abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 00:39:24 #101
35908 rainmaker2k
Hail to the great Yuri
pi_20241196
Nou, ik had na 2 a 3 uurtjes spelen het wel gehad met dit spel en ben maar Ninja Gaiden gaan spelen. Het schieten gaat niet echt lekker en geeft het gevoel dat deze toch wat te gevoelig is afgesteld. Daarnaast heeft het spel haast niets meer te maken met het eerste deel. Je kan nu alleen maar wat rondrijden en hopen dat je niet al te snel uit de bocht gaat of je gaat lopen en op goed geluk knal je eens een mannetje neer. Ik kan alleen maar zeggen dat het spel wat tussen schip en wal is geraakt. Het is net geen schietgame en net geen car chase game.

[ Bericht 0% gewijzigd door rainmaker2k op 28-06-2004 00:40:34 (typo) ]
  maandag 28 juni 2004 @ 20:43:25 #102
55249 Pun
Roving Gun
pi_20260408
Schieten te gevoelig?
Juist het tegenover gestelde, ik heb de gelvoeligheid helemaal omhoog staan om het een beetje goed te kunnen doen, anders word ik de hele tijd afgeknald voordat ik ook maar in de buurt van mikken kom.
Over het algemeen vindt ik het toch nog steeds een leuk spel, en de missies vind ik zelf ook wel goed bedacht, tuurlijk komt het allemaal neer of ga achter die aan en schakel hem uit, of maak dat je wegkomt zonder zelf uitgeschakelt te worden, veel meer is er niet te doen met een car-chase game.
Maar idd, van mij had dat schieten er echt niet in gehoeven, Driver is voor mij altijd een rij-spel geweest, maar ja, de "fans" wilden allemaal het schieten en zo erin hebben, en dat hebben ze nu dan ook.
=S=
RG_Punisher
Afgetreden Roving Guns America's Army Commanding Officer
"Wanting to be someone else is a waste of the person you are."-Kurt Cobain.
pi_20307836
Ik ben niet echt een gfx hoer, maar op de ps2 doen deze gfx echt pijn aan mijn ogen. Wat een vreselijke bagger. Het concept is cool, de cgi filmpjes ook, maar het speelt voor geen ruk.
Zonde van je geld
<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_20308015
Ik heb hem op de xbox gespeeld en ik vind het een prima spel, afgezien van de graphics waar ik toch iets meer van verwacht had en dattie af en toe loopt te eikelen om in een auto te stappen.
En de besturing met lopen is kut, strafen hadden ze op die rechterstick moeten zetten en gewoon links/rechts draaien gewoon op de rechterstick.

Maargoed, misschien heb ik daar wat moeite mee om aan te wennen omdat ik normaal aan een pc met toetsenbord en muis zit.

Zodra ie op de pc uitkomt ga ik hem gewoon halen, de graphics zullen daar wel wat beter op zijn, en het lopenneem ik aan ook.

=edit=
hhmzz, eik is het gewoon een kutspel dat erg leuk is om te spelen!
pi_20346974
Ondanks mijn slechte verwachtingen heb ik hem na even spelen toch gekocht. De missies heb ik nog een beetje links laten liggen, maar de take a drive vind ik ronduit geweldig. De schademodellen zijn erg leuk en op een paar bugs na zijn de physics ook erg cool. De graphics zijn ruw maar realitsisch en erg mooie licht effecten (PS2). De steden zijn mooi en groot, en er is niet zoveel te doen als in GTA, maar toch zijn ze redelijk levendig en interessant.

Beter als True Crime en komt aardig in de buurt van de Getaway, zonder de bugs was ie zelfs beter geweest. Maar het komt natuurlijk amper in de buurt van GTA.
pi_20355970
Leuke steek naar GTA Vice City ontdekt: In take a drive is er een subgame waarbij je 10 timmy vermecelli's moet omleggen
  zaterdag 3 juli 2004 @ 12:24:28 #107
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20381446
Ik zat eraan te denken op Driv3r voor de XBOX te gaan scoren (nu weet ik het ff niet meer aangezien ik hier wel heel veel negative feedback heb gezien).
Ik zag vanochtend weer de reclame op tv van Driv3r en zag opeens dat er op de XBOX hoes het welbefaamde gele lijntje te zien was, dus wat betekend dat er een XBOX Live feature aan de game vast zit.
Wat is nou de XBOX Live feature bij Driv3r? Downloadable Content of Online Play?
Als het Downloadable Content is laat ik m mooi liggen, want ja ik zou het wel cool vinden om Driv3r te spelen online tegen andere gasten (beetje op elkaar inbeuken ed.)
What do blind people see when they're dreaming?
DVD Collectie | Games | Gamertag Xbox Live : Bizkid
  zaterdag 3 juli 2004 @ 12:32:08 #108
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20381561
aleen live aware drone
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 13:18:22 #109
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20382314
Live aware? wasda? ik ken alleen maar DC (Downloadable Content) en Live Play (dus met meerdere gasten online spelen in 1 game)
pi_20382960
Driver is nog moeilijk ook
Zit nu bij die missie dat je achter in dat wagentje zit en al die auto's kapot moet knallen.
Iemand tips?
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:10:12 #111
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_20383230
dat jij mensen...en hun jou online kunnen zien in driver...meer niet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 3 juli 2004 @ 14:12:25 #112
72846 Aliendrone
Gamer 4 life
pi_20383264
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
dat jij mensen...en hun jou online kunnen zien in driver...meer niet
Is dat alles? Nou, dan laat ik m dus gegarandeert liggen...
Niet echt wat ik dus in mn gamecollectie wil hebben
pi_20383512
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef Gravit het volgende:
Driver is nog moeilijk ook
Zit nu bij die missie dat je achter in dat wagentje zit en al die auto's kapot moet knallen.
Iemand tips?
Samen in dat busje met Calita bedoel je?
Of die mission verderop waar je de politie achtr je aan hebt?
pi_20383543
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:26 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Samen in dat busje met Calita bedoel je?
Of die mission verderop waar je de politie achtr je aan hebt?
Met die Calita idd ja
pi_20383973
quote:
Op zaterdag 3 juli 2004 14:27 schreef Gravit het volgende:

[..]

Met die Calita idd ja
Met die granaatwerper de auto's die nog ver weg zijn aan gort schieten en als ze kortbij zijn op de banden schieten met een machinegeweer werkte voor mij

Er komen een stuk moeilijkere missions nog
pi_20384060
Hmm en ik heb nu al problemen
Ik ga het weer ff proberen. thnx
pi_20384066
suc6
pi_20384363
Whehe thnx gehaald
  woensdag 7 juli 2004 @ 23:27:09 #119
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_20478422
even een korte review:

mijn conclusie van de ps2 versie:
Als Driver 1 liefhebber, keek ik al een tijdje uit naar dit spel. Het had echt de potentie een fantastisch spel te worden. Maar ja, ze moesten opboxen tegen GTA3 en GTA-VC. Ook al zeggen ze totaal niet dezelfde markt te bespelen, de overeenkomsten zijn me bij het spelen wel duidelijk geworden.

Pluspunten:
  • mooie graphics (al op ps2, ik ben benieuwd naar de pc-versie)

Minpunten:
  • geen sfeer de omgeving,
  • geen bloed,
  • te weinig inter-activiteit met omgeving,
  • het verhaal is totaal niet te volgen omdat je elke missie 30 keer speelt voordat je het haalt,
  • besturing out-of-car is ronduit kut te noemen (op ps2, xbox speelt wat lekkerder, pc zal wel ok zijn),
  • veel teveel levels zijn out-of-car (het heet DRIV3R, maar de eerste 6 missies zit je 2 minuten in de auto),
  • BUGS: Er zitten veel bugs in. geen zin om ze op te noemen. Sommige komen me nog vaag bekend voor uit Driver 1,

Het spel voldoet absoluut niet aan mijn verwachtingen dus.

Ik ben toch van plan om het uit te spelen, maar het is echt vet frusterend. Ik zit nu in een warenhuis waar ik met een vorkheftruck een box op moet pakken en die ergens tussen moet rijden, zodat ik eroverheen kan springen. Als die box dan ook nog eens een echt gewicht had, dan sprong hij niet in m'n gezicht als er een kogel tegenaan komt.

Slecht geprogrammeerd. Te snel teveel willen, daar komt het op neer.
  • now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
    pi_20480127
    ben net voorbij dat heftruck gedoe en zit in istanbul met t spel.

Het is niet een spel waar je 2uur lang aan wilt zitten nee, ik doe zo een paar keer per week een half uurtje en dan is t wel gaaf. Ben niet zon mierenneuker die loopt te balen bij elk foutje in de game.
    Sfeer is er zeker wel. Verhaal hoef je t niet om te doen nee
    If Matrix was here, he'd laugh too
    pi_20480807
    quote:
    Op woensdag 7 juli 2004 23:27 schreef MrWilliams het volgende:

Ik ben toch van plan om het uit te spelen,
    met zoveel negatieve punten zou ik em gewoon lekker verkopen of wat dan ook ... en een goed spel aanschaffen
    pi_20487002
    Het spel is ook behoorlijk afgekraakt op Gamekings
    En nu ben ik ook niet meer van plan om het spel te halen
    pi_20487704
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2004 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
    Het spel is ook behoorlijk afgekraakt op Gamekings
    En nu ben ik ook niet meer van plan om het spel te halen
    Ik zou het echt eerst proberen, dan zul je zien dat het wel meevalt en het gezeik veelal meeloperij is. Bekijk het objectief en het is ondanks de foutjes een heel leuk spel.
      vrijdag 23 juli 2004 @ 15:54:57 #124
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_20809895
    In de nieuwe PU wordt het spel besproken op 1 pagina. Het zegt op zich al genoeg dat ze er maar 1 pagina aan besteden.
    "Iedere keer als Tanner zijn auto uitkomt, moet je op je tanden bijten om niet gek te worden van ellende."
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_20810012
    Ik vindt het allemaal wel meevallen, tuurlijk het lopen kan beter. Maar ik vindt het een zeer vermakelijke game! Totale Choas
    Xbox Live: Anormius
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')