abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 10:15:53 #26
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17021643
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:04 schreef maxso het volgende:
lucille...daar baal ik nou vaak om...mensen die alles beter weten en zeuren om een spellings fout
Waar ik van baal is dat jij dit post zonder bewijs. Voor hetzelfde geld zit jij een potje te liegen.

Mooie avatar trouwens.

Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17021777
En toch is dit geen onzin.Ik zal jullie ook vertellen waar.Smeermaas richting maastricht(binnenweg) en dan langs de maas richting wijck
pi_17021863
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:24 schreef maxso het volgende:
En toch is dit geen onzin.Ik zal jullie ook vertellen waar.Smeermaas richting maastricht(binnenweg) en dan langs de maas richting wijck
Dit is idd wel het bewijs dat het verhaal waar moet zijn.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17021929
En ook de auto>>>jaguar XJ8 kleur donker groen
pi_17022793
En ze geloven me maar niet>>>helaas ..raar maar waar
  maandag 9 februari 2004 @ 11:24:21 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17022844
Raar zeg want zo wel vader als zoon rijden in een Aston martin DB7.

En als het dan al waar is. Had dan je auto er VOL in gereden. Mag hij kiezen. Of politie. Of gewoon wat geld betalen. Politie is blazen

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17023095
quote:
Op maandag 9 februari 2004 10:33 schreef maxso het volgende:
En ook de auto>>>jaguar XJ8 kleur donker groen
Dat zou je ook weten als je 'm persoonlijk kent
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_17023357
Ik heb ook wel eens over zoiets gedroomd ja...
pi_17024997
Dat zal ie leuk vinden als iemand die hij persoonlijk kent dit soort info op internet zet. .
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
pi_17025118
quote:
Op maandag 9 februari 2004 09:56 schreef Lucille het volgende:
Je zou toch zeggen dat as je iemand persoonlijk kent, dat je ook weet hoe je zijn achternaam moet spellen. Volgens mij heet hij Moszkowicz.
Lijkt me ook wel logischere spelling, ipv die spreektaal
pi_17025463
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:24 schreef ook_gek het volgende:
Raar zeg want zo wel vader als zoon rijden in een Aston martin DB7.

En als het dan al waar is. Had dan je auto er VOL in gereden. Mag hij kiezen. Of politie. Of gewoon wat geld betalen. Politie is blazen

Als je weet wat ze omzetten, zouden ze mischien weleens een 2e autootje kunnen hebben.
pi_17027893
inderdaad,en als je naar die t.v reclame kijkt zie je ze ook rijden in een jaguar xj8
pi_17028002
Hij had beter aan de melk met bananensmaak kunnen gaan, want van melk met bananensmaak word je niet dronken en als je eenmaal melk met bananensnaak hebt gedronken, dan wil je uiteraard nooit meer wat anders.
Banaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')