quote:Dude, relax.
Op woensdag 11 februari 2004 19:24 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Misschienlijst!!! Er is een misschienlijst!!! Ik wil op de misschienlijst!!!
quote:Sorry en bedankt. Ik zag dat er een misschienlijst was. Ik ben een groot voorstander van misschienlijsten. Bijna net zo erg als van kantelen.
Op woensdag 11 februari 2004 19:35 schreef MUUS het volgende:[..]
Dude, relax.
.
Een idee voor Kasteel-meet II Zoon van kasteel-meet... Een kasteel met veel kantelen.
quote:Ik begin nu moeite te krijgen met het op de juiste lettergreep leggen van de klemtoon.
Op woensdag 11 februari 2004 20:16 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Sorry en bedankt. Ik zag dat er een misschienlijst was. Ik ben een groot voorstander van misschienlijsten. Bijna net zo erg als van kantelen.
Een idee voor Kasteel-meet II Zoon van kasteel-meet... Een kasteel met veel kantelen.
quote:En waar wil jij zo'n kasteel in de buurt van Nederland vinden?
Op woensdag 11 februari 2004 20:16 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Sorry en bedankt. Ik zag dat er een misschienlijst was. Ik ben een groot voorstander van misschienlijsten. Bijna net zo erg als van kantelen.
Overigens wil ik ook best op de misschien lijst (dat is misschien in mijn lange post een beetje weggevallen...
)
quote:Bad Bentheim?
Op woensdag 11 februari 2004 20:20 schreef De_Hertog het volgende:[..]
En waar wil jij zo'n kasteel in de buurt van Nederland vinden?
Overigens wil ik ook best op de misschien lijst (dat is misschien in mijn lange post een beetje weggevallen...
)
quote:Dat weet ik niet... Ik haal mijn kantelenshotje altijd op de Kruittoren in Nijmegen.
Op woensdag 11 februari 2004 20:20 schreef De_Hertog het volgende:[..]
En waar wil jij zo'n kasteel in de buurt van Nederland vinden?
quote:Het Muiderslot heeft kantelen
Op woensdag 11 februari 2004 20:29 schreef Karboenkeltje het volgende:[..]
Dat weet ik niet... Ik haal mijn kantelenshotje altijd op de Kruittoren in Nijmegen.
Maar eerst Haarzui.. haarzuy... dit slot.
Bij deze. ![]()
quote:Oeh, dat is op de fiets te doen.
Op woensdag 11 februari 2004 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Bad Bentheim?

Okee, genoeg Bentheim.
quote:Hoeveel zou het nou kosten om één zo'n torentje te bouwen?
Op donderdag 12 februari 2004 18:42 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Oeh, dat is op de fiets te doen.
Ik wil wel mee, indien mogelijk
quote:Een gedeelte van het oude kasteel bedoel je zeker?
Op vrijdag 13 februari 2004 20:43 schreef merlin693 het volgende:
Kleine aanvulling een gedeelte is er niet meer Opgeblazen door de spanjolen die bang waren dat zij met hun Bolwerk nederland te hulp zou komen aangezien Munster een bondgenoot was
voorstellen: 3, 10 of 17 april?????
zijn alledrie zaterdagen! ![]()
edit: datums bestaan niet
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door marchien op 16-02-2004 16:18]
Kijk, het liefste wil ik een aparte rondleiding aanvragen zodat we met alleen Fokkers rondlopen. Hoeven we niet met het normale gepeupel mee.
. Als je aan de gewone rondleidingen blijft vasthouden en ke komt daar met 20 man, heb je kans dat ze het teveel mensen ineens vinden en dat ze de helft willen laten wachten op de volgende ronde.
MAAR een groepsrondleiding kan pas vanaf 24 personen en ik weet niet of we dat gaan halen. Ik kan dus ook nog niet bellen of ze op een bepaalde datum plek hebben voor een aparte groep.
Moek dat nou dan?
.
Oh ja, en wat wil iedereen? De normale rondleiding of de uitgebreide rondleiding? Ik heb alleen Kwark nog maar zien posten over hierover en de rest heeft nog niets gezegd. Even melden dus.
.
Maar goed, die datum prikken is dus nog een beetje een probleem. Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag. Als iedereen bv. zeker komt, no matter what en dan nog eens extra Fokkers op kan trommelen zodat ik gewoon zeker weet dat er genoeg mensen komen voor een aparte rondleiding bv.
.
quote:als ik mag kiezen? de normale rondleiding. Bij de lange val ik op den duur om!
-verhaal-
En een rondleiding voor een stel FOK!kers moet te regelen zijn toch?
al vind ik 20 augustus erg laat, wat is er zo
aan die dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |