Dave Clarke voornamelijk qua gebruik van effecten. Jeff Mills gezien de snelheid en frequentie. Tom Harding is gewoon de God van de crossfader. Richie Hawtin vanwege de structuur.
Overall beste DJ vind ik Sneaky-D van DOTF, geweldige DJ, helemaal mijn stijl.
quote:zo zie je maar weer... alleen tiesto-fans zeggen zoiets
Op zondag 8 februari 2004 19:54 schreef tiesto-boy het volgende:
maakt niet uit met technisch ofzo het blijft bij mij dezelfde<-----------
quote:Je hebt eindelijk je pathetische avatar overboord gegooid
Op zondag 8 februari 2004 19:54 schreef tiesto-boy het volgende:
maakt niet uit met technisch ofzo het blijft bij mij dezelfde<-----------
Tiësto is goed in het vertellen van een verhaal en het bespelen van het publiek maar technischi is hij idd niet zo bijzonder.
quote:Er zijn ook Tiësto fans die zich voor dat soort uitspraken schamen
Op zondag 8 februari 2004 19:55 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
zo zie je maar weer... alleen tiesto-fans zeggen zoiets
quote:ja dat kan ik me voorstellen
Op zondag 8 februari 2004 19:56 schreef hp22 het volgende:[..]
Er zijn ook Tiësto fans die zich voor dat soort uitspraken schamen
prachtig hoe hij altijd clean draait
Best Dj on earth
[Dit bericht is gewijzigd door Snoop_Dogg op 08-02-2004 20:08]
quote:Sorry snap niet wat men toch allemaal tegen die gast heeft... Hij mag dan technisch niet de beste zijn of whatever... Maar hoe je 't ook wend of keert, menig DJ zal jaloers op hem zijn, die gast heeft gewoon zowat alles gewonnen wat er te winnen valt.. Heeft zelfs z'n eigen concert gehad, SOLO, dat doen de meeste hem niet na...
Op zondag 8 februari 2004 20:03 schreef teknomist het volgende:
Laten we er geen Tiësto-bash-topic van maken!
Al ben je technisch nog zo goed, als 't publiek niet uit z'n dak gaat ben je als DJ niks waard in mijn ogen...
quote:mee eens, was pas op een feestje waar die gast de hele tijd zwaar duistere underground zooi draaide (en goed!) maarja. .als je publiek gewoon op happy hardcore uit hun dak wille gaan .. dan ben je fucked..
Op zondag 8 februari 2004 20:08 schreef CrazyByte het volgende:[..]
Sorry snap niet wat men toch allemaal tegen die gast heeft... Hij mag dan technisch niet de beste zijn of whatever... Maar hoe je 't ook wend of keert, menig DJ zal jaloers op hem zijn, die gast heeft gewoon zowat alles gewonnen wat er te winnen valt.. Heeft zelfs z'n eigen concert gehad, SOLO, dat doen de meeste hem niet na...
Al ben je technisch nog zo goed, als 't publiek niet uit z'n dak gaat ben je als DJ niks waard in mijn ogen...
quote:Typisch geval van een verkeerd geboekte DJ. Zegt niks over de kwaliteit van een DJ.
Op zondag 8 februari 2004 20:09 schreef Rnej het volgende:[..]
mee eens, was pas op een feestje waar die gast de hele tijd zwaar duistere underground zooi draaide (en goed!) maarja. .als je publiek gewoon op happy hardcore uit hun dak wille gaan .. dan ben je fucked..
platenkeuze is ERG belangrijk
quote:Offtopic:
Op zondag 8 februari 2004 20:10 schreef el_bario het volgende:
DJ krush op nr 1 voor mij.
Verder Cut Chemist/DJ Shadow.
En Funkmaster Flex als het om hip hop gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 08-02-2004 20:11]
quote:Carl Cox
Op zondag 8 februari 2004 19:54 schreef TimMer1981 het volgende:Darkraver qua platenkeuze
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:10 schreef teknomist het volgende:[..]
Offtopic:
*mailtje gehad?
quote:
Op zondag 8 februari 2004 20:19 schreef el_bario het volgende:[..]
en eentje terug gestuurd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |