
Twee stomme films op de mat vandaag:
[afbeelding] [afbeelding]
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 14:23 schreef SODA het volgende:
Twee stomme films op de mat vandaag:![]()
Gadverdammequote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:01 schreef Sai het volgende:
Twee films vol met oninteressant intellectueel gewauwel vielen de afgelopen week op de mat:
[afbeelding][afbeelding]!
Nope, ben wel erg benieuwd naar Faust..quote:Op vrijdag 27 februari 2004 16:48 schreef kinky_queen het volgende:
oef, dat zijn wel lekkere films SODA! Heb je DER GOLEM al gezien, of FAUST? ik heb ze laatst gepost in WELKE FILM...
Kweenie wat jij daar hebt, maar dit is één of andere cheape Franse uitvoering, met twee versies van de film:quote:Op vrijdag 27 februari 2004 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Wadistverschil?
dit schijnt een van de beste versies te zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:10 schreef SODA het volgende:
Kweenie wat jij daar hebt, maar dit is één of andere cheape Franse uitvoering, met twee versies van de film:
-een 'ingekleurde' versie van 90 min. met duitse teksten, engels ondertiteld
-een z/w versie van 60 min. met franse teksten, geen ondertiteling
Iig de stoerste cover!quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
dit schijnt een van de beste versies te zijn
[afbeelding]
lijkt veel op de originele bioscoop posterquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:51 schreef SODA het volgende:
[..]
Iig de stoerste cover!
tweek heeft THE HUDSUCKER PROXY al in z'n bezit?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:29 schreef Tweek het volgende:
Binnenkort vallen bij mij op de mat:
Blood Simple
Raising Arizona
Miller's Crossing
Fargo
O Brother, Where Art Thou?
Man Who Wasn't There, The
Nee nog niet maar die kon ik niet vinden bij play.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
tweek heeft THE HUDSUCKER PROXY al in z'n bezit?
ps ik heb je tip opgevolgd en WILD ZERO gekeken, erg leuk! bedankt voor de tip!
nee, je zal het over de oceaan moeten proberen www.dvdempire.comquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:43 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee nog niet maar die kon ik niet vinden bij play.
En graag gedaan.
hehe ik heb ook wild zero onlangs gekeken cool he?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
tweek heeft THE HUDSUCKER PROXY al in z'n bezit?
ps ik heb je tip opgevolgd en WILD ZERO gekeken, erg leuk! bedankt voor de tip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |