abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20810083
Zo. Ik wil driv3r op PC Hoe lang duurt dat nog?
  vrijdag 23 juli 2004 @ 16:24:42 #127
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_20810567
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 16:01 schreef BMWM3 het volgende:
Zo. Ik wil driv3r op PC Hoe lang duurt dat nog?
Maandje wachten.
Komt namelijk 24 augustus uit.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_20810642
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 15:54 schreef classpc het volgende:
In de nieuwe PU wordt het spel besproken op 1 pagina. Het zegt op zich al genoeg dat ze er maar 1 pagina aan besteden.
"Iedere keer als Tanner zijn auto uitkomt, moet je op je tanden bijten om niet gek te worden van ellende."
Speel het eerst maar, de PU kan ook overdrijven.
pi_20816828
Wel aardig spelletje, k heb hem op x box. Ik las trouwens hier dat iemand denkt dat de graphics op de pc beter zullen zijn. Volgens mij kunnen pc versies van games nog steeds niet tippen aan de XBOX, vergelijk bijv. Tiger Woods 2004 maar eens met de pc versie, dat is een wereld van verschil.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_20819395
Een high end pc met de juiste drivers heeft vrijwel altijd betere graphics en prestaties dan de consoles. Dat moet gezien de specs gewoon wel, tenzij developers het expres doen.
pi_20872748
ik had ontzettend hoge verwachtingen van driv3r, ik was über fan van driver 1, 2 was wat minder maar nogsteeds vet, dus ik hoopte dat 3 beter zou worden, ik heb de game op de dag van de release gespeeld, ik nam de eerste min punten voor lief en heb 2 uur gespeeld, ik werd gewoon bijna agressief van de fouten in de game, het speeld voor geen meter, zelfs de besturing van de autos is zwaar achteruit gegaan, de popup is werkelijk onvergeevelijk, dr zijn veel te veel dezelfde autos, als er dan ook maar autos zijn want het is praktisch leeg op straat.
ik heb ook net de pu review gelezen, en ik ben het er volledig mee eens, ze overdrijven niets het is werkelijk een kutgame geworden en dat vind ik heel heel jammer.
atari steld me teleur, en ze kunnen het wel hoor, kijk maar naar UT2004....
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_20873055
quote:
Op maandag 26 juli 2004 18:40 schreef MrSkyline het volgende:
ik had ontzettend hoge verwachtingen van driv3r, ik was über fan van driver 1, 2 was wat minder maar nogsteeds vet, dus ik hoopte dat 3 beter zou worden, ik heb de game op de dag van de release gespeeld, ik nam de eerste min punten voor lief en heb 2 uur gespeeld, ik werd gewoon bijna agressief van de fouten in de game, het speeld voor geen meter, zelfs de besturing van de autos is zwaar achteruit gegaan, de popup is werkelijk onvergeevelijk, dr zijn veel te veel dezelfde autos, als er dan ook maar autos zijn want het is praktisch leeg op straat.
ik heb ook net de pu review gelezen, en ik ben het er volledig mee eens, ze overdrijven niets het is werkelijk een kutgame geworden en dat vind ik heel heel jammer.
atari steld me teleur, en ze kunnen het wel hoor, kijk maar naar UT2004....
Dat snap ik dus echt niet, ik heb het spel al heel wat uren gespeeld en ik vind het nog steeds leuk om gewoon door de enorme steden te scheuren en enorme chaos te veroorzaken. Met een brute crash door een wegblokkade gaan terwijl je wagen van alle kanten aan flarde wordt geschoten. Gewoon spectaculair.

En qua verkeer en drukte doet het niet erg veel onder voor GTA (over het algemeen komt het spel natuurlijk niet in de buurt), dus ik snap die kritiek niet.

Het is gewoon een leuk spel met een slechte afwerking wat niet is geworden wat het had kunnen zijn.
  maandag 26 juli 2004 @ 19:01:57 #133
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_20873086
quote:
Op vrijdag 23 juli 2004 16:28 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Speel het eerst maar, de PU kan ook overdrijven.
Ze zijn meestal wel eerlijk.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_20876434
quote:
Op maandag 26 juli 2004 19:00 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat snap ik dus echt niet, ik heb het spel al heel wat uren gespeeld en ik vind het nog steeds leuk om gewoon door de enorme steden te scheuren en enorme chaos te veroorzaken. Met een brute crash door een wegblokkade gaan terwijl je wagen van alle kanten aan flarde wordt geschoten. Gewoon spectaculair.

En qua verkeer en drukte doet het niet erg veel onder voor GTA (over het algemeen komt het spel natuurlijk niet in de buurt), dus ik snap die kritiek niet.

Het is gewoon een leuk spel met een slechte afwerking wat niet is geworden wat het had kunnen zijn.
tuurlijk valt er wel iets aan te beleven, maar zeg nou zelf, is dit beter dan driver 1 of 2?
ik vind van niet, en zo presenteerde ze het wel.
zoals ze ook in de pu zeiden, hou die autodeur gewoon op slot
Can't fix it? Fuck it!
pi_20878064
Vannacht of morgen tik ik een interview van PU helemaal over

Dus ik wil het graag met jullie delen!
pi_20879310
quote:
Op maandag 26 juli 2004 22:23 schreef BMWM3 het volgende:
Vannacht of morgen tik ik een interview van PU helemaal over

Dus ik wil het graag met jullie delen!
scan em gewoon ofzo dan
pi_20879540
Ik laat het doen door iemand anders...
pi_20881580
*zweep* zusje TYPEN NU!!!!
Can't fix it? Fuck it!
pi_20881598
btw, ik kan m ook wel ff scannen als je wilt hoor.
maar ik kom pas om een uur of 12 me bed weer uit
Can't fix it? Fuck it!
pi_20881759
Ik heb de opdracht gekrgen. Morgen tik ik hem over. Doe niet zo moeilijk man!

Ik vind het leuk!
pi_20885452
Driv3r
quote:
[i]Eigenlijk hadden we de review van Driv3r al een maand geleden moeten plaatsen maar Reflections had elke minuut nodig om deze game af te krijgen en stelde de review-versie pas een week voor de release beschikbaar.[/u]

Driv3r ligt nu in de winkels en dat is jammer. Het spel is nog niet af, kraakt en piept aan alle kanten en had best een aardige game kunnen worden als het allemaal niet zo verschikkelijk afgeraffeld was. Ik heb het niet over de graphics of over de auto's maar ik heb het over details in de gameplay die gewoon ouderwets slecht aanvoelen.
De besturing laat je bij de eerste de beste shoutout al in de steeken in plaats van een meeslepende actiescène, krijg je een toestand voorgeschoteld waarbij het de bedoeling is dat je met je pistool in je (recht naar voren uitgestoken) hand een paar bad guys afknalt.
De besturing is zo kut dat je uiteindelijk maar besluit om op te houden met proberen te richten en gewoon naar links en naar rechts beweegt net zolang je de boeven hebt neergeknald. Het deed me een beetje denken aan een shoutout in dat westernspelletje dat ik vroeger op de Commodore 64 speelde.

TRIAL AND ERROR

Driv3r voelt niet af. Het spel weet in een paar levels al een frustratieniveau op te wekken dat ik de laatste jaren niet meer heb meegemaakt.
Het bekende trial and error systeem waarbij je een missie net zo vaak speelt totdat het lukt, wordt bruut verkracht door de onredelijkheid waarmee je de missies steeds niet haalt. En je kunt de filmpjes tussendoor ook niet wegklikken! Het is om te janken zo erg.
Dit is een lagere school voorbeeld van slecht videogame design. Ik blijf het gevoel houden dat Reflections gewoon nooit de fout had moeten maken om Tanner uit de auto's te laten stappen. Het werkt gewoon niet goed, het voelt nep en Tanner aniimeert voor geen meter. Het is gewoon helemaal niks.

MENTALITEIT UIT DE JAREN '90

De steden zijn redelijk oké vormgegeven maar de auto's die je ziet rijden zijn vaak dezelfde. Vreemd dat Reflections niet veel meer weet te halen uit een machine die zo krachtig is als de Xbox. Het zou toch mogelijk moeten zijn om vele tientallen verschillende auto's tegelijkertijd te laten rijde in plaats van de vrijwel verlaten straten die je nu tegenkomt.
Het meeste plezier in Driv3r kreeg ik nog van de ouderwetse 'car games' die het spel heeft overgenomen van de eerste Driver game. Weet je nog dat je moest ontsnappen aan die politiewagen? Nou, precies datzelfde level zit er nu weer in, alleen ziet alles er een stukje beter uit dan indertijd op de PSone.
Driv3r moet het hebben van de achtervolgingen en dan nog laat het spel veel te wensen over. De verhaallijn is zwak, de besturing vaak kut en iedere keer als Tanner zijn auto uitkomt, moet je op je tanden bijten om niet gek te worden van ellende.
Wat mij betreft was dit het moment van de waarheid voor de Driver serie. Tijd voor Atari en Reflections om er mee op te houden dus en iets lekkers te gaan doen want dit is een gamedesign mentaliteit uit de jaren '90.
Rotzooi op de markt brengen, hypen totdat iedereen erop gaat zitten wachten en dan kijken of het verkoopt. Het is een kwaliteitsbedrijf als Atari onwaardig.
quote:
Uitgever: Atari / Reflections
Aantal spelers: 1
Genre: Action-Race-Shoot
Verwacht: Out Now
pi_20887274
laatste toevoeging:

gfx: 7
replay: 6
gameplay: 5
Overall rating: 5
Can't fix it? Fuck it!
pi_20887285
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 13:18 schreef MrSkyline het volgende:
laatste toevoeging:

gfx: 7
replay: 6
gameplay: 5
Overall rating: 5
Ow ja. Sorry helemaal vergeten.
pi_20992240
Ik hoorde bij gamekings dat het niet zo'n goed spel was.

Het rijden en de auto's was dan wel weer vet, maar de missies enzo vonden ze maar pauper.

Ook hadden ze een argument dat het erg moeilijk was, en dat je een mission-briefing niet kon skippen. ( wat heel erg ging irriteren als je iets 30x opnieuw zou moeten doen. )

Zou dit soort 'foutjes' er uit zijn gehaald voor de pc-versie?
waus!
  maandag 9 augustus 2004 @ 10:16:02 #145
78498 classpc
I don't like change
pi_21148682
volgens mij mogen we nu wel spreken van een flop

ik heb niks meer van de game gehoord, en goed lijkt ie me niet
ik vraag me af of ze nog er nog de moeite voor doen om hem op de pc uit te brengen
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_21149198
Ik speel het nog steeds met plezier, leuk om de tijd te doden tot GTA San Andreas
pi_21873173
Is de PC versie van Driv3r al te koop?
pi_21875924
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 00:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Is de PC versie van Driv3r al te koop?
Vroeg mij dit ook al af... volgens mij eind oktober, nog even geduld.
  zaterdag 11 september 2004 @ 10:29:05 #149
78498 classpc
I don't like change
pi_21876633
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 08:35 schreef Truck het volgende:

[..]

Vroeg mij dit ook al af... volgens mij eind oktober, nog even geduld.
Ze brengen hem nog wel uit? Verbaast me eigenlijk. Heb er weinig meer van gehoord.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_21876707
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 10:29 schreef classpc het volgende:

[..]

Ze brengen hem nog wel uit? Verbaast me eigenlijk. Heb er weinig meer van gehoord.
Ze zeiden dat hij voor de PC ook uitkomt. Maar wanneer is de ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')