Dan ben je misschien net iets te laat. Als je je search wat langer laat doorlopen zijn de volgens die lijst beschikbare uploaders vaak alweer 'bezet'.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:15 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, dan hier nogmaals. Had niet door dat er een Centraal Topic was.
Vaak als ik dus (zwarte!) nummers aanklik om te downloaden, schiet 'ie meteen al in Remotely Queued. Dit hoort toch niet? Dit gebeurt echt zo 5 van de 6 keer. Kan ik ergens iets instellen oid of is dit vrij normaal?
Niemand???quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:50 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb pas geleden soulseek geinstalleerd, en al een aantal dingen gedownload. Nu is mijn probleem het zijn tm3 bestanden (ik geloof van truemp3s.com) en die kan ik niet afspelen.Weet hier iemand of ik die met een bepaald programma kan converteren?? Ik ben een echte newbie wat dat betreft dus...
als iemand een tip heeft héél graag! Het zijn namelijk ook hele cd's.
Heb je al geprobeerd om ze te hernoemen naar mp3 of zip?quote:Op zondag 14 maart 2004 13:43 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Niemand???![]()
Net geprobeerd en tis gelukt!quote:Op zondag 14 maart 2004 15:07 schreef Capetown het volgende:
Heb je al geprobeerd om ze te hernoemen naar mp3 of zip?
Nee, ligt niet aan jou... alle Kazaa-gebruikers komen Soulseek opstormen geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:55 schreef superheist het volgende:
hmm, laatste tijd steeds meer 'grijze' dan 'zwarte' nummers, of ligt het aan mij..
Tja, gewoon een beetje in de gaten houden, bannen als ze van je downloaden zónder te sharen.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:25 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou... alle Kazaa-gebruikers komen Soulseek opstormen geloof ik
Maar goed, als iedereen maar gewoon blijft sharen valt er met een kleine wachtrij wel te leven
ga dan naar dc++, daar worden de niet-sharers gewoon niet toegelatenquote:Op maandag 22 maart 2004 13:01 schreef nietzman het volgende:
Ik heb inmiddels al een stuk of veertig man in mijn banlist staan. Stelletje niet-sharers.
ja en dat terwijl hij er nu voor de XXX de keer weer mee is genoktquote:Op maandag 29 maart 2004 17:39 schreef Oetrik het volgende:
Zodan dat dit topic gewoon nog bestaat zeg.....
had ik ook, je moet geewoon ff de .cfg files in de map soulseek back-uppenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:07 schreef mrcool het volgende:
Iemand laatst ook zijn volledige userlist kwijt geraakt misschien? Had dit ineens, vind het maar erg vaag.
heb ik ook maar dan gelukkig iets minder vaakquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sinsds ik Windows XP heb knalt soulseek er om de zoveel tijd uit. (niet de server maar het hele programma) 1 keer om he half uur dan weer om de 3 uur. Weet iemand wat het kan zijn.....
quote:the status script is br0xed. please hold on while i fix4r.
Op het forum van soulseek staat dat er nog aardig wat bugs inzitten, dus ik neem het risico niet, heb al genoeg problemen met 152,quote:Op woensdag 7 april 2004 00:19 schreef Heliospan het volgende:
http://www.slsknet.org/slsk154test3f.exe
Relaxede nieuwe functies
Whoehaaaaaquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik klikte net in soulseek op "open file" om even te luisteren of het nummer goed was. Ja hoor, hij was super, maar na hem 23 keer gehoord te hebben begint hij toch te vervelen
Ik kan nergens een knopje "stop" vinden, dus hoe doe ik dat, zonder soulseek opnieuw op te starten? (ik heb nog download lopen ed)
alvast bedankt
"Open file" opent de mp3 in je default mp3speler, slimpie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:37 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik kan nergens een knopje "stop" vinden, dus hoe doe ik dat, zonder soulseek opnieuw op te starten? (ik heb nog download lopen ed)
Hier kom ik er ook niet op nu, gewoon even wachten dus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:45 schreef Man_Made_God het volgende:
heb 'm net gedownload en geinstalleerd (soulseek), maar is de server down??
Op een of andere manier niet altijd. Soms opentie mediaplayer, maar soms begint hij gewoon te spelen, en zodra ik soulseek afsluit stopt de muziekquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Open file" opent de mp3 in je default mp3speler, slimpie.
heb ik ook.. soms kan hij hem helemaal niet openenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Op een of andere manier niet altijd. Soms opentie mediaplayer, maar soms begint hij gewoon te spelen, en zodra ik soulseek afsluit stopt de muziek
aslof je slsk hebt voor het chattequote:Op zondag 11 april 2004 11:21 schreef Bupatih het volgende:
Fok! - room is zo saai
Zo ga je helemaal niet met deze mensen om. Straks zet ie het sharen gewoon weer uit hoor. Nee, deze mensen ban je definitief.quote:Op zondag 18 april 2004 14:06 schreef Schorpioen het volgende:
Zucht, mensen die wel 6 albums van je queuen, maar niks sharen. Zo ga je ermee om:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |