groet
Daan
quote:Ik heb er een van de Leen Bakker. Mooi kastje met glazen deurtjes. Waarachter je dvd speler etc past. En bovenop kun je je tv kwijt. Ding staat op wielen das ook heel makkelijk.
Op zondag 8 februari 2004 16:18 schreef knuppelhout het volgende:
IK heb zelf al gezocht op marktplaats, 2dehands.nl, kwantum en ikea, en ik vind eigenlijk niks dat ik ehct leuk vind.
Ik zoek een kastje met liefst een glazen deurtje en er moet een 61cm brede tv op passen. Weet iemand een andere winkel of site?groet
Daan
quote:klinkt goed, hoe duur was ie en is ie nog te koop? (heb je misschien een foto?)
Op zondag 8 februari 2004 16:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wij hebben hier een tvmeubel staan van de Kwantum. Hij is zilver, en heeft 2 glazen deurtjes waar je een DVD-speler en Videorecorder kan vrotten. Aan de zijkant is er ruimte voor allerlei DVD's over video's. En bovenop kan een enorm grote TV (precieze afmetingen weet ik niet, maar onze TV is groot en pas). Dus toch Kwantum...
quote:
Op zondag 8 februari 2004 16:18 schreef knuppelhout het volgende:
groet
Daan
quote:van ikea he? die ie te klein (hij is 55cm breed en mijn tv 61cm)
Op zondag 8 februari 2004 16:38 schreef schatje het volgende:
Met glas:¤ 29.00
en beter zoeken? ik heb van jou nog geen enrom goede tips mogen ontvangen!
voor alle anderen: bedankt voor alle reacties
quote:Ik ga niet alles voor kouwen voor je
Op zondag 8 februari 2004 16:58 schreef knuppelhout het volgende:en beter zoeken? ik heb van jou nog geen enrom goede tips mogen ontvangen!
Ik zou de Monaco kiezen, of de Fregus is ook goed.
Dion in grijs en beuken heel veel keus
quote:als je niks nuttigs te melden hebt, waarom zeg je dan toch wat? er zijn hier allemaal mensen die wel bereid zijn om normaal antwoord te geven. alleen jij niet. Dan heb ik liever dat je je mond houdt.
Op zondag 8 februari 2004 18:11 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik ga niet alles voor kouwen voor je
299 bij de Otto
Je kunt nog verder bij www.otto.nl kijken. Staan ook kastjes met glazen deurtjes enzo
(met glazen deurtjes die je moeilijk ziet hier)
(alles glas van voren wat je moeilijk ziet)
[Dit bericht is gewijzigd door Kapmes op 08-02-2004 20:43]
quote:Zo zonder kabels ziet het er wel goed uit ja.
Op zondag 8 februari 2004 20:35 schreef Kapmes het volgende:
Persoonlijk vind ik deze schitterend:299 bij de Otto
Je kunt nog verder bij www.otto.nl kijken. Staat ook kastjes met glazen deurtjes enzo
quote:Sja, maar misschien kun je die kabels weer strak bij elkaar binden zodat het net een extra paal lijkt.
Op zondag 8 februari 2004 20:37 schreef mynick het volgende:[..]
Zo zonder kabels ziet het er wel goed uit ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |