abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17102145
heb net een redelijk keeper met alles rampzalig behalve conditie(waardeloos) gekocht voor 47k, zn waarde is 137k.
ik ga denk ik begin volgend seizoen een paar weken op keepen trainen totdat deze goed is en mn andere keeper redelijk is(nu matig) en dan verkoop ik deze weer
pi_17102352
Ik doe ook mee met hattrick, teamnaam 'MadKow'
Ik sta nu aan het eind van mijn eerste volledige seizoen 5e in VII.168 met 23 punten.
Signature?
pi_17104635
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 20:58 schreef Vision het volgende:
* Vision feliciteert qyn met zijn 1e overwinning in een vriendschappelijk duel

ik zei toch dat mijn reserves echt helemaal niets kunnen De enige die scoorde is mijn rechtsback, die ook in mijn basiselftal speelt

* Qyn neemt felicitaties in ontvangst en verbaast zich over de 'prestatie' van zijn team... ..

M'n reserve reservespits, met 'inadequate' als beste eigenschap, scoort 2 keer, da's 2 keer meer dan m'n overige 'goede' spitsen ooit gescoord hebben.. Met z'n 17 jaar toch maar wat vaker opstellen...

't was geloof ik wel een slagveld, gelukkig bij mij maar 2 spelers voor 1 week geblesseerd..

Maar toch fijn voor het team dat ze niet altijd hoeven te verliezen .. bedankt voor de wedstrijd

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_17107227
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:48 schreef Kuijpie het volgende:

[..]

1-3
gelukkig geen verlenging

zo dat ging in het laatste kwartier nog ff jouw kant uit en juist die 2e helft had ik meer balbezit

ik heb je trouwens uitgedaagd egessa!! op jouw voetbalstulpje met bekerregels........ oke.. vision was eerder.. zullen we dan de volgende week doen?

[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 12-02-2004 01:43]

pi_17107250
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 23:25 schreef qyn het volgende:

't was geloof ik wel een slagveld, gelukkig bij mij maar 2 spelers voor 1 week geblesseerd..

sorry

Bij mij is er maar eentje geblesseerd (maar omdat ik geen van mijn overige basisspelers wilde blesseren had ik geen vervangers opgesteld, waardoor ik de wedstrijd dus ook met 10 man eindigde

Normaal gesproken doe ik dat wel, maar met het oog op de komende wedstrijd MOET mijn basisteam gewoon in alle glorie het veld betreden

quote:
Maar toch fijn voor het team dat ze niet altijd hoeven te verliezen .. bedankt voor de wedstrijd
graag gedaan

Iemand nog zin om mij volgende week een keer af te slachten in een friendly?

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17107303
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 01:16 schreef Vision het volgende:

[..]

sorry

Bij mij is er maar eentje geblesseerd (maar omdat ik geen van mijn overige basisspelers wilde blesseren had ik geen vervangers opgesteld, waardoor ik de wedstrijd dus ook met 10 man eindigde

Normaal gesproken doe ik dat wel, maar met het oog op de komende wedstrijd MOET mijn basisteam gewoon in alle glorie het veld betreden
[..]

graag gedaan

Iemand nog zin om mij volgende week een keer af te slachten in een friendly?

haha.. slachtvee net als ik

heb jou nu ook uitgedaagd.. moet je maar ff kijken of je wil en of je sneller bent dan egessa

pi_17107391
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 01:20 schreef nicomart het volgende:

heb jou nu ook uitgedaagd.. moet je maar ff kijken of je wil en of je sneller bent dan egessa

ik ben sneller. sorry egessa
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17107534
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 01:29 schreef Vision het volgende:

[..]

ik ben sneller. sorry egessa

word denk ik wel een leuke pot een team dat promoveert naar de 7e tegen een team dat degradeert naar de 8e.. maar zo te zien zullen we wel aan elkaar gewaagd zijn dat is altijd leuk..
tot volgende week
pi_17107732
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:45 schreef speert.flies het volgende:
snap er geen fuck van,, had deze week een friendly tegen een belgisch team geregeld,, werd geaccepteerd, gister ff orders gedaan, nou wil ik stand van zaken kijken en der is gewoon helemaal nix van die wedstrijd te zien, staat ook niet meer in mijn wedstrijdschema,,, irritant!
Ik had hetzelfde. Komt waarschijnlijk omdat je via je Favorieten naar Hattrick gaat en automatisch inlogt. Toen ik ff uitlogte en daarna inlogte op de (voor mij) ouderwetse manier(niet via Favorieten) kon ik gewoon de wedstrijd zien. Tip dus voor volgende keer dat iemand zoiets overkomt...
pi_17108624
quote:
Op maandag 9 februari 2004 09:31 schreef Gabberhead het volgende:

[..]

He de tovenaar!
Daag mij eens uit voor een friendly

Done.accept ff

btw A of B team?

good luck alvast zondag,dat de lqx goden ons gunstig gezind mogen zijn

life is a game....and im winning
pi_17110377
hey gyn je hebt mij uitgedaagd zie ik maar ik doe ff een friendly tegen mn broer denk ik, sorry
  donderdag 12 februari 2004 @ 09:37:14 #112
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17110513
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 04:00 schreef thunderbunny het volgende:

[..]

Done.accept ff

btw A of B team?

good luck alvast zondag,dat de lqx goden ons gunstig gezind mogen zijn

U is accepted.
Zondag knallen we er even serieus tegenaan bij het lqxcarnaval en woensdag gaan we wat slachtvee de weide in sturen
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_17113878
Fugie, ik heb je friendly geaccepteerd, met cup-rules zag ik

Ik heet je volgende week woensdag welkom in mijn reusachtig stadion; dat het maar een spannende, ervaring rijke wedstrijd mag worden

donderdag 12 februari 2004 @ 12:20:13 #114
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_17113945
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:17 schreef qyn het volgende:
Fugie, ik heb je friendly geaccepteerd, met cup-rules zag ik

Ik heet je volgende week woensdag welkom in mijn reusachtig stadion; dat het maar een spannende, ervaring rijke wedstrijd mag worden

mooi mooi, nog voorkeur voor een elftal. Ik dan al zomerstop dus in principe kan ik een verkapt basiselftal opstellen, moet je ff aangeven wat je zelf van plan bent
pi_17114395
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 12:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

mooi mooi, nog voorkeur voor een elftal. Ik dan al zomerstop dus in principe kan ik een verkapt basiselftal opstellen, moet je ff aangeven wat je zelf van plan bent

Cool!

Ik zit ook in de zomerstop, maar omdat het trainingseffect op donderdagavond plaatsvind en deze zondag nog een league-wedstrijd speel, kan ik m'n reserveteam toch gewoon opstellen (om iedereen te trainen, want dan heeft iedereen een wedstrijd gespeeld) ..

Ik heb wat geblesseerden, dus er zullen een paar basisspelertjes verschijnen. Is ook weer goed voor de ervaring

Ben overigens benieuwd naar de traininsresultaten van komende nacht; kijken of m'n middenveld al beter wordt (playmaking) ..

pi_17114981
*Snif, wil er dan niemand tegen mij spelen? TeamID = 143571 en ben komende woensdag nog vrij!
pi_17119656
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 01:41 schreef nicomart het volgende:

word denk ik wel een leuke pot een team dat promoveert naar de 7e tegen een team dat degradeert naar de 8e.. maar zo te zien zullen we wel aan elkaar gewaagd zijn dat is altijd leuk..
tot volgende week

ik ben benieuwd. Speel jij met je basiselftal? Ik denk dat ik dat wel doe, aangezien zondag mijn laatste wedstrijd is.
pi_17119734
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 13:02 schreef engessa het volgende:
*Snif, wil er dan niemand tegen mij spelen? TeamID = 143571 en ben komende woensdag nog vrij!
vast wel iemand te vinden joh.. en voor volgende week staat het al vast
pi_17119856
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:08 schreef Vision het volgende:

[..]

ik ben benieuwd. Speel jij met je basiselftal? Ik denk dat ik dat wel doe, aangezien zondag mijn laatste wedstrijd is.

dom om dat te doen, zo krijgen je reserves een week geen training
  donderdag 12 februari 2004 @ 20:28:42 #120
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17126773
nou vindt ik Hattrick ook wel een leuke spel maar dit slaat toch alles:

12-02-2004 Refridgerator Man
One of Hattricks greatest fans is Oliver Vogel, who also happens to be a seasoned adventurer and madman. When not walking through Sweden with a fridge on his back, he tries setting different kinds of extreme world records. Right now, he's at the winter festival in Vilhelmina, where he will be sitting on a high pole for 36 hours straight, despite the minus 25 degrees Celsius cold. In order to not fall asleep, or fall off, he brought along his laptop, and he hopes his fellow Hattrick users will visit his chatroom to keep him company tonight and tomorrow..!

In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  donderdag 12 februari 2004 @ 23:20:43 #121
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17132649
ben al bezet voor komende donderdag, sorry engessa! keer daarna dan eens

en hulde aan de paalzit-malloot!

donderdag 12 februari 2004 @ 23:22:42 #122
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17132701
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:15 schreef Kuijpie het volgende:

[..]

dom om dat te doen, zo krijgen je reserves een week geen training

morgen weer vrijdag en trainingupdates, ben benieuwd, want er staan 3 spelers op springen naar een niveau hoger
pi_17136861
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 23:20 schreef Grumpey het volgende:
ben al bezet voor komende donderdag, sorry engessa! keer daarna dan eens

en hulde aan de paalzit-malloot!

haha ja die paalzitter roeleert!! en geen gewone paal.. nee eentje van ijs!! die krijgt een kouwe kont

net thuis maar ik ga denk ik toch niet op me updates wachten

* nicomart merkt net dat het vrijdag de 13e is

pi_17138016
bij mij alleen een reserve van matig naar redelijk positiespel, die is nu wel rijp voor de transfermarkt denk ik
  vrijdag 13 februari 2004 @ 09:36:25 #125
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17138771
maar eentje, de andere 2 volgende keer of keer daarop wel...

nu eerst op conditie spijkeren, en op wintersport , tot volgende week

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')