quote:Als je er een hub of switch tussen doet, hoef je niet altijd pc 1 aan te hebben om met pc 2 te kunnen internetten.
Op zondag 8 februari 2004 15:27 schreef -Frankie- het volgende:[..]
Wow, thanks voor het verhaal. Ik heb 2 pc's bestanden en printers delen hoeft niet. Ik wil alleen de internet delen. Ik heb dus een modem / router, maar ik vroeg me dus af of dat genoeg was of dat er ook een hub tussen moest
quote:Nee, was een foutje die post van dat adslforum. Dat was nog van de tijd dat ik middels een usb modem internet wilde delen. Sorry. Kzal hem even verwijderen.
Op zondag 8 februari 2004 15:29 schreef Lucille het volgende:
Is je modem een USB modem dan?
quote:Ok, perfect dat is wat ik wilde weten
Op zondag 8 februari 2004 15:30 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:[..]
Als je er een hub of switch tussen doet, hoef je niet altijd pc 1 aan te hebben om met pc 2 te kunnen internetten.
Thanks alot allemaal
Erg lastig te tekenen hier, maar de hub zorgt er dus voor dat je meerdere poorten hebt om pc's op je modem aan te sluiten
Voor PC1 en PC2 moet je dan waarschijnlijk als 'default gateway' het IP adres van je modem/router opgeven.
[Dit bericht is gewijzigd door BigWillyDerSuperSpender op 08-02-2004 15:39]
quote:ik vond je vorige tekening beter
Op zondag 8 februari 2004 15:32 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
INTERNET
|
|
|
MODEM/ROUTER
|
|
|
HUB/SWITCH
|
| \
| PC2
|
PC1
Erg lastig te tekenen hier, maar de hub zorgt er dus voor dat je meerdere poorten hebt om pc's op je modem aan te sluiten
quote:Sorry
Op zondag 8 februari 2004 15:37 schreef bugeye het volgende:[..]
ik vond je vorige tekening beter
quote:Je bedoelt waarschijnlijk router
Op zondag 8 februari 2004 15:30 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Als je er een hub of switch tussen doet, hoef je niet altijd pc 1 aan te hebben om met pc 2 te kunnen internetten.
maar goed, TS is al goed genoeg op een verkeerd spoor gezet....
quote:Ligt eraan hoeveel ip-adressen je hebt
Op woensdag 11 februari 2004 10:26 schreef Gunner het volgende:[..]
Je bedoelt waarschijnlijk router
met een hub/swich zal je nog altijd een machine aan moeten hebben staan
quote:Precies, we houden erover op
maar goed, TS is al goed genoeg op een verkeerd spoor gezet....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |