quote:De reclame zit nog tussen ons en de mooie beelden
Op zondag 8 februari 2004 18:50 schreef Me_Wesley het volgende:
Genieten over 10 minuten
quote:eerst het schaatsen nog jongens
Op zondag 8 februari 2004 18:57 schreef Vom het volgende:[..]
De reclame zit nog tussen ons en de mooie beelden
quote:Gelukkig is het al begonnen
Op zondag 8 februari 2004 19:02 schreef pascalheister het volgende:[..]
eerst het schaatsen nog jongens
quote:Op basis van de samenvatting verdiende Luinge een 9 - laten we er maar een 7,5 van maken. Heb hem geen fouten zien maken. Terechte gele kaarten, terechte doelpunten etc.
Op zondag 8 februari 2004 18:28 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dat zal allemaal wel maar heb jij de "overtreding" gezien?
Er werd op voorhand veel gespeculeerd over wie als eerste geel zou krijgen. Dat natuurlijk nav de eerder gespeelde PSV - Ajax. Deze gele kaart was dus meer bedoeld als signaal dat het er niet zo mocht toegaan als PSV - Ajax. De Jong raakte Robben niet. Als dit soort acties bestraft moeten worden met geel dan vallen er minstens 22 gele kaarten in een wedstrijd.
Hoogtepunt: het knietje van Hiddink richting Koeman
Dieptepunt: spreekkoren tegen Kezman.
quote:Een mooie prijs
Op zondag 8 februari 2004 19:58 schreef ErikT het volgende:
Mijn felicitaties!!! Leuke wedstrijd, tweede helft dan. Twee hele mooie goals. Jammer van de uitslag, maar ja, de titel, wat is nou de titel
quote:Tja maar in Ehv al gedevalueerd, ik vind het vervelender dat ajax kampioen wordt dan dat PSV geen kampioen wordt als je begrijpt wat ik bedoel. Nu alles op de UEFA cup gooien maar... en volgend jaar weer CL proberen...
Op zondag 8 februari 2004 19:59 schreef StarGazer het volgende:[..]
Een mooie prijs
quote:Gedevalueerd of niet, vaak wel het hoogst haalbare. Want face it, europees succes voor een nederlandse club is een zeldzaamheid geworden.
Op zondag 8 februari 2004 20:01 schreef ErikT het volgende:[..]
Tja maar in Ehv al gedevalueerd, ik vind het vervelender dat ajax kampioen wordt dan dat PSV geen kampioen wordt als je begrijpt wat ik bedoel. Nu alles op de UEFA cup gooien maar... en volgend jaar weer CL proberen...
quote:BruhaBruhaBruhaBruha
Tja maar in Ehv al gedevalueerd, ik vind het vervelender dat ajax kampioen wordt dan dat PSV geen kampioen wordt als je begrijpt wat ik bedoel. Nu alles op de UEFA cup gooien maar... en volgend jaar weer CL proberen...
quote:die laatste zin doet het hem
quote:dank u dank u
Op zondag 8 februari 2004 22:19 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die laatste zin doet het hem
quote:Mooi
Supporters overhandigen geldbedrag
Amsterdam, 8 februari 2004
Voor aanvang van de topper tegen PSV hebben supporters aan voorzitter John Jaakke een geldbedrag overhandigd. Dit naar aanleiding van de boete die Ajax door de KNVB kreeg opgelegd vanwege de herdenking van Para.
De supporters vonden het niet in de haak dat Ajax voor de boete zou moeten opdraaien en besloten voor en tijdens de wedstrjid Ajax - ADO Den Haag een collecte te houden om de club tegemoet te komen in de kosten. Een woordvoerder van de supporters sprak op het veld: ,,Ajax was niet op de hoogte wat er in de 28ste minuut zou gebeuren. Door de hoge boete die de KNVB de club oplegde, gaat de bond totaal voorbij aan het respect voor Para. Wij willen Ajax een hart onder de riem steken door met een collecte bij te dragen aan de kosten van de boete. Ajax heeft respect getoond aan een fan, zijn familie, de supporters. Daarom ' Ajax bedankt!'.
John Jaakke nam de cheque in ontvangst. ,,Als een deel van Ajax rouwt, rouwt Ajax met hen mee", sprak de voorzitter. ,,We hebben respect en waardering voor de manier waarop de supporters hem herdachten. Hartelijk dank voor de geste. Wij stellen het op prijs."
Was een heerlijke wedstrijd trouwens, en mensen die nu nog zeggen dat er geen sfeer in de Arena is zijn er nooit geweest (iig niet tijdens ajax psv)
quote:Ben al meerdere malen in de ArenA geweest bij Ajax-PSV, en toen was er bij het grootste gedeelte geen sfeer. 15 minuten voor tijd massaal weggaan is geen sfeer. Mara goed, begrijpelijk dat er nu wel sfeer is, als je voor het eerst in 9 jaar wint.
Op maandag 9 februari 2004 11:21 schreef skinnievinnie het volgende:
Ben ik de enige die het raar vond dat de afgekeurde goal van anastasiou niet in de samenvatting van studio sport zat?Was een heerlijke wedstrijd trouwens, en mensen die nu nog zeggen dat er geen sfeer in de Arena is zijn er nooit geweest (iig niet tijdens ajax psv)
quote:
Op maandag 9 februari 2004 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ben al meerdere malen in de ArenA geweest bij Ajax-PSV, en toen was er bij het grootste gedeelte geen sfeer. 15 minuten voor tijd massaal weggaan is geen sfeer. Mara goed, begrijpelijk dat er nu wel sfeer is, als je voor het eerst in 9 jaar wint.
quote:Op C+ was het duidelijk buitenspel, zeker 30 cm.
Op maandag 9 februari 2004 11:21 schreef skinnievinnie het volgende:
Ben ik de enige die het raar vond dat de afgekeurde goal van anastasiou niet in de samenvatting van studio sport zat?
quote:Ik heb toch gelijk, of niet dan?
Op maandag 9 februari 2004 11:28 schreef Speed1971 het volgende:[..]
quote:idd, hij liet daarna wel zn klasse zien door die bal erin te schieten.
Op maandag 9 februari 2004 11:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Op C+ was het duidelijk buitenspel, zeker 30 cm.
quote:Ach ik vind het van zo n sneu en bedenkelijk niveau om over de sfeer te beginnen. Zo van......ik kan niet tegen mijn verlies en ik ga lekker zeuren over iets anders.
Op maandag 9 februari 2004 11:29 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik heb toch gelijk, of niet dan?
En ja de competitie duurt nog zo n 15 wedstrijden. En ja Ajax zal nog wel hier en daar een puntje knoeien. Maar dat geldt natuurlijk niet voor PSV. De competitie is nog niet afgelopen maar wel beslist.
quote:Het scheelde dus net zoveel als dat moment van VoH.......
Op maandag 9 februari 2004 11:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Op C+ was het duidelijk buitenspel, zeker 30 cm.
quote:Hoho, ik begin niet over sfeer. Als iemand daarover begint mag ik toch reageren?
Op maandag 9 februari 2004 11:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach ik vind het van zo n sneu en bedenkelijk niveau om over de sfeer te beginnen. Zo van......ik kan niet tegen mijn verlies en ik ga lekker zeuren over iets anders.
En ja de competitie duurt nog zo n 15 wedstrijden. En ja Ajax zal nog wel hier en daar een puntje knoeien. Maar dat geldt natuurlijk niet voor PSV.
De competitie is nog niet afgelopen maar wel beslist.
De competitie is nog niet beslist maar een voorbeslissing lijkt te zijn gemaakt. Reactie van Waterreus is wel erg vreemd: of hij meent het niet en wil de druk bij Ajax houden (kan ik me niet voorstellen) of het is echt een halve zool...
quote:Over welk moment heb je het, de bal op de paal? Op TV was het duidelijk dat het buitenspel was, daarom is er op tv nauwelijks aandacht aan besteed, er gebeurde vrij veel namelijk en dit was daarom niet interessant genoeg
Op maandag 9 februari 2004 11:45 schreef Speed1971 het volgende:
Het scheelde dus net zoveel als dat moment van VoH.......
quote:Of hij is eerlijk.
Op maandag 9 februari 2004 11:47 schreef Dylan Dog het volgende:
De competitie is nog niet beslist maar een voorbeslissing lijkt te zijn gemaakt. Reactie van Waterreus is wel erg vreemd: of hij meent het niet en wil de druk bij Ajax houden (kan ik me niet voorstellen) of het is echt een halve zool...
Daarnaast kan ajax alleen nog maar beter gaan spelen dit seizoen.
Wat ik wel vreemd vindt dat De Mul wordt teruggezet naar de A1, terwijl Babel juist weer bij de selectie wordt getrokken. Sonck is toch bijna weer fit? Dan heeft Ajax weer twee spitsen voor 1 plaats. Met Van der Vaart fit, Soetaers fit, Grygera fit, Trabelsi binnekort terug van de Afrika Cup lijkt Ajax een grote selectie te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |