abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2004 @ 20:24:33 #201
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_20496436
Klopt het dat je maar 1 file per keer kan downloaden en niet een stuk of 6 tegelijk? En het programma stopt ook nooit met zoeken zie ik.
pi_20496671
klopt allebei.
je bedoelt wel 1 file per user hoop ik.
pi_20528314
En daar ligt het weer plat.
pi_20528394
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 12:53 schreef SuperUli het volgende:
En daar ligt het weer plat.
pi_20529079
servermigratie toch? zoiets las ik net op het forum...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_20533190
Ik wil nu soulseek online hebben, ik zit met een hele rits plaatjes die ik wil downloaden.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:11:20 #207
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20533208
Ja man , ik wil muziek downloaden , ga zo op vakantie en moet wat lekkere nummers hebben vor in de auto en later in de ghettoblaster , ff die fransen laten horen wat muziek is
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_20533224
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja man , ik wil muziek downloaden , ga zo op vakantie en moet wat lekkere nummers hebben vor in de auto en later in de ghettoblaster , ff die fransen laten horen wat muziek is
Q-Zar - PowerZone (Super mix). .
  zaterdag 10 juli 2004 @ 17:16:43 #209
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20533313
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:12 schreef SuperUli het volgende:

[..]

Q-Zar - PowerZone (Super mix). .
die had ik gister nog gevonden, die is echt lekker moet echt nog wel meer van diat soort nummers
pi_20533720
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
servermigratie toch? zoiets las ik net op het forum...
Oh, daarom wil dat kreng niet connecten...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_20536260
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 17:35 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Oh, daarom wil dat kreng niet connecten...
ik ben nu al een tijdje online hoor
pi_20536304
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:34 schreef keijz het volgende:

[..]

ik ben nu al een tijdje online hoor
Ja, ik ook inmiddels...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_20542389
En nu ligt het weer plat...
pi_20594062
ehm ik heb een lastig probleemje met soulseek, als ik online ben, kan ik gewoon downloaden en uploaden, maar na een tijdje wordt soulseek afgesloten met een foutmelding...... dit kan na een uurtje al zijn, of na een hele dag pas, zit geen patroon in.... ik draai op xp
  dinsdag 13 juli 2004 @ 19:05:00 #215
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_20603299
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:46 schreef Jaydeem het volgende:
ehm ik heb een lastig probleemje met soulseek, als ik online ben, kan ik gewoon downloaden en uploaden, maar na een tijdje wordt soulseek afgesloten met een foutmelding...... dit kan na een uurtje al zijn, of na een hele dag pas, zit geen patroon in.... ik draai op xp
Ga naar je soulseek map in : C:"\program files
Klik op het slsk.exe met de rechtermuisknop
klik op het tabblad compabiliteit (ofzo )
En zet het op windows 98

En dan moe het lukken , ik had het namelijk ook
pi_20615010
hmm oke, zal het proberen

thx
pi_20902516
Vraagje: Ik gebruik hier windows XP en volgens mij kan ik dan niks sharen, ik geef het wel aan, maar ik zit dan blijkbaar achter een ingebouwde firewall, kunnen mensen dan niks van me downloaden? Is het trouwens een veilig programma zodat wanneer ik aangeef dat ik maar een enkele map wil sharen (bijv. "C:mijn muziek") mensen niet stiekem heel heel mijn c-drive leeg kunnen plukken?

Graag uw antwoord..
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_20903263
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 01:59 schreef nozem het volgende:
Vraagje: Ik gebruik hier windows XP en volgens mij kan ik dan niks sharen, ik geef het wel aan, maar ik zit dan blijkbaar achter een ingebouwde firewall, kunnen mensen dan niks van me downloaden? Is het trouwens een veilig programma zodat wanneer ik aangeef dat ik maar een enkele map wil sharen (bijv. "C:mijn muziek") mensen niet stiekem heel heel mijn c-drive leeg kunnen plukken?

Graag uw antwoord..
Zit je misschien achter een router? Dan zul je op de router tcp poorten 2234 en 5534 moeten doormappen naar je pc waar je soulseek draait, of als je een firewall hebt dan zul je die poorten moeten openzetten of iig soulseek server toestemming geven. Misschien heb je de windows Xp firewall aanstaan? Die blockt alle inkomende verbindingen als je ze niet zelf openzet.

Soulseek is in mijn ervaring een veilig programma, even (on)veilig als andere bekende sharing programma's. Er kan niks gedownload worden wat je zelf niet geshared hebt. Bovendien zie je altijd wat mensen van je downloaden, dus kun je ingrijpen mocht het gebeuren. Maar ik gebruik soulseek heel veel, en afaik zijn er geen security exploits bekend, en er is nooit iets gedownload wat ik zelf niet geshared heb.
Unox, the worst operating system.
pi_20903333
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 03:24 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Zit je misschien achter een router? Dan zul je op de router tcp poorten 2234 en 5534 moeten doormappen naar je pc waar je soulseek draait, of als je een firewall hebt dan zul je die poorten moeten openzetten of iig soulseek server toestemming geven. Misschien heb je de windows Xp firewall aanstaan? Die blockt alle inkomende verbindingen als je ze niet zelf openzet.

Soulseek is in mijn ervaring een veilig programma, even (on)veilig als andere bekende sharing programma's. Er kan niks gedownload worden wat je zelf niet geshared hebt. Bovendien zie je altijd wat mensen van je downloaden, dus kun je ingrijpen mocht het gebeuren. Maar ik gebruik soulseek heel veel, en afaik zijn er geen security exploits bekend, en er is nooit iets gedownload wat ik zelf niet geshared heb.
Bedankt schorpioen, ik heb alleen geen kaas gegeten van poorten doormappen en dat soort dingen, ik weet ook niet hoe ik de windows XP firewall aan of uit kan zetten, ik gebruik al jaren i-net maar in dat soort dingen ben ik echt een ontzettende leek..
pi_20903360
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 03:41 schreef nozem het volgende:

[..]

Bedankt schorpioen, ik heb alleen geen kaas gegeten van poorten doormappen en dat soort dingen, ik weet ook niet hoe ik de windows XP firewall aan of uit kan zetten, ik gebruik al jaren i-net maar in dat soort dingen ben ik echt een ontzettende leek..
De Xp firewall kun je aan/uitzetten via conf.scherm - netwerkverbindingen (via internet- en netwerkverbindingen) en dan de eigenschappen van je lan kaart opvragen door met je rechtermuisklik op het icoontje ervan te klikken. Daarna naar tabblad "geavanceerd" en daar kun je hem uit/aanzetten (bovenste checkbox).

Over poorten doormappen: daarvoor moet ik op zijn minst weten wat voor merk/type router je hebt. Dat verschilt nl per router hoe dat moet.
pi_20903679
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 03:48 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

De Xp firewall kun je aan/uitzetten via conf.scherm - netwerkverbindingen (via internet- en netwerkverbindingen) en dan de eigenschappen van je lan kaart opvragen door met je rechtermuisklik op het icoontje ervan te klikken. Daarna naar tabblad "geavanceerd" en daar kun je hem uit/aanzetten (bovenste checkbox).

Over poorten doormappen: daarvoor moet ik op zijn minst weten wat voor merk/type router je hebt. Dat verschilt nl per router hoe dat moet.
Ik heb zojuist van een paar mensen op soulseek vernomen dat ze gewoon spul van me kunnen downloaden, het is dus oke zo. Er is zoveel muziek te vinden daar zeg, ik weet gewoon niet waar te beginnen..
pi_20903703
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 05:06 schreef nozem het volgende:

[..]

Ik heb zojuist van een paar mensen op soulseek vernomen dat ze gewoon spul van me kunnen downloaden, het is dus oke zo. Er is zoveel muziek te vinden daar zeg, ik weet gewoon niet waar te beginnen..
Ah, ok
Wat een luxeprobleem he.
Ik kijk meestal wat de mensen in de aanbieding hebben die van mij downloaden. Met behulp van allmusic.com ben ik al heel wat nieuwe coole muziek tegengekomen.
pi_20915709
Even nog een vraagje. In het vak onder 'file sharing configuration' kun je kiezen of je 'share save folder' en 'share save folder's subfolder' aanvinkt. Als je daar niks aanvinkt maar in het grote vak daaronder (select shared folders)wel aangeeft welke mappen je wil sharen worden je bestanden toch gewoon geshared? Wat is het verschil tussen wel of niet aanvinken?

Bedankt, nozem
pi_20919428
juist ja, ik heb het al door geloof ik , helaas laat FOK me op het moment mijn berichten niet editten..
pi_20921040
Ik heb het volgende probleem. Al een hele tijd lang sloot Soulseek zich soms uit zichzelf af. Dat was op zich geen probleem (gewoon even herstarten); je kon Soulseek alleen niet aan laten staan als je er een tijdje niet was. Maar nu loopt Soulseek per definitie vast als ik em opstart; dat gebeurt tijdens het scannen van mijn folders.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en wat ik hier aan kan doen? Ik heb versie 152 btw.

2e vraag: weet iemand een link naar de nieuwste betaversie van SS?

Alvast bedankt .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_20933783
Hallo, ik ben de hele dag aan het proberen om op Soulseek te komen maar het lukt mij niet.
Mijn vraag, zijn er meer mensen hier die dat vandaag ook hebben?
pi_20934065
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:27 schreef Lammie het volgende:
Hallo, ik ben de hele dag aan het proberen om op Soulseek te komen maar het lukt mij niet.
Mijn vraag, zijn er meer mensen hier die dat vandaag ook hebben?
Het lijkt erop dat SoulSeek geen verbinding kan krijgen door een firewall, router of iets dergelijks. Hier ben ik er binnen vijf seconden op.
pi_20934153
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:39 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat SoulSeek geen verbinding kan krijgen door een firewall, router of iets dergelijks. Hier ben ik er binnen vijf seconden op.
Kom jij er wel op?
pi_20936563
Ik kwam er gisteren en vandaag iig gewoon op hoor.
pi_20936587
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:33 schreef teknomist het volgende:
Ik heb het volgende probleem. Al een hele tijd lang sloot Soulseek zich soms uit zichzelf af. Dat was op zich geen probleem (gewoon even herstarten); je kon Soulseek alleen niet aan laten staan als je er een tijdje niet was. Maar nu loopt Soulseek per definitie vast als ik em opstart; dat gebeurt tijdens het scannen van mijn folders.

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen en wat ik hier aan kan doen? Ik heb versie 152 btw.

Alvast bedankt .
.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_20936643
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:44 schreef Lammie het volgende:

[..]

Kom jij er wel op?
Jup.
pi_20937888
laat maar

[ Bericht 33% gewijzigd door E.r.w.i.n op 29-07-2004 19:32:15 ]
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_20941195
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 17:45 schreef UncleFunk het volgende:
Jup.
[quote]Op donderdag 29 juli 2004 17:41 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kwam er gisteren en vandaag iig gewoon op hoor.
Ik kan er weer op, ik heb het programma opnieuw geinstaleerd.
Bedank voor de informatie.
pi_20972787
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:33 schreef teknomist het volgende:

Alvast bedankt .
In het soulseek forum heb ik gelezen dat het vastlopen kan gebeuren als je shared folder te groot is.

De nieuwe versie kan je trouwens op de homepage zelf vinden, gewoon bij news kijken (of iets anders, alleszins 1 van de dingen in het menu linksboven op de homepage)

Ik ben er trouwens vandaag pas achter gekomen dat soulseek totaal niet compatibel is met ZoneAlarm Pro. Ik heb me onnozel gezocht naar de oorzaak van de enorm trage snelheden en het blijkt dus aan versie 5 van ZA te liggen. Als nog mensen dit probleem hebben: gewoon een andere firewall en alles gaat weer vlot.
pi_20991632
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:49 schreef dopa het volgende:

[..]

In het soulseek forum heb ik gelezen dat het vastlopen kan gebeuren als je shared folder te groot is.
.
quote:
De nieuwe versie kan je trouwens op de homepage zelf vinden, gewoon bij news kijken (of iets anders, alleszins 1 van de dingen in het menu linksboven op de homepage)
Ik heb veel links naar de nieuwe versie geprobeerd maar ik word iedere keer geredirect naar de homepage .
pi_20996545
Ik ben maar overgestapt naar dc++ bevalt me heel goed, Veel meer tedownloaden en ook handige channels waar je minimaal 60gig moet sharen
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_20997229
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 15:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

.
[..]

Ik heb veel links naar de nieuwe versie geprobeerd maar ik word iedere keer geredirect naar de homepage .
http://www.slsknet.org/slsk154test3j.exe
pi_20999807
Waarom kun je op soulseek eigenlijk niet gericht naar een artiest en een nummer zoeken? Als ik bijvoorbeeld : The Police-Message in a Bottle intyp krijg ik geen hits, als ik alleen The Police intyp krijg ik er honderden. Doe ik iets verkeerd?
pi_21000503
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:52 schreef nozem het volgende:
Waarom kun je op soulseek eigenlijk niet gericht naar een artiest en een nummer zoeken? Als ik bijvoorbeeld : The Police-Message in a Bottle intyp krijg ik geen hits, als ik alleen The Police intyp krijg ik er honderden. Doe ik iets verkeerd?
Misschien met spaties werken?
pi_21000517
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef dopa het volgende:

[..]

http://www.slsknet.org/slsk154test3j.exe
Thanks .
pi_21001246
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Misschien met spaties werken?
Nee dat levert niks op. Het is niet dat ik DAT nummer perse moet hebben, voor bekende dingen gebruik ik wel Kazaa, het was als voorbeeld. Ik zoek eigenlijk dingen van een band die The Sound heet, alleen de bandnaam intypen geeft duizenden hits die niks met die band van doen hebben..
pi_21005515
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 23:51 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee dat levert niks op. Het is niet dat ik DAT nummer perse moet hebben, voor bekende dingen gebruik ik wel Kazaa, het was als voorbeeld. Ik zoek eigenlijk dingen van een band die The Sound heet, alleen de bandnaam intypen geeft duizenden hits die niks met die band van doen hebben..
Om een oplossing te bieden voor dat probleem: gebruik de naam van de band en een of meer woorden uit de titel. Werkt niet vlekkeloos, maar in ieder geval gerichter. Voor de band The Sound zou ik hetzelfde adviseren, probeer via internet een aantal titels te achterhalen, zodat je wat gerichter kunt zoeken.
  maandag 9 augustus 2004 @ 17:42:44 #243
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_21158804
mmm, zit sinds kort achter een router en nu kan ik niks meer downloaden met S.S. en andere alternatieven. Weet iemand toevallig een oplossing hiervoor?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_21167870
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
mmm, zit sinds kort achter een router en nu kan ik niks meer downloaden met S.S. en andere alternatieven. Weet iemand toevallig een oplossing hiervoor?
Volgens de Soulseek FAQ moeten poorten 2234 en 5534 open zijn. Als dat niet helpt zou ik het ook niet weten.
pi_21168049
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
Check anders ook de firewall van de router.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:23:26 #246
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_21183628
En weer een slsk Fok'er erbij
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
pi_21281524
Ligt het aan mij of wordt het aantal niet-sharers met de dag exponentieel groter? Hoe vaak ik de afgelopen week 'no files shared' heb gezien en mensen heb moeten bannen is echt ongelovelijk. Alsof heel Kazaa naar Soulseek komt .
pi_21281550
Voor die mensen die behoefte hebben aan een shitload of Drum-N-Bass: mrcool
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_21281851
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef Heliospan het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het aantal niet-sharers met de dag exponentieel groter? Hoe vaak ik de afgelopen week 'no files shared' heb gezien en mensen heb moeten bannen is echt ongelovelijk. Alsof heel Kazaa naar Soulseek komt .
Wat wil je anders met stichting Brein op je hielen
pi_21288102
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef Heliospan het volgende:
Het valt mij eveneens op dat het aandeel grijs tov zwart bij de searches ook steeds groter wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')