Ik heb hem op de xbox even gespeeld (promo-versie, gelijk aan release) en ik vind hem tegenvallen. Ik moet wel zeggen dat ik alleen nog even de rondrijd mode heb gespeeld en niet echt de level-mode, maar wat mij opvalt is het volgende:
Besturing is niet echt fijn. Wapen pakken en voertuig afpakken/instappen is dezelfde control. levert dus wel eens problemen op als je van je motor bent afgeflikkerd en die weer wilt oppakken terwijl de politie op je loopt te knallen.
Levels (2 stuks: Miami en Nice) zijn enorm groot. Dat is wel super gaaf, maar het is allemaal zo kil. GTA en True Crime Streets of LA voor de xbox ademen veel en veel meer sfeer uit.
Voertuigen zijn wel leuk, maar wederom niet echt spectaculair. Motoren blijf ik het leukst vinden. Op je achterwiel rijden e.d. is gelukkig allemaal mogelijk. Boten vind ik zelfs enorm saai. De snelste boot geeft je nog het idee dat je uren moet wachten voordat je ergens bent.
De A.I. van de politie is echt enorm slecht, voorbeeld: op de snelweg kan je met je ballen tegen de vangrail aan staan en de politie aan de andere kant ziet je bijna niet staan of doet verwoede pogingen om je te bereiken.
Tegen het verkeer inrijden zorgt ervoor op de snelweg dat je politie afschud aangezien ze geen van de keren achter mij aangaan in dezelfde rijrichting. Ze pakken dan weer de baan aan de andere kant van de vangrail.
Als je op een viaduct staat kan de politie je niet vinden. Rijden ze weer rondjes onder het viaduct (GTA had overigens hetzelfde probleem, alleen niet zo erg als Driv3r)
Voetgangers zijn niet echt intressante personen.. Geen eigen echt persoonlijkheid. Lopen allemaal hetzelfde alleen zien ze er anders uit.
in sommige delen van de stad kom je geen motor tegen terwijl je op andere plekken je geen auto's tegenkomt. Hadden ze beter iets beter verdeeld kunnen doen.
Conclusie: leuk voor een uurtje zinloos rondrijden, maar echt om serieus te gaan spelen. Nee in mijn ogen niet echt..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!