quote:collega's zijn zeer belangrijk
Op maandag 9 februari 2004 12:14 schreef LeBeau het volgende:[..]
Al had jij net als mij weinig tot geen toegang tot het internet zou je ook langzaam wegdutten achter je bureautje.
En jah, verdeling van je werk is een must, anders houd je het echt niet meer vol. Was ook blij dat er twee gezellige receptionistes en een secretaresse waren waar je eindeloos mee kon lullen, anders was ik langzaam gek geworden.
ik denk dat wij hier een half uurtje per dag op zijn hoogst lullen (met de mensen in deze ruimte dan) maar gelukkig zijn er nog veel meer collega's.
ben inmiddels al aan een verhaal begonnen wat ik ga schrijven... 7 pagina's en inmiddels zijn die pagina's ook al een aantal keer herschreven
quote:Afhankelijk van waar ik surf, wat ik download, waarover ik Fok en met wie ik MSN, wel
Op maandag 9 februari 2004 12:11 schreef Twoflower het volgende:
Niet zijn vraag misschien, maar wel die van mij.
quote:Ik betwijfel of dat Fokken veel met werk te maken heeft, of het moet dat topic over Feestje! zijn...
Op maandag 9 februari 2004 12:19 schreef NathaN het volgende:[..]
Afhankelijk van waar ik surf, wat ik download, waarover ik Fok en met wie ik MSN, wel
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:21 schreef Twoflower het volgende:
Ik betwijfel of dat Fokken veel met werk te maken heeft, of het moet dat topic over Feestje! zijn...
quote:Zou ik ook wel willen, maar wat ik onder werktijd schrijf is eigendom van de baas
Op maandag 9 februari 2004 12:18 schreef Cybart het volgende:
ben inmiddels al aan een verhaal begonnen wat ik ga schrijven... 7 pagina'sen inmiddels zijn die pagina's ook al een aantal keer herschreven
quote:dus jij print dit topic straks netjes uit
Op maandag 9 februari 2004 12:25 schreef NathaN het volgende:[..]
Zou ik ook wel willen, maar wat ik onder werktijd schrijf is eigendom van de baas
quote:Zou dan maar niks intelligents zeggen, gaat de baas er straks mee vandoor. Niet dat er nou echt een hoog risico is dat dat hier gebeurt, maarja ik zeg het maar ff.
Op maandag 9 februari 2004 12:25 schreef NathaN het volgende:[..]
Zou ik ook wel willen, maar wat ik onder werktijd schrijf is eigendom van de baas
quote:Hehe.
Op maandag 9 februari 2004 12:27 schreef LeBeau het volgende:
Zou dan maar niks intelligents zeggen, gaat de baas er straks mee vandoor. Niet dat er nou echt een hoog risico is dat dat hier gebeurt, maarja ik zeg het maar ff.
quote:same here. en daar komt nog bij dat dit m'n laatste weekjes zijn, vanaf een maart nieuwe baan..., dus motivatie is nul.
Op maandag 9 februari 2004 12:07 schreef NathaN het volgende:[..]
Fok, MSN, surfen, downloaden en af en toe de telefoon
spelletje doen?
quote:wat voor spelletje?
Op maandag 9 februari 2004 12:37 schreef DaBoaz het volgende:
same here. en daar komt nog bij dat dit m'n laatste weekjes zijn, vanaf een maart nieuwe baan..., dus motivatie is nul.spelletje doen?
quote:Krijg je dan ook per post betaald?
Op maandag 9 februari 2004 12:39 schreef NathaN het volgende:
*sig aanpas waardoor elke post reclame en dus werk is*
quote:Nee, mijn salaris is inclusief
Op maandag 9 februari 2004 12:44 schreef Twoflower het volgende:
Krijg je dan ook per post betaald?
quote:Misschien een goed moment om de voorwaarden van je contract te overleggen met de baas?
Op maandag 9 februari 2004 12:47 schreef NathaN het volgende:[..]
Nee, mijn salaris is inclusief
quote:Neh, want op deze manier is ook elke post die ik privé plaats overwerk
Op maandag 9 februari 2004 12:48 schreef Twoflower het volgende:
Misschien een goed moment om de voorwaarden van je contract te overleggen met de baas?
Wat een lief stemmetje al niet voor elkaar kan krijgen bij Boom Chicago Gewoon zeuren dat anders je valentijnsverassing in het water valkt en hoppa, geregeld!
quote:Wat ging er (bijna) mis dan?
Op maandag 9 februari 2004 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Pauze (al weer bijna voorbij)Wat een lief stemmetje al niet voor elkaar kan krijgen bij Boom Chicago
Gewoon zeuren dat anders je valentijnsverassing in het water valkt en hoppa, geregeld!
quote:
Op maandag 9 februari 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Ook goedenmiddag, beaverhausen.
Op maandag 9 februari 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:03 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ook goedenmiddag, beaverhausen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |