abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17209583
Ik vond het einde wel , wordt alleen nu wel heel lang wachten, toen Marie tegen Kate zei dat ze nog niet veilig was, wist ik dat er wat ging gebeuren, maar dit had ik niet verwacht

Dus we hebben nu ene Max (die Duitser) op een boot (in de Kaspise Zee?), wie was die andere gast, heeft die al een naam in 24 (ik ken 'm van Nikita)?

zondag 15 februari 2004 @ 23:14:33 #177
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_17209630
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dus we hebben nu ene Max (die Duitser) op een boot (in de Kaspise Zee?), wie was die andere gast, heeft die al een naam in 24 (ik ken 'm van Nikita)?
Volgens een aantal fora heet hij Trepkos.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 15 februari 2004 @ 23:14:57 #178
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_17209650
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:13 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Is illegaal

ah oke. ik d8 al. Maar nu weet ik waar ik moet zoeken Kheb geen zin om tot september te w8ten...
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_17210092
Jack maakte trouwens best mooie vechtmoves in dat stadion. Zag er goed uit
  zondag 15 februari 2004 @ 23:29:18 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_17210106
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:11 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Had je het einde dan beter gevonden als Palmer een espresso stond te drinken rond de 7:59:59? Ik vind dit juist wel boeiend eigenlijk.

Nee, maar iets meer naar iets toewerken zou wel mogen IMO... Seizoen 1 maakte het dat betreft gewoon een stuk beter, seizoen 2 miste een beetje opbouw...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17210258
Supervet!! Ik baal dat ik seizoen 1 niet gezien heb (seizoen 2 wel helemaal). Kan iemand mij vertellen wie dat meisje is die Palmer vermoord heeft? Of kennen jullie haar ook niet?

ps: Is/komt seizoen 1 op dvd uit?

Fuck you Jane Austen!
pi_17210379
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
Supervet!! Ik baal dat ik seizoen 1 niet gezien heb (seizoen 2 wel helemaal). Kan iemand mij vertellen wie dat meisje is die Palmer vermoord heeft? Of kennen jullie haar ook niet?

Lees effe het topic door en je komt erachter wie ze is. Is een huurmoordenares uit seizoen 1.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:39:49 #183
72820 3st
immer besser
pi_17210391
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:35 schreef Boondock_Saint het volgende:

palmer is niet vermoord!
A dirty mind is a joy forever
pi_17210400
Ik heb nog even de trailer opgezocht van Seizoen 3, die is al een tijdje te downloaden, maar misschien is het wel gepast om hem even te posten hier

LET OP!!!! Deze trailer zal wat open gebleven mysteries oplossen, en bovendien een boel nieuwe vragen oproepen, als je die NIET wilt weten, bekijk de trailer dan _NIET!_

Download hier de trailer

pi_17210417
Damnm hij was weer VET Ik had al zo'n gevoel dat er geen eind in zou komen. Die vent op die boot was nl nog heel onbekend. Toen ik die toespraak van palmer zag dacht ik al dat er een aanslag ofzo zou worden gepleegd (door een gozer uit een van die vage landen, zodat er alsnog oorlog kwam). Maar toen ik dat mens met dat plasticje zag, dacht ik dat ze dat nodig had voor zijn vinderafdrukken. Toch nog weer verkeerd gedacht . Het was dus wek een aanslag, en ze wachtte echt totdat er een foto werd genomen van haar en palmer. Die foto zal wel gebruikt worden om aan te tonen dat het weer zo'n islam-mens is, en alsnog de oorlog te verklaren.

KAN NIET WACHTEN OP DEEL 3!! Wanneer komt ie??

[Dit bericht is gewijzigd door chielsen op 15-02-2004 23:48]

pi_17210452
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, maar iets meer naar iets toewerken zou wel mogen IMO... Seizoen 1 maakte het dat betreft gewoon een stuk beter, seizoen 2 miste een beetje opbouw...

Mja, ik heb al die tijd gedacht dat die Prescott in het complot zat. Hoe zit het nou met al die regeringsleden die corrupt waren? Om te beginnen met Roger Stanton? Daar wordt helemaal niets meer over verteld, beetje grote domper eigenlijk.

Seizoen 1 vond ik trouwens minder asluiten.
Spoiler voor degenen die 1 gemist hebben:spoiler:

Drazens dood, Teri dood, Nina brabbelt wat met Duitse opdrachtgevers en het is voorbij
,
  zondag 15 februari 2004 @ 23:54:04 #187
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_17210792
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef CyberTijn het volgende:
Ik heb nog even de trailer opgezocht van Seizoen 3, die is al een tijdje te downloaden, maar misschien is het wel gepast om hem even te posten hier

LET OP!!!! Deze trailer zal wat open gebleven mysteries oplossen, en bovendien een boel nieuwe vragen oproepen, als je die NIET wilt weten, bekijk de trailer dan _NIET!_

Download hier de trailer

Wat een trailer..

En is VS; presented without commercial interruption, moeten we ook hier hebben, word gek van de reclameblokken!

pi_17210824
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:40 schreef chielsen het volgende:
Damnm hij was weer VET Ik had al zo'n gevoel dat er geen eind in zou komen. Die vent op die boot was nl nog heel onbekend. Toen ik die toespraak van palmer zag dacht ik al dat er een aanslag ofzo zou worden gepleegd (door een gozer uit een van die vage landen, zodat er alsnog oorlog kwam). Maar toen ik dat mens met dat plasticje zag, dacht ik dat ze dat nodig had voor zijn vinderafdrukken. Toch nog weer verkeerd gedacht . Het was dus wek een aanslag, en ze wachtte echt totdat er een foto werd genomen van haar en palmer. Die foto zal wel gebruikt worden om aan te tonen dat het weer zo'n islam-mens is, en alsnog de oorlog te verklaren.

KAN NIET WACHTEN OP DEEL 3!! Wanneer komt ie??

Waarschijnlijk zal eerst de BBC hem helemaal uitzenden, en ik denk dat tegen september ofzo dat ie hier op TV komt (mits een van de zenders de serie aan schaft)

Ik denk dat yorin ons niet in de steek zal laten

zondag 15 februari 2004 @ 23:56:00 #189
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_17210845
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zal eerst de BBC hem helemaal uitzenden, en ik denk dat tegen september ofzo dat ie hier op TV komt (mits een van de zenders de serie aan schaft)

BBC heeft de rechten voor season 3 niet..
pi_17210873
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:55 schreef CyberTijn het volgende:

[..]

Ze hebben hem al gekocht had ik gehoord.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_17211790
Er is zoveel gebeurd dit seizoen, en om al die plotwendingen niet in de vergetelheid te laten raken; wat vond jij de meest memorabele momenten van dit seizoen?
- Terminale Mason in het vliegtuigje;
- scene van ontploffende bom;
- explosie bij CTU;
- arrestatie syed ali + verhoor;
- Jack wordt gemarteld;
- De slotscene.

En zo zijn er nog tig scenes die ik alweer vergeten ben

[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 16-02-2004 09:29]

pi_17212567
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:54 schreef ZIOPPA het volgende:

[..]

Wat een trailer..

En is VS; presented without commercial interruption, moeten we ook hier hebben, word gek van de reclameblokken!

zal verder niks onthullen over het 3e deel, maar d'r zitten wel reclameblokken/breaks in...
pi_17214324
Goede aflevering ja, maar, ik ben toch enigzins teleurgesteld als je het einde vergelijkt met seizoen 1. Over het algemeen vind ik seizoen 2 beter, maar het einde van seizoen 1 wordt totaal niet overtroffen.

Vinden jullie niet?

// Last.fm
pi_17215387
quote:
Op maandag 16 februari 2004 07:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
Goede aflevering ja, maar, ik ben toch enigzins teleurgesteld als je het einde vergelijkt met seizoen 1. Over het algemeen vind ik seizoen 2 beter, maar het einde van seizoen 1 wordt totaal niet overtroffen.

Vinden jullie niet?

Ik vind van wel In de finale van deel 1 gebeurde er eigenlijk niet eens zo gek veel.
  maandag 16 februari 2004 @ 10:32:44 #195
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_17216464
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:30 schreef Kontiki het volgende:
Er is zoveel gebeurd dit seizoen, en om al die plotwendingen niet in de vergetelheid te laten raken; wat vond jij de meest memorabele momenten van dit seizoen?
- explosie bij CTU;
- Jack wordt gemarteld;
- De slotscene.

Ik vond de 'ontmaskering' van Marie Warner de grootste shocker, denk ik. Die zag ik namelijk echt niet aankomen.
Money talks, Bullshit walks!
  maandag 16 februari 2004 @ 10:32:57 #196
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_17216468
quote:
Op maandag 16 februari 2004 01:22 schreef FrEeZzE het volgende:

[..]

zal verder niks onthullen over het 3e deel, maar d'r zitten wel reclameblokken/breaks in...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, der stond toch ergens van niet? Mag ik vragen waarom jij denkt van wel? (please laat et niet zo zijn )

Verder, helemaal top, 3 zal hier wel weer op verder gaan, eigenlijk wel slim, tis goed afgelopen, maar ook weer een nieuw begin. Aanslag op Palmer zag ik pas aankomen toen je die persconferentie zag. Wat ik een beetje flauw vond was dat kate niet naar jack toeging, maar dat zal dan wel in het volgende deel komen

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 16 februari 2004 @ 10:42:20 #197
31609 mvroegin
You are gonna tell me.
pi_17216679
Alleen de 1e aflevering wordt reclamevrij uitgezonden.
When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
pi_17218382
Voor de mensen die toch al een glimp willen opvangen van seizoen 3. Hier een commercial van seizoen 3 (30 sec / 0.9MB)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/images/season3_commercial.mpg.wmv

Gewoon even rechtermuisknop en 'opslaan als' doen

pi_17218808
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:30 schreef Kontiki het volgende:
- explosie bij CTU;
- Jack wordt gemarteld;
- De slotscene.

George in ze vliegtuigje
Godver weer open einde
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17219465
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:32 schreef Roa het volgende:

[..]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, der stond toch ergens van niet? Mag ik vragen waarom jij denkt van wel? (please laat et niet zo zijn )

Verder, helemaal top, 3 zal hier wel weer op verder gaan, eigenlijk wel slim, tis goed afgelopen, maar ook weer een nieuw begin. Aanslag op Palmer zag ik pas aankomen toen je die persconferentie zag. Wat ik een beetje flauw vond was dat kate niet naar jack toeging, maar dat zal dan wel in het volgende deel komen

omdat ik gisteravond meteen de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 heb gekeken... duren steeds 45 min, dus elke aflevering gewoon weer een kwartier reclame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')