Ikzelf doe alltijd het ganglicht automatisch aan als ik iets te drinken wil gaan pakken, omdat ik me op een een of andere manier ongemakkelijk voel
Wat doen julie?
Verder niet zo........
Toen ik nog alleen woonde had ik weleens dat ik het vaag of eng vondt maar dat was meer de hoeveelheid die ik geblowed had denk ik. Nu ik al zo'n 11 maanden gestopt ben nergens last meer van.
High cime area hier.
Moet nu alleen nog iets vinden om in tepissen s'nachts hehehe :p
quote:Nee, ik ben niet bang, nee ik doe het licht niet aan en nee ik hoef niet mijn bed uit om iets te drinken, want er staat altijd een glas water naast mijn bed.
Op zondag 8 februari 2004 21:22 schreef ICTservice het volgende:
Zijn julie bang als je midden in de nacht iets beneden wilt gaan drinken, en het hele huis donker is? Doe je dan eerst je slaapkamer licht of de ganglicht aan ofzow?Ikzelf doe alltijd het ganglicht automatisch aan als ik iets te drinken wil gaan pakken, omdat ik me op een een of andere manier ongemakkelijk voel
Wat doen julie?
quote:ik hoef 's nachts niet naar de wc
Op maandag 9 februari 2004 09:00 schreef edje34 het volgende:
wat doe jij dan als je naar de wc gaat?? is toch hetzelfde.Zo zie ik dat hoor jij niet dan??
quote:Bromt dat kreng niet??
Op maandag 9 februari 2004 08:53 schreef Vaag22 het volgende:
*heeft een heel klein koelkastje naast zn bed staan*Moet nu alleen nog iets vinden om in tepissen s'nachts hehehe :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |