abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2004 @ 14:37:04 #101
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17028055
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Net zoals iedereen denkt dingen te mogen roepen over Held Van Robben en Arjen Robben. De tegenstander is altijd een smerige klootzak en zelf zijn het allemaal engeltjes. Dat is bekend en duidelijk, dan kan er nu weer verder geluld worden

Neem nou die reactie van Robben nav duel Galasek-Robben, dat is toch sneu?
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17028118
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:37 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hij raakt em toch? Was net zo hard als Van Bommel tegen VDV en toen lag jullie held ook te creperen van de pijn.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_17028119
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:37 schreef Speed1971 het volgende:

Ja, net zoals het buitelen van De Ridder sneu is. Dat hoort nou eenmaal bij het spel. Van Persie was gisteren ook irritant bezig. Vogel, Galasek, Van Bommel, Sneijder, VdV en Addo gingen ook makkelijk liggen en rolden door. Maar bij de tegenstander is het altijd ergeer dan bij je eigen team, dat snap ik heus wel
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 9 februari 2004 @ 14:41:26 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028185
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
En als wij iets zeggen over Zlatan beginnen jullie te janken als De Ridder. Beetje Pavlov reacties dus die al 100 maal herhaald zijn. Beetje loze discussie op deze manier
Zlatan heeft 'r in het verleden aardig op los gemept op een vrij schandalige manier. Net als van Bommel z'n maniertjes heeft. Maar m'n vorige reactie kwam eigenlijk als directe reactie op een PSV'er (weet niet meer precies wie het was) die gisteren eenzelfde soort post van een Ajacied over van Bommel niet kon waarderen. Het mes snijdt van twee kanten natuurlijk.

Dat ik telkens het schaamrood op de kaken krijg als ik die acties van Ibrahimovic terug zie zegt trouwens al genoeg of het gemekker op Zlatan (in het verleden) terecht is/was, maar dan moet er niet gemauwd worden als Ajacieden ook iets over PSV'ers zeggen (want dan mauw ik net zo hard terug )

Dat m'n post wat provocerend was met de Robben opmerking erin geef ik toe. Hem nu verwijderen heeft weinig zin he?

maandag 9 februari 2004 @ 14:43:13 #105
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028249
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
hee Twi, jij had toch al die ajax wedstrijden op videoband?
kan ik die al ergens downloaden?
je zou me heel gelukkig maken
Ik moet nog steeds een wat langere audiokabel van videorecorder naar PC halen, maar tot op heden ben ik daar wat lui mee geweest Ik zal er van de week eentje halen en dan in het weekend gaan kijken of ik gelijk een aantal mooie CL-wedstrijden online kan zetten.
pi_17028265
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:41 schreef twi het volgende:

[..]

Dat m'n post wat provocerend was met de Robben opmerking erin geef ik toe. Hem nu verwijderen heeft weinig zin he?

Nee joh, lekker laten staan. Is toch leuk dit, beetje discussiėren na dit soort wedstrijden. Volgende keer wint PSV en is er van jullie kant meer te zeveren. Zolang het 'decent' gebeurt is het prima.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:45:02 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028300
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee joh, lekker laten staan. Is toch leuk dit, beetje discussiėren na dit soort wedstrijden. Volgende keer wint PSV en is er van jullie kant meer te zeveren. Zolang het 'decent' gebeurt is het prima.

Dit leuk? Gisteren was het pas leuk, maarja...Toen was jij er weer niet om je cluppie te verdedigen he?
pi_17028319
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hij raakt em toch? Was net zo hard als Van Bommel tegen VDV en toen lag jullie held ook te creperen van de pijn.

Blijf wel effe eerlijk he

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17028347
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:45 schreef twi het volgende:

[..]

Dit leuk? Gisteren was het pas leuk, maarja...Toen was jij er weer niet om je cluppie te verdedigen he?

Nee sorry, ik zat buiten in het park mijn verdriet te verhuilen.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:47:03 #110
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028379
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:46 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee sorry, ik zat buiten in het park mijn verdriet te verhuilen.

Zolang er geen Noord Afrikaan in de buurt was, vergeef ik het je
  maandag 9 februari 2004 @ 14:48:20 #111
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17028418
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat een onzin! Van Bommel maakte duidelijk een slaande beweging. Galasek strekt zijn arm uit, wel met de intensie om Robben te pakken. Maar van Bommel maakte heel duidelijk een slaande beweging en raakte VDV ook. Van Bommel is daarom ook geschorst, terecht. Je maakt jezelf volkomen belachelijk om die twee sitautie s met elkaar te vergelijken.

Zo blij als die van Bommel weg is. Echt zo n etter bak.

maandag 9 februari 2004 @ 14:50:11 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028478
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:48 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Wat een onzin! Van Bommel maakte duidelijk een slaande beweging. Galasek strekt zijn arm uit, wel met de intensie om Robben te pakken. Maar van Bommel maakte heel duidelijk een slaande beweging en raakte VDV ook. Van Bommel is daarom ook geschorst, terecht. Je maakt jezelf volkomen belachelijk om die twee sitautie s met elkaar te vergelijken.

Het was een vrijwel exact gelijke actie, waarbij beide spelers even graag richting de aarde stortten. Beide keren terecht.

Verschil is dat Galasek het geluk heeft dat 'ie geel krijgt van Luinge, terwijl van Bommel niks kreeg. Hierdoor werd van Bommel alsnog voor een wedstrijf of vier geschorst. Dat kan nu niet gebeuren met Tomas, want die is al bestraft met geel.

pi_17028546
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:48 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik wed dat als van Bommel naar Ajax zou komen, iedereen in eerste instantie moord en brand schreeuwt maar na een wedstrijd voor held Mark staat te juichen. Het is er gewoon eentje die je in je eigen team moet hebben.
Wat een vrouw!
spits!
pi_17028562
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:50 schreef twi het volgende:

[..]

Het was een vrijwel exact gelijke actie, waarbij beide spelers even graag richting de aarde stortten. Beide keren terecht.

Verschil is dat Galasek het geluk heeft dat 'ie geel krijgt van Luinge, terwijl van Bommel niks kreeg. Hierdoor werd van Bommel alsnog voor een wedstrijf of vier geschorst. Dat kan nu niet gebeuren met Tomas, want die is al bestraft met geel.

twi, Speed zegt dat je jezelf belachelijk maakt.
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 9 februari 2004 @ 14:54:39 #115
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17028625
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:50 schreef twi het volgende:

[..]

Nee dat is zeker niet het verschil.
Om te beginnen was er in dit duel spraken van een "echt duel" om de bal. Bij dat incident VDV van Bommel was er geen duel om de bal. Verder was de intensie van Galasek om Robben vast te pakken. De intensie van van Bommel was slaan cq een elleboog uitdelen.
  maandag 9 februari 2004 @ 14:56:02 #116
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17028674
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik wed dat als van Bommel naar Ajax zou komen, iedereen in eerste instantie moord en brand schreeuwt maar na een wedstrijd voor held Mark staat te juichen. Het is er gewoon eentje die je in je eigen team moet hebben.

Als van Bommel naar Ajax komt koop ik geen seizoenkaart voor dat seizoen
pi_17028722
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:56 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als van Bommel naar Ajax komt koop ik geen seizoenkaart voor dat seizoen

Of voor 5 seizoenen, want hij blijft altijd even plakken.

Geen zorgen hoor, Bommeltje wil niet naar jullie...

Wat een vrouw!
spits!
pi_17028729
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:54 schreef Speed1971 het volgende:
Verder was de intensie van Galasek om Robben vast te pakken. De intensie van van Bommel was slaan cq een elleboog uitdelen.
Robben kwam achter Galasek vandaan en wordt op z'n keel geraakt, waar wilde hij hem dan vastpakken.

Dingen door een gekleurde bril bekijken is niet erg, maar je kan het ook overdrijven. Persoonlijk vond ik dat elleboogje van Van Bommel ook smeriger, maar beweren dat hij hem wilde vastpakken komt lachwekkend over, Van Bommel wilde bij VdV ook alleen maar een vlieg wegjagen

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 9 februari 2004 @ 15:03:38 #119
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17028874
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Robben kwam achter Galasek vandaan en wordt op z'n keel geraakt, waar wilde hij hem dan vastpakken.

Dingen door een gekleurde bril bekijken is niet erg, maar je kan het ook overdrijven. Persoonlijk vond ik dat elleboogje van Van Bommel ook smeriger, maar beweren dat hij hem wilde vastpakken komt lachwekkend over, Van Bommel wilde bij VdV ook alleen maar een vlieg wegjagen

Borst! Ik heb het net nog even terug gekeken! Borst! Borst!
  maandag 9 februari 2004 @ 15:06:34 #120
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17028960
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:54 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Nee dat is zeker niet het verschil.
Om te beginnen was er in dit duel spraken van een "echt duel" om de bal. Bij dat incident VDV van Bommel was er geen duel om de bal.

Daar heb je gelijk in, het moment van v Bommel vs. vd Vaart was me even ontschoten dat er geen bal echt in de buurt was.
quote:
Verder was de intensie van Galasek om Robben vast te pakken. De intensie van van Bommel was slaan cq een elleboog uitdelen.
De intensie van Galasek was om Robben af te houden, ik heb het net een keer of drie teruggezien. Hij steekt z'n arm horizontaal naar links uit en Robben loopt daar tegenaan. Hij slaat 'm niet, maar raakt 'm in z'n hals met z'n bovenarm/elleboog (niet bewust).

De actie op zich is te vergelijken, de situatie is anders, daar heb je gelijk in. Wat negatief is voor van Bommel is dat de bal er niet bij in de buurt was. Negatief voor Galasek is dat Robben anders doorgebroken had geweest.

Maar nog zeg ik, dat Galasek blij mag zijn dat 'ie geel heeft gehad, want zo komt 'ie er zonder een duel schorsing vanaf. Dat zou heel anders gelopen kunnen zijn als 'ie geen kaart had gekregen.

pi_17028962
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:03 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Borst! Ik heb het net nog even terug gekeken! Borst! Borst!

Heb je het nu over de oud-minister van Volksgezondheid?

Ben echt even wat werken nu...

Wat een vrouw!
spits!
  maandag 9 februari 2004 @ 15:13:54 #122
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17029170
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:06 schreef twi het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, het moment van v Bommel vs. vd Vaart was me even ontschoten dat er geen bal echt in de buurt was.
[..]

De intensie van Galasek was om Robben af te houden, ik heb het net een keer of drie teruggezien. Hij steekt z'n arm horizontaal naar links uit en Robben loopt daar tegenaan. Hij slaat 'm niet, maar raakt 'm in z'n hals met z'n bovenarm/elleboog (niet bewust).

Hij raakt hem op de borst. Omdat Robben zich laat vallen komt de arm van Galasek tegen de keel van Robben aan. De hoek die de arm van Galasek maakt met het lichaam is kleiner dan, zeker niet groter, 90 graden!
quote:
De actie op zich is te vergelijken, de situatie is anders, daar heb je gelijk in. Wat negatief is voor van Bommel is dat de bal er niet bij in de buurt was. Negatief voor Galasek is dat Robben anders doorgebroken had geweest.
Ik ga die beelden niet weer kijken. Maar de intensie van Galasek is gewoon niet te vergelijken met die van van Bommel.
quote:
Maar nog zeg ik, dat Galasek blij mag zijn dat 'ie geel heeft gehad, want zo komt 'ie er zonder een duel schorsing vanaf. Dat zou heel anders gelopen kunnen zijn als 'ie geen kaart had gekregen.
Das een ander verhaal. Van Bommel mocht ook blij zijn dat hij geen rood kreeg. De actie s kan je gewoon niet vergelijken omdat de intensie anders is.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:15:10 #123
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_17029212
quote:
Op maandag 9 februari 2004 15:06 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Heb je het nu over de oud-minister van Volksgezondheid?

Ben echt even wat werken nu...

Zou wel eerlijk zijn als ik je even kon helpen de opgelopen achterstand in te halen.
  maandag 9 februari 2004 @ 15:23:10 #124
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_17029402
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Wat moet je met een opzichtige zeikerd als van bommel, wanneer je Galįsek hebt?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_17029443
quote:
Op maandag 9 februari 2004 14:57 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geen zorgen hoor, Bommeltje wil niet naar jullie...

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')