quote:* Qyn neemt felicitaties in ontvangst en verbaast zich over de 'prestatie' van zijn team...
Op woensdag 11 februari 2004 20:58 schreef Vision het volgende:
* Vision feliciteert qyn met zijn 1e overwinning in een vriendschappelijk duelik zei toch dat mijn reserves echt helemaal niets kunnen
De enige die scoorde is mijn rechtsback, die ook in mijn basiselftal speelt
M'n reserve reservespits, met 'inadequate' als beste eigenschap, scoort 2 keer, da's 2 keer meer dan m'n overige 'goede' spitsen ooit gescoord hebben.. Met z'n 17 jaar toch maar wat vaker opstellen...
't was geloof ik wel een slagveld, gelukkig bij mij maar 2 spelers voor 1 week geblesseerd..
Maar toch fijn voor het team dat ze niet altijd hoeven te verliezen .. bedankt voor de wedstrijd
quote:zo dat ging in het laatste kwartier nog ff jouw kant uit
Op woensdag 11 februari 2004 18:48 schreef Kuijpie het volgende:[..]
1-3
gelukkig geen verlenging
ik heb je trouwens uitgedaagd egessa!! op jouw voetbalstulpje met bekerregels........ oke.. vision was eerder.. zullen we dan de volgende week doen?
[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 12-02-2004 01:43]
quote:sorry
Op woensdag 11 februari 2004 23:25 schreef qyn het volgende:'t was geloof ik wel een slagveld, gelukkig bij mij maar 2 spelers voor 1 week geblesseerd..
Bij mij is er maar eentje geblesseerd (maar omdat ik geen van mijn overige basisspelers wilde blesseren had ik geen vervangers opgesteld, waardoor ik de wedstrijd dus ook met 10 man eindigde
Normaal gesproken doe ik dat wel, maar met het oog op de komende wedstrijd MOET mijn basisteam gewoon in alle glorie het veld betreden
quote:graag gedaan
Maar toch fijn voor het team dat ze niet altijd hoeven te verliezen .. bedankt voor de wedstrijd
Iemand nog zin om mij volgende week een keer af te slachten in een friendly?
quote:haha.. slachtvee net als ik
Op donderdag 12 februari 2004 01:16 schreef Vision het volgende:[..]
sorry
Bij mij is er maar eentje geblesseerd (maar omdat ik geen van mijn overige basisspelers wilde blesseren had ik geen vervangers opgesteld, waardoor ik de wedstrijd dus ook met 10 man eindigde
Normaal gesproken doe ik dat wel, maar met het oog op de komende wedstrijd MOET mijn basisteam gewoon in alle glorie het veld betreden
[..]graag gedaan
Iemand nog zin om mij volgende week een keer af te slachten in een friendly?
heb jou nu ook uitgedaagd.. moet je maar ff kijken of je wil en of je sneller bent dan egessa
quote:ik ben sneller. sorry egessa
Op donderdag 12 februari 2004 01:20 schreef nicomart het volgende:heb jou nu ook uitgedaagd.. moet je maar ff kijken of je wil en of je sneller bent dan egessa
quote:word denk ik wel een leuke pot
Op donderdag 12 februari 2004 01:29 schreef Vision het volgende:[..]
ik ben sneller. sorry egessa
quote:Ik had hetzelfde. Komt waarschijnlijk omdat je via je Favorieten naar Hattrick gaat en automatisch inlogt. Toen ik ff uitlogte en daarna inlogte op de (voor mij) ouderwetse manier(niet via Favorieten) kon ik gewoon de wedstrijd zien. Tip dus voor volgende keer dat iemand zoiets overkomt...
Op woensdag 11 februari 2004 17:45 schreef speert.flies het volgende:
snap er geen fuck van,, had deze week een friendly tegen een belgisch team geregeld,, werd geaccepteerd, gister ff orders gedaan, nou wil ik stand van zaken kijken en der is gewoon helemaal nix van die wedstrijd te zien, staat ook niet meer in mijn wedstrijdschema,,, irritant!
quote:Done.accept ff
Op maandag 9 februari 2004 09:31 schreef Gabberhead het volgende:[..]
He de tovenaar!
Daag mij eens uit voor een friendly
btw A of B team?
good luck alvast zondag,dat de lqx goden ons gunstig gezind mogen zijn
quote:U is accepted.
Op donderdag 12 februari 2004 04:00 schreef thunderbunny het volgende:[..]
Done.accept ff
btw A of B team?
good luck alvast zondag,dat de lqx goden ons gunstig gezind mogen zijn
Ik heet je volgende week woensdag welkom in mijn reusachtig stadion; dat het maar een spannende, ervaring rijke wedstrijd mag worden
quote:mooi mooi, nog voorkeur voor een elftal. Ik dan al zomerstop dus in principe kan ik een verkapt basiselftal opstellen, moet je ff aangeven wat je zelf van plan bent
Op donderdag 12 februari 2004 12:17 schreef qyn het volgende:
Fugie, ik heb je friendly geaccepteerd, met cup-rules zag ik![]()
Ik heet je volgende week woensdag welkom in mijn reusachtig stadion; dat het maar een spannende, ervaring rijke wedstrijd mag worden
quote:Cool!
Op donderdag 12 februari 2004 12:20 schreef Fugie het volgende:[..]
mooi mooi, nog voorkeur voor een elftal. Ik dan al zomerstop dus in principe kan ik een verkapt basiselftal opstellen, moet je ff aangeven wat je zelf van plan bent
Ik zit ook in de zomerstop, maar omdat het trainingseffect op donderdagavond plaatsvind en deze zondag nog een league-wedstrijd speel, kan ik m'n reserveteam toch gewoon opstellen (om iedereen te trainen, want dan heeft iedereen een wedstrijd gespeeld) ..
Ik heb wat geblesseerden, dus er zullen een paar basisspelertjes verschijnen. Is ook weer goed voor de ervaring
Ben overigens benieuwd naar de traininsresultaten van komende nacht; kijken of m'n middenveld al beter wordt (playmaking) ..
quote:ik ben benieuwd. Speel jij met je basiselftal? Ik denk dat ik dat wel doe, aangezien zondag mijn laatste wedstrijd is.
Op donderdag 12 februari 2004 01:41 schreef nicomart het volgende:word denk ik wel een leuke pot
een team dat promoveert naar de 7e tegen een team dat degradeert naar de 8e.. maar zo te zien zullen we wel aan elkaar gewaagd zijn
dat is altijd leuk..
tot volgende week
quote:vast wel iemand te vinden joh.. en voor volgende week staat het al vast
Op donderdag 12 februari 2004 13:02 schreef engessa het volgende:
*Snif, wil er dan niemand tegen mij spelen? TeamID = 143571 en ben komende woensdag nog vrij!
quote:dom om dat te doen, zo krijgen je reserves een week geen training
Op donderdag 12 februari 2004 16:08 schreef Vision het volgende:[..]
ik ben benieuwd. Speel jij met je basiselftal? Ik denk dat ik dat wel doe, aangezien zondag mijn laatste wedstrijd is.
12-02-2004 Refridgerator Man
One of Hattricks greatest fans is Oliver Vogel, who also happens to be a seasoned adventurer and madman. When not walking through Sweden with a fridge on his back, he tries setting different kinds of extreme world records. Right now, he's at the winter festival in Vilhelmina, where he will be sitting on a high pole for 36 hours straight, despite the minus 25 degrees Celsius cold. In order to not fall asleep, or fall off, he brought along his laptop, and he hopes his fellow Hattrick users will visit his chatroom to keep him company tonight and tomorrow..!
en hulde aan de paalzit-malloot!
quote:morgen weer vrijdag en trainingupdates, ben benieuwd, want er staan 3 spelers op springen naar een niveau hoger
Op donderdag 12 februari 2004 16:15 schreef Kuijpie het volgende:[..]
dom om dat te doen, zo krijgen je reserves een week geen training
quote:haha ja die paalzitter roeleert!! en geen gewone paal.. nee eentje van ijs!! die krijgt een kouwe kont
Op donderdag 12 februari 2004 23:20 schreef Grumpey het volgende:
ben al bezet voor komende donderdag, sorry engessa! keer daarna dan eensen hulde aan de paalzit-malloot!
net thuis maar ik ga denk ik toch niet op me updates wachten
* nicomart merkt net dat het vrijdag de 13e is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |