quote:woar?
Op zaterdag 14 februari 2004 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Euro. Wel in de winkel, niet via Play (daar komen wel de plaatjes van). Ze lagen allemaal in een bak met goedkope DVD's. Princess Bride en African Queen waren 4 Euro elk. De anderen 6 of 7 Euro.
quote:FRS (een Belgische welteverstaan). Vooral die Princess Bride vind ik leuk. Die had ik nog niet gezien en stond op m'n verlanglijstje. Ligt die daar plots voor slechts 3,99 ¤.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:32 schreef SODA het volgende:[..]
woar?
quote:Wauw, ontzettend goede vangst. Ik heb veeeeeel meer betaald voor African Queen, Manchurian Candidate en Roman Holiday
Op zaterdag 14 februari 2004 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Euro. Wel in de winkel, niet via Play (daar komen wel de plaatjes van). Ze lagen allemaal in een bak met goedkope DVD's. Princess Bride en African Queen waren 4 Euro elk. De anderen 6 of 7 Euro.
quote:Gewoon een geluksdag. En dat op Valentijn. Dat belooft
Op zaterdag 14 februari 2004 18:36 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Wauw, ontzettend goede vangst. Ik heb veeeeeel meer betaald voor African Queen, Manchurian Candidate en Roman Holiday
Ach, ik heb ook al (te vaak) te veel betaald voor een DVD. You win some, you lose some.
quote:Dit is overigens een zeer amusant popcorn filmpje. Jammer dat de Engelse nasynchronisatie niet om aan te horen is, en dat dat nou net de DTS track is.
Op zaterdag 14 februari 2004 17:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:The heart of the warrior (El corazón del guerrero) (DTS)
Ben nu blut.
Schindler's List Limited Edition Giftset @ Van Leest (EUR 62 (met 10% WildCard-korting)
quote:
The Collector's Gift Set is a special limited box set that is a must- own for all DVD collectors
THE GIFT SET INCLUDES:
Special Plexiglass Casing Designed Exclusively for This Gift Set
Collector's Edition Packaging Featuring Schindler's List in Its Original Widescreen Presentation
A Rare Limited Edition Senitype
Schindler's List: Images of the Steven Spielberg Film, a Stunning Picture Book Showcasing Images by Photographer David James with a Forward by Steven Spielberg
The Original Soundtrack Including Academy Award® - Winning Music by Acclaimed Composer John Williams
Certificate of Authenticity
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 16-02-2004 11:13]
quote:A-film: FUCK YOU
Op maandag 16 februari 2004 10:02 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Dit is overigens een zeer amusant popcorn filmpje. Jammer dat de Engelse nasynchronisatie niet om aan te horen is, en dat dat nou net de DTS track is.
quote:Nou, dan wil ik eerst ff keuren wat er daar zoal rondloopt hoor
Op maandag 16 februari 2004 11:20 schreef Smots het volgende:[..]
A-film: FUCK YOU
quote:Oh, er loopt bij A-film genoeg vrouwelijk schoon rond.
Op maandag 16 februari 2004 11:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou, dan wil ik eerst ff keuren wat er daar zoal rondloopt hoor
.
quote:Ja, daar heb je wel gelijk in. Het lijkt er steeds meer op alsof het allemaal "effe vlug" tussendoor moet. Een beetje tijd steken in een goede release is teveel gevraagd.
Op maandag 16 februari 2004 11:56 schreef Smots het volgende:[..]
Oh, er loopt bij A-film genoeg vrouwelijk schoon rond.
Maar ik bedoel meer dat A-film wat mij betreft vet in de stront mag zakken met hun dvd-releases.
Ze hebben zoveel films op dvd geknikkerd in een waardeloze editie... daar word je gewoon triest van.
Overigens is de R1 release van 'Lost in translation' ook een draak. Begint Disney het eindelijk te leren met het afschaffen van die verplichte trailers, begint Focus Features met hetzelfde kutgeintje. Duw je de DVD in de speler, krijg je GVD voor zo'n 10 minuten aan trailers in je mik geschoven, waarbij je niet kan skippen of naar het menu kan springen. Alleen FFWD werkt.
Hufters .
South Park seizoen 1, 2 & 3 (R1)
Doosjes hadden van mij wel iets minder beschadigd mogen zijn eigenlijk... En volgens mij had ik geen version française in mijn mandje gedonderd... Geweldige actie van dvdsoon.
quote:Ik heb hem een poosje terug bij de Fame gekockt voor iets meer dan 20 euro.
Op maandag 16 februari 2004 15:26 schreef Supaaah het volgende:
Ik zag vandaag bij de FRS de DVD (Special) edittion liggen van Se7en, maar die zag er mooi uit!!! Alleen al voor de hoes zou je m bijna kopen. Was wel wat duur vandaar dat ik m maar liet liggen
. (30 euro).
quote:CD-Wow?
Op maandag 16 februari 2004 14:29 schreef De_Schaduw het volgende:
De 13e verzonden vanuit Singapore en vandaag al binnen:Thanks CD-Wow
Hoe duur wasda?
quote:De douane op Schiphol belde me daarstrax nog over de prijs van een pakketje van cd-wow. Konden de prijs niet op hun site vinden (artikel is inmiddels uit 't assortiment). Zolang je een prijs onder de 22 euro noemt, is 't goed, geloof ik
Op maandag 16 februari 2004 14:29 schreef De_Schaduw het volgende:
Thanks CD-Wow
quote:$20.95 via cd-wow.net (Amerikaanse vlaggetje aanklikken) en da's ¤16.38 (en dus veel minder dan 22 euro
Op maandag 16 februari 2004 16:10 schreef kamagurka het volgende:[..]
CD-Wow?
Hoe duur wasda?
quote:Sjit, sinds wanneer hebben ze daar Internet? Er is 1 keer een pakje van DVD Pacific onderschept en daar wilden ze graag een factuur van hebben. Dus ik m'n orderbevestiging opgestuurd en braaf de juiste prijzen ingevuld. Op de verzendkosten na. Die stonden ook niet in de orderbevestiging.
Op maandag 16 februari 2004 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
De douane op Schiphol belde me daarstrax nog over de prijs van een pakketje van cd-wow. Konden de prijs niet op hun site vinden (artikel is inmiddels uit 't assortiment). Zolang je een prijs onder de 22 euro noemt, is 't goed, geloof ik
. Eerste keer (van de 70/80 keer die ik bij CDWow heb besteld) dat ze een pakketje openmaken.
[Dit bericht is gewijzigd door De_Schaduw op 16-02-2004 16:52]
-Freddy vs. Jason: Platinum Series (2 Disc's) (R1)
-Once Upon A Time In Mexico (R1)
-High School Reunion Collection (3 Disc's) (R1)
-The Breakfast Club (DTS)
-Weird Science (DTS)
-Sixteen Candles (DTS)
-Alias: The Complete Second Season (6 Disc's) (R1)
-Infernal Affairs II: Limited Edition (2 Disc's) (R3)
quote:En deze:
Op maandag 16 februari 2004 15:22 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Die ga ik morgen ophalen bij frs
Op maandag 16 februari 2004 23:41 schreef Joppe het volgende:[..]
En deze:
[afbeelding]
Was ik vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |