abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17552670
Was ook nog automatische incasso geloof ik, maar ik mocht de creditcard van m'n vader gebruiken dus ik zou het uit m'n hoofd niet 1-2-3 weten.
pi_17562990
Ik vind de DVD nu al beter dan die van Serie in. Op de bonus disc staan 2 uitgebreide making off's van de laatste 2 afleveringen (in totaal bijna 1,5 uur) en een 10 minuten durende making off van de scene waarbij CTU word opgeblazen! Erg leuk om te zien

Vooral het gedoe met de slotscene, zelfs voor het personeel geheim houden, op rood papier printen zodat het niet gekopieerd kan worden, bij de opnames doen alsof het verhaal nog verder gaat
pi_19489731
Weet iemand of het 2e seizoen van 24 net zoals vorig jaar weer met dubbele afleveringen wordt herhaald op Yorin?

Voorafgaand aan het 3e seizoen, zeg maar.
// Last.fm
  Donald Duck held zaterdag 29 mei 2004 @ 10:50:41 #229
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_19489745
ik hoop van wel, ik wil het nog wel een keer zien
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_19491918
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, dubbelafleveringen zijn erg oké om naar te kijken
// Last.fm
pi_19503823
Ik jas gewoon iedere week 2 DVD-afleveringen erdoorheen
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 30 mei 2004 @ 11:56:30 #232
51562 Fen
Life's just a playground
pi_19509289
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Lijkt mij een prima plan! Seizoen 3 nu ook aan het kijken, ben bij afl. 10 ofzo, en het begint weer helemaal te kriebelen! Het moet eigenlijk vanaf seizoen 1 op tv komen, en dan gaan we het ff flink promoten, zodat heel Nederland in het vervolg bij de naam Bauer denkt aan Jack ipv Frans
Everybody's talking, but they don't say a thing
pi_19785840
Seizoen drie is echt een afknap seizoen met een klote einde. Sorry voor iedereen die nog aan het kijken is, ik zal niks verklappen, alleen dat er dus weinig aan is.

Positief nieuws:
24 komt pas terug (op Fox in de VS wel te verstaan) vanaf januari 2005. Er worden dan 24 afleveringen achter elkaar (dus elke week eentje zonder onderbrekingen) uitgezonden. Ook is het zo dat in tegenstelling to serie 1 t/m 3 nu van tevoren vast staat hoe het verhaal gaat aflopen. Dat komt de verhaallijn hopelijk ten goede.
Daarnaast wordt de complete cast opgeschoond. Tot nu toe heeft nog geen enkele acteur een contract gekregen voor een geheel vierde seizoen.
If you fail to prepare, be prepared to fail
pi_19790605
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef lr817086 het volgende:
Seizoen drie is echt een afknap seizoen met een klote einde. Sorry voor iedereen die nog aan het kijken is, ik zal niks verklappen, alleen dat er dus weinig aan is.

Positief nieuws:
24 komt pas terug (op Fox in de VS wel te verstaan) vanaf januari 2005. Er worden dan 24 afleveringen achter elkaar (dus elke week eentje zonder onderbrekingen) uitgezonden. Ook is het zo dat in tegenstelling to serie 1 t/m 3 nu van tevoren vast staat hoe het verhaal gaat aflopen. Dat komt de verhaallijn hopelijk ten goede.
Daarnaast wordt de complete cast opgeschoond. Tot nu toe heeft nog geen enkele acteur een contract gekregen voor een geheel vierde seizoen.
Leuk dat je ff zegt dat de hele cast opgeschoond wordt terwijl de mensen in dit topic seizoen 3 nog niet gezien hebben

BTW: Ik vond seizoen 3 errug goed! Beter dan seizoen 2. Klote einde? Haha, die scene kan Kiefer nog wel eens een Emmy opleveren. Zeer goed gespeeld!
  donderdag 10 juni 2004 @ 19:07:22 #235
13148 Shogo
Psycho...
pi_19791270
Pas geleden seizoen 2 gekocht voor 32,96. Mooi pakket, seizoen wist ik al dat het goed was. Nu nog seizoen 1 kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')