abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17021726
Twee dingen.

Ten eerste een site met een overzicht van de geschiedenis / ontwikkeling van counseling.

Ten tweede een voorbeeld van een goedgekeurde Risico Inventarisatie en Evaluatie voor Peuterspeelzalen. Het voorbeeld uit de werkmap van de Sectorfondsen Zorg en Welzijn is veel te summier.

PS Ik hoop dat dit het goede forum is om deze vraag te stellen, maar het leek me niet iets voor de andere fora.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_17024271
Als je gewoon ff googled..want ik heb wel gekeken maar weet niet precies wat je bedoelt met counseling, er zijn iig genoeg links te vinden.
pi_17024310
Ik zoek het geluk in mijn leven, maar dat kan ik hier ook niet vinden.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 februari 2004 @ 12:25:13 #4
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17024417
Ik ben op zoek naar een vraagteken in je posting.
Ik ga naar huis.
pi_17026090
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:20 schreef Nouk het volgende:
Als je gewoon ff googled..want ik heb wel gekeken maar weet niet precies wat je bedoelt met counseling, er zijn iig genoeg links te vinden.
Genoeg links over counseling, maar geen waarin ingegaan wordt op de geschiedenis van counseling. Zelfs met de trefwoorden geschiedenis, ontwikkeling en couseling is niets te vinden over de geschiedenis van counseling, eerder iets over de ontstaansgeschiedenis van counseling bureaus.
quote:
Ik ben op zoek naar een vraagteken in je posting.
Is er iemand die me kan helpen ?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')