Potjandosie, vandaag kan je niet bellen.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:00 schreef Natalie het volgende:
Da's indeed waar.
Maar nu hebben we iig een beetje een idee van een datum waarop een groot gedeelte zou kunnen. We kunnen natuurlijk altijd nog een beetje schuiven enzo.
Laat het ons weten, MUUS!
We hebben dr zin in!
Ah nee!!!quote:Op zondag 7 maart 2004 17:03 schreef MUUS het volgende:
Potjandosie, vandaag kan je niet bellen..
Toppie!quote:Nou ja, morgen dan..
Iig voor 8 mei. Count me out dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Wanneer ga je weg?
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jij komt gewoon
Ik kom je halen!
Ik wilde een extra lange rondleiding reserveren, want de meeste mensen vonden dat toch het leukste. Die rondleiding duurt 90 minuten en kost 12 euro p.p.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:05 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe lang duurt die rondleiding? gaan we daarna nog iets anders doen bv? eten? drinken?
Geef even aan of jullie dit zien zitten, want dan kan ik dat ook meteen regelen.quote:
Voor of na de rondleiding kunt u met uw gezelschap terecht in het sfeervolle souterrain van het kasteel voor koffie, thee, frisdrank en gebak of een borrel. Reserveren is hiervoor noodzakelijk. Ook lunches, high teas, koffietafels en dergelijke zijn mogelijk. Neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.
Voor vrijwilligers ff in het Keldertje vragenquote:Op zondag 7 maart 2004 17:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
Eensfeervol souterrain van een kasteel
!!! Moet je je eigen ketenen en gevangenen mee nemen of worden die ter plekke aangeboden?
Daar kwam ik dus ook net achter, inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
8 mei. Dan ben ik jarig!
Loopt wel los marchienquote:Op zondag 7 maart 2004 21:29 schreef marchien het volgende:
extra lange rondleiding?
Minder prettig voor beentjes 'chien
Zijn er in geval van nodig ook rolstoelen te leen oid?
wel praktisch om even te weten, ik waardeer het om zondag nog te kunnen lopen!
De verwachtingswaarde van mijn aanwezigheid is aan zekerheid grenzende. Desondanks wil ik op de misschienlijst blijven staan. Noem het een persoonlijke afwijking.quote:Op maandag 8 maart 2004 09:54 schreef MUUS het volgende:
De OP is aangepast.
Vriendelijk verzoek aan iedereen om nog even duidelijk aan te geven of je mee wilt of niet, want ik moet wel kunnen doorgeven hoeveel mensen er precies meegaan.
Goed plan, gebruik ik die dinges ook een keer.quote:Bookmark dit topic, zodat je dit topic niet vergeet en kom ook regelmatig even kijken of er updates zijn!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |