quote:Zal ik zeker doen, zal je geen spijt van krijgen.
Op zondag 8 februari 2004 19:08 schreef taart het volgende:[..]
ga ik morgen halen, beter laat dan nooit
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 09-02-2004 16:46]
quote:Kom ff online dan. Ik ga niet hosten alleen, heb het idee dat ik vandaag de lag heb
Op maandag 9 februari 2004 16:41 schreef twi het volgende:[..]
Bij welke muppets zag je net bij PGR2 trouwens, toen ik binnen kwam? Eer ik m'n communicator in had geplugd werd ik er alweer uitgekicked!
quote:Als iemand een van bovenstaande spellen koopt, en al een live- kit heeft. Zou diegene dan die korting aan mij willen geven?
Overigens kan je je vrienden ook gelijk uitnodigen om zich aan te sluiten bij de groeiende Xbox Live club! Met de bovengenoemde packs, en een vijftal nieuwe Xbox Live titels zullen ze namelijk 50% korting krijgen op een Xbox Live Starter Kit. De vijf titels zijn naast de packs:Top Spin
Project Gotham Racing 2
Amped 2
Crimson Skies
Counter Strike
*heeeel lief kijkt
quote:Oh werd je gekicked?
Op maandag 9 februari 2004 16:41 schreef twi het volgende:[..]
Bij welke muppets zag je net bij PGR2 trouwens, toen ik binnen kwam? Eer ik m'n communicator in had geplugd werd ik er alweer uitgekicked!
quote:Yup. je lagde..
Op maandag 9 februari 2004 16:49 schreef Rodie83 het volgende:[..]
Kom ff online dan. Ik ga niet hosten alleen, heb het idee dat ik vandaag de lag heb
- Console
- PGR2
- 2 Controllers
voor 189 ![]()
Leverbaar vanaf 20 februari.
quote:And yet another soul was saved
Op maandag 9 februari 2004 19:33 schreef Fillipe het volgende:
Eindelijk m'n gamecube verkochtNu een xbox besteld namelijk het XBOX Rosso pakket:
- Console
- PGR2
- 2 Controllers
voor 189Leverbaar vanaf 20 februari.
nieuw soort xbox, met 1,4 Gh processor en 128 Mb ram
niet alle spellen zijn er op te spelen, omdat ze van een 700 MhZ processor uitgaan...
quote:Xbox takes over tha world, biatch
Op maandag 9 februari 2004 19:53 schreef twi het volgende:[..]
And yet another soul was saved
quote:wat moet je er verder voordoen misschien schrijf ik me dan ook wel in
Op maandag 9 februari 2004 20:18 schreef KingLysandus het volgende:
Op de website van Mediamarkt kun je je eigen inschrijven om in de spellen panel te komen. Als je uitgekozen word krijg je 3 maanden lang elke maand een gratis game.Zal ik me inschrijven? Gratis Xbox spellen.
quote:Yes
Op maandag 9 februari 2004 19:53 schreef twi het volgende:[..]
And yet another soul was saved
quote:overigens bedenk ik me nu dat dat ook wel komt door de packs met MM3, HALO, brute force en nu dus ook pgr2
Op maandag 9 februari 2004 20:38 schreef pkwarts het volgende:
waarom word de xbox toch altijd aangeschreven als een race game en fps console?
Thanx!!!
quote:ja je dvd station kan wellicht anders zijn...(en harddisk, maar daar nog nooit problemen over gehoord)
Op maandag 9 februari 2004 20:42 schreef Kippie_Knausch het volgende:
Weten jullie misschien of het uitmaakt of je een Xbox hebt die een MFG Date (bouw datum) heeft van 2002-02-15... (staat achterop de Xbox) Of een Xbox die kort geleden is gemaakt?Thanx!!!
je hebt 3 drives (er is een plaatje van, kan ik niet vinden nu). als je de drive open doet, zie je dan behalve het gat in het midden nog 2 gaten? (kleiner)
quote:Stom, had die Cube gehouden..!!
Eindelijk m'n gamecube verkocht Nu een xbox besteld namelijk het XBOX Rosso pakket:
quote:Neen, ik ben meer van de race/schiet generatie + sublieme graphics. Dus punt uit.
Op maandag 9 februari 2004 20:51 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Stom, had die Cube gehouden..!!
quote:las het net ook, maar het voegt echt helemaal niks toe, spellen zoals halo draaien vloeiender, maar andere spellen zijn onspeelbaar geworden. De 128MB ram wordt helemaal niet gebruikt, omdat de spellen nog uitgaan van 64MB. MPEG2 wordt niet meer goed afgedraaid. Dus ik zou niet weten waarom je deze zou willen
Op maandag 9 februari 2004 20:01 schreef kepler het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=30965nieuw soort xbox, met 1,4 Gh processor en 128 Mb ram
niet alle spellen zijn er op te spelen, omdat ze van een 700 MhZ processor uitgaan...
quote:F-Zero GX
Neen, ik ben meer van de race/schiet generatie + sublieme graphics. Dus punt uit.
Anyway, een XBox naast mijn Cube zetten was een goed idee.
quote:Dat kan alleen een arme student niet betalen
Op maandag 9 februari 2004 21:02 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
F-Zero GX
Anyway, een XBox naast mijn Cube zetten was een goed idee.
Nog 11 dagen...
quote:Ik heb gelukkig wel de Samsung drive (Met gaten!!!)... Ik heb ook een harddisk, maar dan een 160GB HD, maar dat is weer een ander verhaal.
Op maandag 9 februari 2004 20:44 schreef pkwarts het volgende:[..]
ja je dvd station kan wellicht anders zijn...(en harddisk, maar daar nog nooit problemen over gehoord)
je hebt 3 drives (er is een plaatje van, kan ik niet vinden nu). als je de drive open doet, zie je dan behalve het gat in het midden nog 2 gaten? (kleiner)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |