Trouwens.. me eigen logo
(ben nog geen supporter maar toch)
en in mijn excelsheet voor de Fok!Cup heb ik nu dit logo staan
maar daar mag natuurlijk wel iets van een balletje of (een) Cup bij komen
mn team heet No blesse Oblige niet Worldringtones.com
quote:
Op maandag 9 februari 2004 08:32 schreef thunderbunny het volgende:
Ik sta er verkeerd tussenmn team heet No blesse Oblige niet Worldringtones.com
code:Kom ik gisteren thuis, sta ik eersteTeam Gespeeld Goals Punten
1. Laar 88 13 49 - 18 28
2. fc boerenknal 13 48 - 20 28
3. FCpientje 13 45 - 23 28
4. wilcodreamteam 13 29 - 22 28
5. fc the sjekkies 13 33 - 40 15
6. Raléva 13 20 - 40 15
7. The Cube 13 14 - 44 7
8. NSG GROENENWOUD 13 16 - 47 4
FC boerenknal is de hele competitie ongeslagen geweest (wel 2x gelijkgespeeld geloof ik) totdat ik hem versloeg in de thuiswedstrijd (had eerder van 'm verloren uit). Daarna heeft ie de afgelopen 2 wedstrijden verloren.
Hij stond 6 punten los van me met nog 3 wedstrijden te spelen. Ik had echt nooit gedacht dat ie nog 2x zou verliezen (en dan ook nog dik genoeg dat ie een paar extra goals tegen kreeg
). Hij heeft de fout gemaakt een b-elftal op te stellen om zo zijn jeugdspelers ervaring op te laten doen.
Het is nu wel mega spannend, er zijn gewoon nog 4 man in de race voor de titel met nog 1 wedstrijd te spelen. Zelf heb ik (hoop ik) de beste uitgangspositie om kampioen te worden.
De nummers 3 en 4 moeten tegen elkaar, dus 1 van de 2 gaat al afvallen voor de titelrace (als ze gelijkspelen vallen ze allebei af). Van hun zal ik op doelsaldo ook niet verliezen denk ik. Mijn enige concurrent is dus FC Boerenknal.
Hij speelt tegen fc the sjekkies (nummer 5) en ik speel tegen raleva (nummer 6). Deze 2 ploegen speelden afgelopen zondag tegen elkaar en dit werd door de nummer 5 met maar liefst 11-0 gewonnen. Op papier heb ik dus (by far) de makkelijkste tegenstander en zou het geen probleem moeten zijn om er meer in te schieten dan boerenknal. Als hij er 4 meer inschiet dan ik is hij kampioen anders ben ik kampioen. (er van uitgaande dat we beide winnen).
Superspannend dus.
quote:bedankt, 't is idd een heel mooi einde van de competitie (en helemaal als ik ook nog kampioen zou worden terwijl ik dat eigenlijk al 4-5 wedstrijden geleden opgegeven had)
Op maandag 9 februari 2004 16:18 schreef DaPinky het volgende:
wow
dit is gaaf... mooi einde van een comp. sterkte
Een van mijn beste verdedigers staat namelijk op 2 gele kaarten en als die er nog 1tje krijgt ligt ie er dus uit in de belangrijkste wedstrijd van 't seizoen
code:Jan Willem Gedeon
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: zwak
Keepen: rampzalig
Positiespel: matig
Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 09-02-2004 17:30]
157 000 Euro, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
quote:waarom zou ik niet wekelijks iemand eruit halen, maakt toch niet uit of je nix eruit haalt of wel.
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef Kuijpie het volgende:
hoe goed is je jeugd dan? als je jeugd minder dan matig is niks eruit halen, matig en redelijk alleen keeper proberen, bij goed en uitstekend pas veldspelers, met redelijk heb je alleen als je echt geluk hebt een leuke veldspeler
Ik ben: appiehap van DE SPARTANEN
zet me gelijk ff in de begin post als het mogelijk is
quote:teamid?
Op maandag 9 februari 2004 09:31 schreef Gabberhead het volgende:[..]
He de tovenaar!
Daag mij eens uit voor een friendly
quote:kost je elke keer 2000. maar hoe goed is je jeugd en hoeveel stop je erin?
Op maandag 9 februari 2004 17:43 schreef Fugie het volgende:[..]
waarom zou ik niet wekelijks iemand eruit halen, maakt toch niet uit of je nix eruit haalt of wel.
quote:20000 en nu matig
Op maandag 9 februari 2004 18:22 schreef Kuijpie het volgende:[..]
kost je elke keer 2000. maar hoe goed is je jeugd en hoeveel stop je erin?
quote:Cool! Met nog maar 1 wedstrijd te gaan is dat wel een spannend einde
Op maandag 9 februari 2004 16:03 schreef Vision het volgende:Superspannend dus.
Gisteren met 1-0 verloren, tegenstander met 10 man in het veld en nog niet kunnen winnen .. Tegenstander was wel de nummer 1 uit de poule en ik heb nog steeds een waardeloos team .. Hoewel 't duidelijk is wat de zwakke punten zijn; ze zijn nog jong dus daar valt wel op te trainen
Dat blijft dus gewoon nummer 4 met maximaal 23 punten dit seizoen:
code:Fijne is, de volgende zondag-wedstrijd doet er niet toe, dus kan ik me lekker op de training richten1. de vrienden van tro 13 40 - 13 31
2. FC The Hobo's 13 43 - 14 27
3. Gabber maffia 13 40 - 16 24
4. FC KVK 13 22 - 14 20
5. forza_heilust 13 16 - 31 16
6. cluzonac1 13 21 - 40 14
7. De Deurzakkers 13 10 - 35 9
8. FC NASCAR 13 17 - 46 8
Woensdag ga ik het lekker afleggen tegen je reserveteam, Vision.. Doe je het rustig aan? ![]()
Enne, hoe vang je nu eigenlijk je verliezen op gedurende de 2 weken tussen de seizoenen in? Scheelt toch weer, laten we zeggen, minimaal 40000 euro aan stadioninkomsten
.. Behalve promoveren dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |