abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 februari 2004 @ 17:01:31 #1
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17003509
Als reactie op een gezellige discussie tussen mij en Goodluck in een reeds ter zielen gegane topic (wees vrij om mee te praten):

Op zondag 8 februari 2004 16:08 schreef Goodluck het volgende:

quote:
Precies, je komt hier als allochtoon je beklag doen en dat heeft geen fuck te maken met een topic over ons mooie landje (again).
Ik doe mijn beklag t.o.v. mensen zoals jij die mij niet gastvrij ontvangen in een topic als dit.

Ik kwam binnen met het volgende:

quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:03 schreef SKMbeat het volgende:
Ben ik welkom of had ik eerst moeten bellen?
Maar opgeFokte types als jij nemen het bloedserieus. Ik had beter moeten weten en rekening moeten houden met toekomstige bezoek aan de opticien en IQ. Ik had natuurlijk gebruik moet maken van een PI of zo, zodat je door had dat ik het ironisch bedoelde. Ook die kunst verstaan wij als allochtonen.
Maar helaas, ik kreeg gelijk als antwoord:
quote:
Op zondag 8 februari 2004 01:08 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Vergeet de klap met de koektrommel niet :\'(

En dan nu een mededeling voor alle linkse bomenknuffelaars en ander gepeupel dat ons land continue belachelijk maakt:

Je hoeft hier helemaal niet te blijven, het is een voorrecht dat je hier mag wonen. Je bent als Nederlander vrij en blij om te gaan en te staan waar je maar wil.

Ga anders eens in een gemiddeld Arabisch land of in Korea kijken, wedden dat jullie binnen een maand huilend terugkomen en je realiseren hoe goed en fijn jullie het hier eigenlijk wel niet hebben ?

En dan verwacht jij dat ik gezellig ga mee-ouwehoeren over hoe fantastisch dit koud kikkerlandje is? Mwoah, ik ben opgegroeid met autochtonen en de meesten van heb verstonden onder gezellig toch iets anders.
quote:
Ga dus on topic...
Zal me aanpassen zoals het een brave allochtoon betaamt:

De Nederlandse Goedheiligman...... Oh, nee! Blijkt een Turkse bisschop te zijn geweest....

Volgende dan:

Tulpen uit Amsterdam..... Oh nee, niet weer! Ook al uit Turkije. Potjandriedubbeltjes

Nou deze moet toch ontopic zijn:

Loopt het water al in je mond van dit oer-Hollands produkt?
Oh Nee! Moet je teleur stellen. De aardappel kwam in de 16e eeuw vanuit Zuid-Amerika naar Nederland.

De volgende moet toch echt te doen zijn:

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie, jongens wie lust er een bakkie... uit Zuid-Amerika, Azië

Mwoah, het schiet maar niet op, even verder zoeken:

[img]http://www.ludgerusschule.de/eurorap/niederlande/images/kinonlp.jpg[img/]

Ook niet echt Hollands hè? Neerlands trots is ontstaan door een mix van Fransen, Duitsers, Spanjaarden (?), etc.

Misschien dat de toekomst soelaas biedt? Onze toekomstige koninklijk huis?

He verdorie, onze toekomstige koning met een allochtoon aan zijn zijde...
Waarom kon ie nou niet kiezen voor een net,keurig Hollands meisje , Emilie of zo...

quote:
of ga even huilen bij een of ander multicultureel klankbord. Niet hier.
Je bent hier welkom, kom eens een samosa meeprikken !

Link: Hindustanen topique, deel 3 alweer! \\o/

Sorry Goodluck, dat een topic over Holland in een Hollands forum gesloten is...

Zal wel weer door de allochtonen komen die daar hun beklag zijn komen doen?

Ze verpesten ook alles hè?

Zij wel en ikke niet !

Dixit Opperhuili SKMbeat

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_17003600
stoer man
  zondag 8 februari 2004 @ 17:05:42 #3
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17003634
Sluit dit topic Wist niet dat er al vergelijkbare topics bestonden! Sorry. Zal de search gebruiken, next time .

[Dit bericht is gewijzigd door SKMbeat op 08-02-2004 17:06]

Let me be who I am ! Let me Kick Out The Jams ! Kick Out The Jams ! I done kick them out.
pi_17003649
Je kunt beter cultuur lenen zoals in Nederland dan je eigen buitenlandse cultuur aan de hier al aanwezige bevolking op te dringen.
  zondag 8 februari 2004 @ 17:07:13 #5
76456 SKMbeat
Are You Experienced ?
pi_17003680
sluit dit topic
pi_17003712
Beter goed gejat dan slecht verzonnen

1. kroketten
2. stroopwafels

das ECHT nederlands

zondag 8 februari 2004 @ 17:08:19 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17003717
dicht op verzoek
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!