Ik neem 'm ook mee, zo'n 300 foto's kunnen erop denk ikquote:Op maandag 29 maart 2004 20:45 schreef _The_General_ het volgende:
Denk dat we vanzelf wel iets leuks tegen komen, Ik neem overigens mijn camera mee, 40 foto's maar max, nog meer mensen?
Daar verzinnen we wel iets opquote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ik neem 'm ook mee, zo'n 300 foto's kunnen erop denk ikMaar ik kan me herinneren van vroeger dat je niet in Haarzuilens mag fotograferen.
Filmpjes schieten dan?quote:Op maandag 29 maart 2004 21:28 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Ik neem 'm ook mee, zo'n 300 foto's kunnen erop denk ikMaar ik kan me herinneren van vroeger dat je niet in Haarzuilens mag fotograferen.
Wie kan er heel goed (en snel) tekenen?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Filmpjes schieten dan?
Ben ik ook geweest, maar Haarzuilens ben ik enkel een paar maal langsgeredenquote:Op donderdag 12 februari 2004 18:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Okee, genoeg Bentheim.
Je past zomaar in het lijstje.quote:Op donderdag 1 april 2004 03:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, maar Haarzuilens ben ik enkel een paar maal langsgeredenAls ik nu vast op het misschienlijstje pas dan kom ik wellicht kijken en schiet mijn auto langs één of meer stations
Het is een geinig dorpje met wat plekken waar je goed kunt eten.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:40 schreef Natalie het volgende:
We kunnen ook gewoon een leuk eetcafé zoeken (ik betwijfel of Haarzuilens een lunchroom heeft)
Leuk!!quote:Op donderdag 1 april 2004 03:13 schreef static het volgende:
Als ik er nog ben wil ik graag mee.
Ik vind het wel een beetje eng.quote:Op donderdag 1 april 2004 03:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
Leuk!!.
Ik heb je op de misschien-lijst gezet..
Ik hou je handje wel vast en dan komt alles goed.quote:Op donderdag 1 april 2004 03:27 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje eng.
Dat dorp is verplaatst omdat het Kasteel op de plaats van het dorp moest komen. Een soort tactische switch. De bomen van het park rondom Haarzuilens zijn uit de bossen rond Zeist gehaald. Maar dit weet ik nog van lang geleden. Ben er geweest toen ik 10 jaar was ofzoquote:Op donderdag 1 april 2004 03:12 schreef Profesor het volgende:
[..]
Het is een geinig dorpje met wat plekken waar je goed kunt eten.
Naast het Kasteel is het dorp ook de moeite waard
Je komt!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 03:27 schreef static het volgende:
Ik vind het wel een beetje eng.
Hoe moet hij dan z'n bier drinken?quote:Op donderdag 1 april 2004 13:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je komt!!!
Leukkkkkkkkkk!! Ik houd je andere handje wel vast
Ik drink overdag geen bier c.q. alcohol.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan z'n bier drinken?
Je koffie of thee danquote:Op donderdag 1 april 2004 13:43 schreef static het volgende:
[..]
Ik drink overdag geen bier c.q. alcohol.
Geen foto's.quote:Op donderdag 1 april 2004 13:53 schreef Natalie het volgende:
(en dan maken we er een foto van)
Wel foto's maar niet waar jij op staatquote:Op donderdag 1 april 2004 14:05 schreef static het volgende:
[..]
Geen foto's.
Is zonde van je fototoestel.
Deal.quote:Op donderdag 1 april 2004 14:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wel foto's maar niet waar jij op staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |