quote:Hij voetbalt stukken minder dan hier voor.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:43 schreef ChAoZ het volgende:
als we een hoofdprijs kunnen krijgen voor vd Vaart vind ik het wel best. Het gaat dit seizoen ook goed zonder hem en niet zo zeer heel veel beter als hij wel meedoet
Ben benieuwd of we hem met z'n allen te hoog hebben ingeschat.
quote:Ik denk ook dat de werkelijke reden voor het minder opstellen van VDV te maken heeft met het feit dat Ajax ernstig rekening houdt met een eventueel vertrek van hem. En dat Ajax op zo n manier misschien alvast een beetje wil "wennen" aan het spelen zonder VDV.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:43 schreef ChAoZ het volgende:
als we een hoofdprijs kunnen krijgen voor vd Vaart vind ik het wel best. Het gaat dit seizoen ook goed zonder hem en niet zo zeer heel veel beter als hij wel meedoet
Verder lijkt het mij geen issue of Ajax wel of niet de hoofdprijs krijgt voor VDV. Ajax krijgt die. VDV heeft al meerdere malen laten zien dat hij goed uit de voeten kan in het Nederlands XI. Zijn hoofd zal dus alleen maar meer op gaan brengen na het EK.
Stel dat hij matig EK speelt.
quote:Als hij een matig EK speelt en daardoor niet veel zal opbrengen zal Ajax hem niet van de hand doen
Op dinsdag 10 februari 2004 09:58 schreef popolon het volgende:
Die hoofdprijs zou wel eens een troostprijs kunnen worden.Stel dat hij matig EK speelt.
Zou dan wel eens een heel aardig EK kunnen worden.
quote:Ik ga er iig vanuit dat het een leuk EK wordt.
Op dinsdag 10 februari 2004 10:02 schreef popolon het volgende:
Ik hoop het.Zou dan wel eens een heel aardig EK kunnen worden.
quote:Hij heeft een paar grote blessures gehad, en na elke rentree was het een stukje minder met hem.
Op dinsdag 10 februari 2004 09:47 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij voetbalt stukken minder dan hier voor.
Ben benieuwd of we hem met z'n allen te hoog hebben ingeschat.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 08:43 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Wij zoeken nog een linksachter, of is dat echt een stapje te laag?
quote:Nananana
John O'Brien staat open voor langer verblijf bij Ajax
Amsterdam, 10 februari 2004
Voor John O'Brien kwamen bijna duizend vragen binnen voor het supportersinterview. De Amerikaanse Ajacied nam voor de geselecteerde vragen ruim de tijd en gaf overal openhartig antwoord op. Zo liet hij weten, open te staan voor een langer verblijf bij de club waar hij al vanaf zijn zestiende jaar speelt.
Als je interviews met spelers hoort en leest willen ze liever echt gras. Waarom moet de ArenA dat weer zo streberig zijn, terwijl het veld er in de wintermaanden "relatief" goed bij ligt .
meer info over boevenstaande en ook van andere clubs op http://www.omroep.nl/nos/nieuws/index.html#@http://www.omroep.nl/nos/nieuws/sport/2004/februari/100204/gras_of_kunstgras.html
quote:Ik snap zowiezo de discussie over O'brien niet. Zeker voor zijn blessures was het gewoon een goede en betrouwbare verdediger die van mij zeker nog een paar jaar mag blijven.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:21 schreef Speed1971 het volgende:O'Brien discussie
quote:Ach kunstgras vs echt gras is een beetje dezelfde discussie aan het worden als lerenknikker vs kunst lerenknikker destijdens was.
Op dinsdag 10 februari 2004 12:24 schreef The_Hives het volgende:
Arena wil Europese kunstgrasprimeur 10-02-2004
Het gaat er toch wel van komen.......en uiteindelijk heeft het ook alleen maar voordelen.
quote:
Ajax is in competitieverband al geruime tijd niet te kloppen in eigen huis. De formatie van trainer Ronald Koeman boekte zondag tegen PSV (2-1) alweer zijn negentiende thuiszege op rij, waarvan elf tijdens dit seizoen.Daarmee realiseerde Ajax zijn beste reeks Eredivisie-overwinningen voor eigen publiek sinds 1973. In dat jaar kwam op 19 augustus een einde aan een fraaie serie van 35 opeenvolgende thuiszeges, een ongekend clubrecord in Ajax' Eredivisie-historie.
De huidige reeks van negentien thuisoverwinningen op rij is de op drie na langste van Ajax in de eredivisie, zoals blijkt uit onderstaande tabel. De Amsterdammers kunnen in het restant van dit seizoen de reeksen van 21 en 23 duels overtreffen.
De laatste club die erin slaagde Ajax voor eigen publiek Eredivisie-punten af te pakken, was Feyenoord op 9 februari 2003 (1-1). In de thuiswedstrijd daarvóór, op 15 december 2003, bezorgde PSV de Ajacieden hun laatste thuisnederlaag (2-4).
quote:He balen zeg, lopen we O'Brien mis...
Op dinsdag 10 februari 2004 12:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
[..]Nananana
quote:Zie hier de bevestiging van mijn omstreden sig.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:02 schreef keeper het volgende:[..]
En dan bedoel ik niet de kampioen 2003 2004
quote:Hoe oud is hij nou helemaal 20 ofzo? Mag je dan eens minder spelen. Het is absurd om te denken dat iemand van die leeftijd iedere wedstrijd de sterren van de hemel speelt. Alles onder de 20 miljoen is een nederlaag als Ajax het bod zou accepteren
Op dinsdag 10 februari 2004 09:47 schreef tong80 het volgende:
Hij voetbalt stukken minder dan hier voor.Ben benieuwd of we hem met z'n allen te hoog hebben ingeschat.
quote:Hij is morgen jarig en dan is ie 21 dus 21 miljoen lijkt mij een mooi bedrag
Op dinsdag 10 februari 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hoe oud is hij nou helemaal 20 ofzo? Mag je dan eens minder spelen. Het is absurd om te denken dat iemand van die leeftijd iedere wedstrijd de sterren van de hemel speelt. Alles onder de 20 miljoen is een nederlaag als Ajax het bod zou accepteren
quote:Als je in het eerste van ajax speelt en je speelt voor langere tijd niet goed, dan kan je kritiek verwachten ongeacht je leeftijd.
Op dinsdag 10 februari 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Hoe oud is hij nou helemaal 20 ofzo? Mag je dan eens minder spelen. Het is absurd om te denken dat iemand van die leeftijd iedere wedstrijd de sterren van de hemel speelt. Alles onder de 20 miljoen is een nederlaag als Ajax het bod zou accepteren
quote:Psies!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:28 schreef skinnievinnie het volgende:[..]
Als je in het eerste van ajax speelt en je speelt voor langere tijd niet goed, dan kan je kritiek verwachten ongeacht je leeftijd.
quote:Mwah, je kunt ook overdrijven. Hij heeft aardig gespeeld, maar nog geen echte meerwaarde gehad voor Ajax, laat staan dat hij dat voor Oranje zou hebben. Laat hem na het EK maar lekker daar over nadenken, als het echt zo'n goede is, dan zien we hem in Duitsland wel terug.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:50 schreef Dos37 het volgende:
De Ridder is geselecteerd voor jong Oranje voor de wedstrijd tegen Engeland. Mijn inziens wel terecht als hij zo doorzet komt hij nog in de selectie voor Portugal.
quote:Hij speelde anders prima op het WK hoor. Weliswaar op het middenveld..
Op maandag 9 februari 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Ik heb het nooit in hem zien zitten. Op pure inzet kan hij net aan mee met het niveau...
quote:
663 Teletekst di 10 febAjax kan mogelijk dit seizoen geen
beroep meer doen op Steven Pienaar.De
Zuid-Afrikaanse middenvelder kampt met
een zenuwblessure in zijn knieholte.
Aangenomen werd dat Pienaars herstel
zes weken zou duren,maar nu gaat de
medische staf van Ajax ervan uit dat
hij zes maanden tot een jaar nodig zal
hebben om te herstellen.
Clubarts Edwin Goedhart,die spreekt van
een " zeldzame aandoening "baseert die