abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17139716
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 09:36 schreef Grumpey het volgende:
maar eentje, de andere 2 volgende keer of keer daarop wel...

nu eerst op conditie spijkeren, en op wintersport , tot volgende week

Fijne vakantie toegewenst!

3 spelers van me hebben deze week zichtbaar profijt gehad van de playmaking-training.. M'n solid winger zit nu 'al' op 'poor'

M'n keeper is wel weer een stuk meer waard geworden, geen idee waar ie dat vandaan haalt... Gekocht voor 84.000 euro en is nu 196.000 euro waard (50.000 euro gestegen in 2 weken). Hij is 22, is 't verstandig om hem nog even te houden? Of vind je makkelijk een andere keeper voor weinig geld die snel veel waard wordt?

(wil eigenlijk niet op keepen trainen).

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 11:41:27 #127
32422 engessa
Who's dirty?
pi_17141294
Een van mijn talentjes is van matig naar redelijk gegaan met verdedigen in 4 week! Das best netjes vind ik. Nog vier week trainen en dan is ie hopelijk goed en dan kan ie in de verkoop voor een ton ofzo.

Tijdens de 'zomerstop', hoe veel trainingswedstrijden kun je dan eigenlijk spelen in de week? Ik heb aan 1 niet genoeg om al mijn spelers te trainen!

pi_17142464
Eentje maar.

Je zult dus moeten kiezen wie je laat spelen, want allemaal gaat dus niet. Gelukkig duurt deze stop niet zo heel lang..:) maa rhet is ff afwegen jah wat je doet... Mensen die rpomotie degradatie wedstrijden spelen hebben hier maar 1 week last van, de rest twee.. dacht ik

pi_17145298
Zijn er nadelen aan de team-attitude: "Play it cool"? Ik weet niet meer waar, maar ik las ergens dat je team-spirit omhoog ging nadat je een wedstrijd 'Play it cool' speelt..

Gezien het feit dat de wedstrijd van zondag me niets oplevert -ik blijf op plaats 4, of ik win of verlies-, zou ik die attitude kunnen kiezen, om een iets betere team-spirit te krijgen... Heeft dat zin? Niet dat de spelers ineens minder in vorm geraken ofzo

pi_17145999
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:46 schreef qyn het volgende:
Zijn er nadelen aan de team-attitude: "Play it cool"? Ik weet niet meer waar, maar ik las ergens dat je team-spirit omhoog ging nadat je een wedstrijd 'Play it cool' speelt..
Je teamspirit gaat gaat 2 stappen omhoog...
pi_17146664
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 14:46 schreef qyn het volgende:

Gezien het feit dat de wedstrijd van zondag me niets oplevert -ik blijf op plaats 4, of ik win of verlies-, zou ik die attitude kunnen kiezen, om een iets betere team-spirit te krijgen... Heeft dat zin? Niet dat de spelers ineens minder in vorm geraken ofzo

JAh, je TS gaat er mee omhoog, maar de vraag is of je er iets aan hebt. OVer het algemeen MOTS heel hattrick de laatste wedstrijd van het seizoen, gezien het feit dat de TS gereset wordt zodra de competitie weer begint.

Je kunt dus PICen maar je hebt er niks aan, aangezien een week later de TS toch gereset wordt.

pi_17148096
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:15 schreef Kuijpie het volgende:

dom om dat te doen, zo krijgen je reserves een week geen training

op 2 man na zijn mijn reserves zo slecht dat ik die nooit wil opstellen. mijn reserves boeien me echt 0,0
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17148522
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:44 schreef koentjuh18 het volgende:

Je kunt dus PICen maar je hebt er niks aan, aangezien een week later de TS toch gereset wordt.

Ah kijk, dat is duidelijk .. Dan gaan we gewoon voor de winst
pi_17148586
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:34 schreef Vision het volgende:

[..]

op 2 man na zijn mijn reserves zo slecht dat ik die nooit wil opstellen. mijn reserves boeien me echt 0,0

Ook niet om ze een béétje te trainen, en ze voor wat poet te verkopen?
  vrijdag 13 februari 2004 @ 17:44:06 #135
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17150198
mijn stadion is voltooid, goed voor 15000 man nu, hopen dat ik hem volkrijg, dan inversteer ik nog wekelijks 20.000 in de jeugd wekelijks, zo ben ik bezig structureel beter te worden, bemoei me niet met transfers, maar ik ben bang dat ik nu toch wel een betere speler moet verkopen. Wat zijn jullie tactieken eigenlijk om geld te verdienen in de lange of korte termijn? transfers, jeugd, stadion rente?
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_17152649
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:49 schreef qyn het volgende:

Ook niet om ze een béétje te trainen, en ze voor wat poet te verkopen?

ik heb niet echt veel geluk gehad toen ik mijn team kreeg, ik heb een paar redelijke spelers en maar 1tje die best goed is (voor een 8ste divisie team). Ik heb 2 spelers moeten kopen om mijn team te kunnen laten concurreren met de andere teams (wat dus ook aardig gelukt is).

Maar mijn reserve spelers zijn echt allemaal poep. Er zit er eentje bij die met lang trainen nog wel wat wordt, maar de rest.... allemaal al wat ouder, dus die train je ook niet zo makkelijk. En die statistieken zal ik je maar niet mee lastig vallen. waardeloos/slecht/rampzalig

quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:44 schreef Finkelstein het volgende:
mijn stadion is voltooid, goed voor 15000 man nu, hopen dat ik hem volkrijg, dan inversteer ik nog wekelijks 20.000 in de jeugd wekelijks, zo ben ik bezig structureel beter te worden, bemoei me niet met transfers, maar ik ben bang dat ik nu toch wel een betere speler moet verkopen. Wat zijn jullie tactieken eigenlijk om geld te verdienen in de lange of korte termijn? transfers, jeugd, stadion rente?
Ik wil mijn stadion zo vol mogelijk krijgen, daar kun je een aardige cent mee verdienen. Verder is het idd slim om je jeugdopleiding zo snel mogelijk op redelijk of hoger te krijgen. Als je dat lukt kun je jeugdspelers trekken en die trainen en verkopen. Daar kan je aardig wat geld mee verdienen.

Wat je ook kan doen (maar wat slecht voor je teamspirit kan uitpakken) is actief spelers kopen voor een lage prijs (moet je geld, tijd en geluk voor hebben) en die voor een (veel) hogere prijs verkopen. Eventueel na wat training.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17156676
zijn er trouwens nog mensen die het nationale team van Nederland volgen?

Nu is de WK kwalificatie bezig.

Nederland zit in de poule met schotland, denemarken en engeland.

ze staan nu met 1-1 gelijk tegen engeland (nog zo'n 40 minuten te spelen)

Nederland moet winnen om door te gaan, maar is daarbij afhankelijk van denemarken-schotland, een wedstrijd die de schotten moeten winnen.

De schotten staan 1e, de denen 2e, wij 3e en de engelsen 4e.

Denemarken - Schotland staat momenteel 1-0

-edit-

en dat is dan ook de eindstand gebleven. nederland ligt eruit, en de denen en schotten zijn door

[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 13-02-2004 21:53]

pi_17164016
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 17:44 schreef Finkelstein het volgende:
Ik heb nu ook na een investering in mijn stadion nu 2 van mijn beste spelers te koop staan. Sta nu iets meer dan 100.000 in de min, en met een periode op komst met vrij weinig inkomsten zal het toch wel nodig zijn...
Of iemand moet nog echt goede tips hebben om aan meer geld te komen +)
Signature?
  zaterdag 14 februari 2004 @ 10:42:05 #139
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17166346
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 02:29 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

Ik heb nu ook na een investering in mijn stadion nu 2 van mijn beste spelers te koop staan. Sta nu iets meer dan 100.000 in de min, en met een periode op komst met vrij weinig inkomsten zal het toch wel nodig zijn...
Of iemand moet nog echt goede tips hebben om aan meer geld te komen +)

Dat is niks, ik sta al weken 300.000 in de min.
The Most Incredible, Baby
pi_17166376
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 10:42 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Dat is niks, ik sta al weken 300.000 in de min.

Kapitaal: -474 149 Euro (-548 253) Euro
Hoi.
pi_17167531
ik neem aan dat jullie weten dat economen gunstig zijn als je in de min staat (of dik in de plus)?

Kan je trouwens ook failliet gaan?

zaterdag 14 februari 2004 @ 12:19:38 #142
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17167693
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:09 schreef Vision het volgende:
ik neem aan dat jullie weten dat economen gunstig zijn als je in de min staat (of dik in de plus)?

Kan je trouwens ook failliet gaan?

ja dat kun je zeker, dan wordt je uit de competitie genomen door de GM's zodat er weer een ander team kan beginnen. Hoeveel je daarvoor in het rood moet staan weet ik niet precies...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_17167710
ja als je meer dan 3 weken meer dan 500k in de min staat ga je failliet geloof ik, maar als je zulke vragen stelt... word het niet tijd om de regels eens door te gaan nemen?
pi_17168155
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:20 schreef Kuijpie het volgende:
ja als je meer dan 3 weken meer dan 500k in de min staat ga je failliet geloof ik, maar als je zulke vragen stelt...
word het niet tijd om de regels eens door te gaan nemen?
regels doorlezen is voor homos

Ik vroeg 't me alleen af aangezien sommige mensen hier al zo dik in de min stonden.

zaterdag 14 februari 2004 @ 13:43:25 #145
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_17169494
In de min staan is een kenmerk voor een topclub. .
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 14 februari 2004 @ 13:57:57 #146
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_17169770
zijn er regels bij hattrick dan
pi_17173514
quote:
Kapitaal: -474 149 Euro (-548 253) Euro
Betaal je je dan niet helemaal blauw aan rente enzo??
Signature?
pi_17174161
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 12:44 schreef Vision het volgende:

[..]

regels doorlezen is voor homos

Ik vroeg 't me alleen af aangezien sommige mensen hier al zo dik in de min stonden.

regels doorlezen is wel makkelijk af en toe.. ik moest toch een week wachten op mijn team

al zin in morgen?

[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 14-02-2004 17:16]

pi_17174354
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:47 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

Betaal je je dan niet helemaal blauw aan rente enzo??

Ja. .
Ik heb nu 10 economen. !
Hoi.
pi_17175196
Denk niet dat dat echt opweegt tegen de voordelen, dan betaal je ook nog eens 15000 aan salaris....
Veel economen is geloof ik pas echt gunstig als je echt veel geld over hebt.
Signature?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')