Dus we hebben nu ene Max (die Duitser) op een boot (in de Kaspise Zee?), wie was die andere gast, heeft die al een naam in 24 (ik ken 'm van Nikita)?
quote:Volgens een aantal fora heet hij Trepkos.
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dus we hebben nu ene Max (die Duitser) op een boot (in de Kaspise Zee?), wie was die andere gast, heeft die al een naam in 24 (ik ken 'm van Nikita)?
quote:ah oke. ik d8 al. Maar nu weet ik waar ik moet zoeken
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Is illegaal
quote:Nee, maar iets meer naar iets toewerken zou wel mogen IMO... Seizoen 1 maakte het dat betreft gewoon een stuk beter, seizoen 2 miste een beetje opbouw...
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Kontiki het volgende:[..]
Had je het einde dan beter gevonden als Palmer een espresso stond te drinken rond de 7:59:59? Ik vind dit juist wel boeiend eigenlijk.
ps: Is/komt seizoen 1 op dvd uit?
quote:Lees effe het topic door en je komt erachter wie ze is. Is een huurmoordenares uit seizoen 1.
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Supervet!! Ik baal dat ik seizoen 1 niet gezien heb (seizoen 2 wel helemaal). Kan iemand mij vertellen wie dat meisje is die Palmer vermoord heeft? Of kennen jullie haar ook niet?ps: Is/komt seizoen 1 op dvd uit?
quote:palmer is niet vermoord!
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Supervet!! Ik baal dat ik seizoen 1 niet gezien heb (seizoen 2 wel helemaal). Kan iemand mij vertellen wie dat meisje is die Palmer vermoord heeft? Of kennen jullie haar ook niet?ps: Is/komt seizoen 1 op dvd uit?
LET OP!!!! Deze trailer zal wat open gebleven mysteries oplossen, en bovendien een boel nieuwe vragen oproepen, als je die NIET wilt weten, bekijk de trailer dan _NIET!_
KAN NIET WACHTEN OP DEEL 3!! Wanneer komt ie??
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door chielsen op 15-02-2004 23:48]
quote:Mja, ik heb al die tijd gedacht dat die Prescott in het complot zat. Hoe zit het nou met al die regeringsleden die corrupt waren? Om te beginnen met Roger Stanton? Daar wordt helemaal niets meer over verteld, beetje grote domper eigenlijk.
Op zondag 15 februari 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nee, maar iets meer naar iets toewerken zou wel mogen IMO... Seizoen 1 maakte het dat betreft gewoon een stuk beter, seizoen 2 miste een beetje opbouw...
Seizoen 1 vond ik trouwens minder asluiten.
Spoiler voor degenen die 1 gemist hebben:spoiler:
quote:Wat een trailer..
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef CyberTijn het volgende:
Ik heb nog even de trailer opgezocht van Seizoen 3, die is al een tijdje te downloaden, maar misschien is het wel gepast om hem even te posten hierLET OP!!!! Deze trailer zal wat open gebleven mysteries oplossen, en bovendien een boel nieuwe vragen oproepen, als je die NIET wilt weten, bekijk de trailer dan _NIET!_
En is VS; presented without commercial interruption, moeten we ook hier hebben, word gek van de reclameblokken!
quote:Waarschijnlijk zal eerst de BBC hem helemaal uitzenden, en ik denk dat tegen september ofzo dat ie hier op TV komt (mits een van de zenders de serie aan schaft)
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef chielsen het volgende:
Damnm hij was weer VETIk had al zo'n gevoel dat er geen eind in zou komen. Die vent op die boot was nl nog heel onbekend. Toen ik die toespraak van palmer zag dacht ik al dat er een aanslag ofzo zou worden gepleegd (door een gozer uit een van die vage landen, zodat er alsnog oorlog kwam). Maar toen ik dat mens met dat plasticje zag, dacht ik dat ze dat nodig had voor zijn vinderafdrukken. Toch nog weer verkeerd gedacht
![]()
. Het was dus wek een aanslag, en ze wachtte echt totdat er een foto werd genomen van haar en palmer. Die foto zal wel gebruikt worden om aan te tonen dat het weer zo'n islam-mens is, en alsnog de oorlog te verklaren.
KAN NIET WACHTEN OP DEEL 3!! Wanneer komt ie??
![]()
![]()
Ik denk dat yorin ons niet in de steek zal laten
quote:BBC heeft de rechten voor season 3 niet..
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef CyberTijn het volgende:[..]
Waarschijnlijk zal eerst de BBC hem helemaal uitzenden, en ik denk dat tegen september ofzo dat ie hier op TV komt (mits een van de zenders de serie aan schaft)
quote:Ze hebben hem al gekocht had ik gehoord.
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef CyberTijn het volgende:[..]
Waarschijnlijk zal eerst de BBC hem helemaal uitzenden, en ik denk dat tegen september ofzo dat ie hier op TV komt (mits een van de zenders de serie aan schaft)
En zo zijn er nog tig scenes die ik alweer vergeten ben ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 16-02-2004 09:29]
quote:zal verder niks onthullen over het 3e deel, maar d'r zitten wel reclameblokken/breaks in...
Op zondag 15 februari 2004 23:54 schreef ZIOPPA het volgende:[..]
Wat een trailer..
![]()
En is VS; presented without commercial interruption, moeten we ook hier hebben, word gek van de reclameblokken!
Vinden jullie niet?
quote:Ik vind van wel
Op maandag 16 februari 2004 07:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
Goede aflevering ja, maar, ik ben toch enigzins teleurgesteld als je het einde vergelijkt met seizoen 1. Over het algemeen vind ik seizoen 2 beter, maar het einde van seizoen 1 wordt totaal niet overtroffen.Vinden jullie niet?
quote:Ik vond de 'ontmaskering' van Marie Warner de grootste shocker, denk ik. Die zag ik namelijk echt niet aankomen.
Op maandag 16 februari 2004 00:30 schreef Kontiki het volgende:
Er is zoveel gebeurd dit seizoen, en om al die plotwendingen niet in de vergetelheid te laten raken; wat vond jij de meest memorabele momenten van dit seizoen?
- Terminale Mason in het vliegtuigje;
- scene van ontploffende bom;
- explosie bij CTU;
- arrestatie syed ali + verhoor;
- Jack wordt gemarteld;
- De slotscene.En zo zijn er nog tig scenes die ik alweer vergeten ben
quote:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, der stond toch ergens van niet? Mag ik vragen waarom jij denkt van wel? (please laat et niet zo zijn
Op maandag 16 februari 2004 01:22 schreef FrEeZzE het volgende:[..]
zal verder niks onthullen over het 3e deel, maar d'r zitten wel reclameblokken/breaks in...
Verder, helemaal top, 3 zal hier wel weer op verder gaan, eigenlijk wel slim, tis goed afgelopen, maar ook weer een nieuw begin. Aanslag op Palmer zag ik pas aankomen toen je die persconferentie zag. Wat ik een beetje flauw vond was dat kate niet naar jack toeging, maar dat zal dan wel in het volgende deel komen
http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/images/season3_commercial.mpg.wmv
Gewoon even rechtermuisknop en 'opslaan als' doen
quote:George in ze vliegtuigje
Op maandag 16 februari 2004 00:30 schreef Kontiki het volgende:
Er is zoveel gebeurd dit seizoen, en om al die plotwendingen niet in de vergetelheid te laten raken; wat vond jij de meest memorabele momenten van dit seizoen?
- Terminale Mason in het vliegtuigje;
- scene van ontploffende bom;
- explosie bij CTU;
- arrestatie syed ali + verhoor;
- Jack wordt gemarteld;
- De slotscene.En zo zijn er nog tig scenes die ik alweer vergeten ben
quote:omdat ik gisteravond meteen de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 heb gekeken...
Op maandag 16 februari 2004 10:32 schreef Roa het volgende:[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, der stond toch ergens van niet? Mag ik vragen waarom jij denkt van wel? (please laat et niet zo zijn
)
Verder, helemaal top, 3 zal hier wel weer op verder gaan, eigenlijk wel slim, tis goed afgelopen, maar ook weer een nieuw begin. Aanslag op Palmer zag ik pas aankomen toen je die persconferentie zag. Wat ik een beetje flauw vond was dat kate niet naar jack toeging, maar dat zal dan wel in het volgende deel komen
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |