zucht, stug figuur dat weigert een lift te aanvaardenquote:Op woensdag 21 april 2004 18:52 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt Nat en Muus voor het uizoeken vanuit Roermond
mooi gedaan MUUS.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:39 schreef MUUS het volgende:
De OP is aangepast..
Routebeschrijvingen, treintijden, bustijden...alles staat erbij..
Jeps. Zie de Openingspostquote:Op donderdag 22 april 2004 12:31 schreef purplerose het volgende:
doen de ov-ers zich verzamelen op utrecht centraal bij meeting point?
Donequote:Op woensdag 21 april 2004 22:34 schreef static het volgende:
[draaikontmodus]
Zet mij toch maar op misschien.
[/draaikontmodus]
Dat wel natuurlijk.. Toch jammer dat ik jou en andere personen mis loopquote:Op woensdag 21 april 2004 13:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach meid, je gaat samen met je menneke bonbons en friet eten in België. Da's haske knus..
Veel plezier..
Waarom?quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:34 schreef Lynx666 het volgende:
*twijfel*.
Tuuk wel, je hebt yvonne en MUUS om je, ehm, om je, ehm, om je, waarom maak je je zorgen om Natalie?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:18 schreef Lynx666 het volgende:
Misschien overleef ik Natalie niet....
Kennen is subjectief.quote:Op zaterdag 24 april 2004 01:30 schreef Babbelzz het volgende:
wie kent er net als ik helemaal NIEMAND???? (btw topic is bijna vol)
Hij is bang dat ik 'm de gracht in trapquote:Op vrijdag 23 april 2004 23:04 schreef Dagonet het volgende:
Tuuk wel, je hebt yvonne en MUUS om je, ehm, om je, ehm, om je, waarom maak je je zorgen om Natalie?
MUUS en yvonne heb ik al een paar keer eerder overleefd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik 'm de gracht in trap
Als hij gaat stalken doe ik dat wel voor je.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:33 schreef Natalie het volgende:
Hij is bang dat ik 'm de gracht in trap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |