Ja, dubbelafleveringen zijn erg oké om naar te kijkenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
ik hoop van wel, ik wil het nog wel een keer zien
Lijkt mij een prima plan! Seizoen 3 nu ook aan het kijken, ben bij afl. 10 ofzo, en het begint weer helemaal te kriebelen! Het moet eigenlijk vanaf seizoen 1 op tv komen, en dan gaan we het ff flink promoten, zodat heel Nederland in het vervolg bij de naam Bauer denkt aan Jack ipv Fransquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:50 schreef __Saviour__ het volgende:
ik hoop van wel, ik wil het nog wel een keer zien
Leuk dat je ff zegt dat de hele cast opgeschoond wordt terwijl de mensen in dit topic seizoen 3 nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:48 schreef lr817086 het volgende:
Seizoen drie is echt een afknap seizoen met een klote einde. Sorry voor iedereen die nog aan het kijken is, ik zal niks verklappen, alleen dat er dus weinig aan is.
Positief nieuws:
24 komt pas terug (op Fox in de VS wel te verstaan) vanaf januari 2005. Er worden dan 24 afleveringen achter elkaar (dus elke week eentje zonder onderbrekingen) uitgezonden. Ook is het zo dat in tegenstelling to serie 1 t/m 3 nu van tevoren vast staat hoe het verhaal gaat aflopen. Dat komt de verhaallijn hopelijk ten goede.
Daarnaast wordt de complete cast opgeschoond. Tot nu toe heeft nog geen enkele acteur een contract gekregen voor een geheel vierde seizoen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |