abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17036368
quote:
Op maandag 9 februari 2004 13:45 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat lees ik wel vaker maar ik geloof er geen reet van.
Mijn ervaring is in elk geval anders.

Maar ze zullen het dan wel faken ofzo (ik dacht, ik kan hem beter zelf maar inkoppen )

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook moeite mee heb om dat te geloven, maar het word gezegd door vele....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17036427
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:

[..]

Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
en egoïstisch zijn... ik geloof er niet in, ik kan me niet voorstellen dat mijn vrien dat fijn vindt... dus vind ik het ook niet fijn. Ik heb er geen moeite mee, ik heb er meer moeite mee als het wel gebeurt...
En heej, met het geslachtsdeel van mijn vriend is niets mis hoor!

Dat egoistisch zijn moet je ook niet te zwaar zien, maar om te kunnen klaarkomen moet je een moment hebben dat je je even in jezelf keert.

Het is niet zo dat je de hele tijd echt alleen maar aan jezelf moet denken en je totaal af moet sluiten voor de ander, want dat is funest voor goede sex, maar je moet je echt in jezelf kunnen keren voor even om klaar te kunnen komen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17037023
quote:
Op maandag 9 februari 2004 19:37 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat egoistisch zijn moet je ook niet te zwaar zien, maar om te kunnen klaarkomen moet je een moment hebben dat je je even in jezelf keert.

Het is niet zo dat je de hele tijd echt alleen maar aan jezelf moet denken en je totaal af moet sluiten voor de ander, want dat is funest voor goede sex, maar je moet je echt in jezelf kunnen keren voor even om klaar te kunnen komen.

Ik snap hem wel, maar ik weet ook van mezelf dat ik dat niet kan. Dus dan maar niet Ik heb niet het idee dat ik iets mis, ik vind het vele malen fijner om hem te laten genieten. Toch bedankt voor alle serieuze reacties!
pi_17038843
quote:
Op maandag 9 februari 2004 17:37 schreef r0sine het volgende:

[..]

Mja, nog klein probleempje; ik drink niet... ik verdraag bijna geen alcohol, ik word van één breezer zeg maar stomdronken.
en egoïstisch zijn... ik geloof er niet in, ik kan me niet voorstellen dat mijn vrien dat fijn vindt... dus vind ik het ook niet fijn. Ik heb er geen moeite mee, ik heb er meer moeite mee als het wel gebeurt...
En heej, met het geslachtsdeel van mijn vriend is niets mis hoor!

Je zegt dat je het je niet voor kan stellen dat je vriend het fijn vindt als jij je iets meer op jezelf zou richten... Nou kan ik me voorstellen dat je vriendje graag veel aandacht van jou wil krijgen, maar misschien vind ie het juist wel heel leuk als jij jezelf meer aandacht geeft!
Ik zou proberen er serieus met hem over te praten, dan weet je in ieder geval hoe hij er tegenover staat en misschien dat dat jou weer helpt!
*Blond*
  maandag 9 februari 2004 @ 21:30:43 #30
84510 Garrfield
And Odie is a bad, bad dog!
pi_17040490
Ik denk dat jou vriend best aan zichzelf kan gaan twijfelen na een poosje omdat hij jou maar niet klaar kan laten komen. Dan ga je als jongen toch ook denken dat je iets helemaal fout doet? Waarom probeer je het niet eens een keer, geniet lekker van je eigen lichaam, dat zal je vriend vast niet erg vinden, hij zal juist blij zijn dat hij jóu zo kan plezieren!

En als het je niet bevalt ga je gewoon weer terug naar hoe het eerst was! simpel toch?
Succes ermee!!!

Cats are sarcastic
pi_17049781
Ik hoef me neit zo'n zorgen te maken dat mijn vriend aan zichzelf twijfelt en hij weet de situatie... Onze relatie is open genoeg om zulke dingen te bespreken. En op zich heeft hij ook weinig te klagen hoor....
Ik zal eens kijken wat ik kan doen, maar voorlopig is mijn vriend er niet, hij is voor twee weken op vakantie.... Maar die schade halen we nog wel in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')