quote:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook moeite mee heb om dat te geloven, maar het word gezegd door vele....
Op maandag 9 februari 2004 13:45 schreef SeLang het volgende:[..]
Dat lees ik wel vaker maar ik geloof er geen reet van.
Mijn ervaring is in elk geval anders.Maar ze zullen het dan wel faken ofzo (ik dacht, ik kan hem beter zelf maar inkoppen
)
quote:Dat egoistisch zijn moet je ook niet te zwaar zien, maar om te kunnen klaarkomen moet je een moment hebben dat je je even in jezelf keert.
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:[..]
Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
en egoïstisch zijn... ik geloof er niet in, ik kan me niet voorstellen dat mijn vrien dat fijn vindt... dus vind ik het ook niet fijn. Ik heb er geen moeite mee, ik heb er meer moeite mee als het wel gebeurt...
En heej, met het geslachtsdeel van mijn vriend is niets mis hoor!
Het is niet zo dat je de hele tijd echt alleen maar aan jezelf moet denken en je totaal af moet sluiten voor de ander, want dat is funest voor goede sex, maar je moet je echt in jezelf kunnen keren voor even om klaar te kunnen komen.
quote:Ik snap hem wel, maar ik weet ook van mezelf dat ik dat niet kan. Dus dan maar niet
Op maandag 9 februari 2004 19:37 schreef erodome het volgende:[..]
Dat egoistisch zijn moet je ook niet te zwaar zien, maar om te kunnen klaarkomen moet je een moment hebben dat je je even in jezelf keert.
Het is niet zo dat je de hele tijd echt alleen maar aan jezelf moet denken en je totaal af moet sluiten voor de ander, want dat is funest voor goede sex, maar je moet je echt in jezelf kunnen keren voor even om klaar te kunnen komen.
quote:Je zegt dat je het je niet voor kan stellen dat je vriend het fijn vindt als jij je iets meer op jezelf zou richten... Nou kan ik me voorstellen dat je vriendje graag veel aandacht van jou wil krijgen, maar misschien vind ie het juist wel heel leuk als jij jezelf meer aandacht geeft!
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:[..]
Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
en egoïstisch zijn... ik geloof er niet in, ik kan me niet voorstellen dat mijn vrien dat fijn vindt... dus vind ik het ook niet fijn. Ik heb er geen moeite mee, ik heb er meer moeite mee als het wel gebeurt...
En heej, met het geslachtsdeel van mijn vriend is niets mis hoor!
En als het je niet bevalt ga je gewoon weer terug naar hoe het eerst was! simpel toch?
Succes ermee!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |