quote:Orgasmatron!
Ondanks dat de naam het wel doet vermoeden, hoef je geen 18 te zijn om dit product te kopen. Persoonlijk vinden we de naam van het ding wel cool. Iedereen wil het bij het horen ervan direct proberen, een totaal onverwacht tintelend-relax-kippenvel-gevoel volgt. Ga door! Ga door!
[Dit bericht is gewijzigd door Virus.NL op 08-02-2004 15:06]
hallo mam
quote:Het is hovercraft, Hoover was een president. (je spreekt het ook anders uit, Hoover = hoevver, hover = havver... zo is het ongeveer fonetisch)
Op zondag 8 februari 2004 14:27 schreef Virus.NL het volgende:
Staan trouwens ook nog wel andere leuke dingen op die site, zoals een hoovercraft
quote:orgazmo?
Op zondag 8 februari 2004 14:24 schreef Lucille het volgende:
De naam komt overigens uit een film met Woody Allen
quote:Ik heb idd zo'n la.
Op zondag 8 februari 2004 14:38 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat moet je ermeeOh, leuk voor onderin de kast, bij alle andere nutteloze verjaardagscadeautjes en zo
Maar ik zou dat orgasmoding trouwens niet doorgeven denk ik. Mijn zus heeft hem, en elke keer krijg ik weer kippevel van dat ding.
quote:Heb ik ook meegemaakt in Londen.
Op zondag 8 februari 2004 14:23 schreef MeAndMyself het volgende:
iemand in Londen wilde ons zoiets aansmeren. Heb t zelf niet geprobeerd(veel gel in mn haar, had niet echt zin) maar mn zusje vond t wel chill.
Die orgasmatron kan beter kopkrabber genoemd worden, de doelgroep is iedereen met schurft/ luizen en chronische jeuk.
quote:1973: de film Sleeper
Op zondag 8 februari 2004 17:54 schreef Schum1 het volgende:[..]
orgazmo?
Meesterlijke film, een klassieker die je gezien moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |