Is dat alles? Nou, dan laat ik m dus gegarandeert liggen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
dat jij mensen...en hun jou online kunnen zien in driver...meer niet
Samen in dat busje met Calita bedoel je?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:57 schreef Gravit het volgende:
Driver is nog moeilijk ook![]()
Zit nu bij die missie dat je achter in dat wagentje zit en al die auto's kapot moet knallen.
Iemand tips?
Met die Calita idd jaquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:26 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Samen in dat busje met Calita bedoel je?
Of die mission verderop waar je de politie achtr je aan hebt?
Met die granaatwerper de auto's die nog ver weg zijn aan gort schieten en als ze kortbij zijn op de banden schieten met een machinegeweer werkte voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:27 schreef Gravit het volgende:
[..]
Met die Calita idd ja
met zoveel negatieve punten zou ik em gewoon lekker verkopen of wat dan ook ... en een goed spel aanschaffenquote:Op woensdag 7 juli 2004 23:27 schreef MrWilliams het volgende:
Ik ben toch van plan om het uit te spelen,
Ik zou het echt eerst proberen, dan zul je zien dat het wel meevalt en het gezeik veelal meeloperij is. Bekijk het objectief en het is ondanks de foutjes een heel leuk spel.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Het spel is ook behoorlijk afgekraakt op Gamekings
En nu ben ik ook niet meer van plan om het spel te halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |