quote:Graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 8 februari 2004 15:27 schreef twi het volgende:
BIERTJUHHHHHHHH?????
Stekelenburg 7,5
De Jong 7
Heitinga 8
Escudé 6,5
O'Brien 5
Galásek 7,5
Sneijder 8
Maxwell 8,5
De Ridder 7 +
Anastasiou 7
Sikora 6,5
van der Vaart 7 -
Mitea 7 -
Grygera - geen beoordeling
Luinge 4 (gele kaart voor de Jong was onterecht, hij raakt Robben niet!)
quote:
Op zondag 8 februari 2004 17:15 schreef Roscoo het volgende:
Nou eindelijk is de ban gebroken. Zo begint de ArenA ook wat meer status te krijgen na deze eerste competitie overwinning van Ajax op PSV. Toch is een uitzege op PSV lekkerder hoor, lekkerder dan kampioen worden.
quote:ik vond Sikora best goed spelen, van hem kwam iig het meeste gevaar in de 1e helft. De Ridder kwam nauwelijks aan de bal.
[
Stekelenburg 7,5
De Jong 7,5
Heitinga 8,5
Escudé 6,5
O'Brien 6
Galásek 7,5
Sneijder 7,5
Maxwell 8
De Ridder 6
Anastasiou 7
Sikora 7
van der Vaart 7
Mitea 7
Grygera - ?
quote:Luinge een 4, omdat ie 1 verkeerde kaart uitdeelt???
Op zondag 8 februari 2004 15:54 schreef Speed1971 het volgende:
Stekelenburg 8
De Jong 7,5
Heitinga 9
Escudé 7
O'Brien 6
Galásek 8
Sneijder 9
Maxwell 9
De Ridder 8
Anastasiou 9,5 (valt niet mee om in zo n wedstrijd je debuut te maken!)
Sikora 7
van der Vaart 7
Mitea 8 (scoorde)
Grygera - 7 (goede inval beurt)Luinge 4 (gele kaart voor de Jong was onterecht, hij raakt Robben niet!)
quote:Ja. Was een zeer bepalende gele kaart. Ajax werd daarmee erg benadeelt in de eerste helft.
Op zondag 8 februari 2004 17:43 schreef Duder het volgende:[..]
Luinge een 4, omdat ie 1 verkeerde kaart uitdeelt???
quote:Door 1 gele kaart?
Op zondag 8 februari 2004 17:47 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja. Was een zeer bepalende gele kaart. Ajax werd daarmee erg benadeelt in de eerste helft.
quote:Hahahaha........omdat de radio hem prees
Op zondag 8 februari 2004 18:02 schreef SCH het volgende:[..]
Door 1 gele kaart?
Dat ligt dan aan de ploeg zelf, lijkt me. Luinge werd op de radio juist geprezen, dus ik denk dat je er naast zit Speed.
quote:Nou - ik mag hopen dat ze daar iets objectiever zijn dan jij.
Op zondag 8 februari 2004 18:04 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hahahaha........omdat de radio hem prees
Dus wat de radio beweert is waar? Hahahaha te grappig ben jij.
quote:De Jong raakte Robben niet! Robben ging heel erg makkelijk liggen, heel triest. Maar jij mag hopen dat de radio (media) opjectief is hoor......
Op zondag 8 februari 2004 18:06 schreef SCH het volgende:[..]
Nou - ik mag hopen dat ze daar iets objectiever zijn dan jij.
quote:Nee dat is onzin wat je zegt. Op de radio waren ze juist heel kritisch over Robben en ging het er steeds over wie nou als eerste de overtreding maakte, de verdediger of de aanvaller. Zowel rond Robben als rond Anastasiou - maar ze vielen Luinge daar niet op die manier op aan. En ik vind het raar om iemand te beoordelen op basis van 1 gele kaart, er is toch echt meer gebeurd in die wedstrijd. En als die gele kaart zo bepalend was, dan kan dat nooit aan de scheidsrechter hebbn gelegen. Dus vond ik het commentaar op de radio iets overtuigender dan dat van jou
Op zondag 8 februari 2004 18:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
De Jong raakte Robben niet! Robben ging heel erg makkelijk liggen, heel triest. Maar jij mag hopen dat de radio (media) opjectief is hoor......
quote:Dat mag jij vinden. Maar ik heb tenminste een mening gevormd nav wat ik zag -die is misschien fout- en jij vormt een mening op wat andere zagen/vinden en dat is wel erg bedenkelijk hoor.
Op zondag 8 februari 2004 18:14 schreef SCH het volgende:[..]
Nee dat is onzin wat je zegt. Op de radio waren ze juist heel kritisch over Robben en ging het er steeds over wie nou als eerste de overtreding maakte, de verdediger of de aanvaller. Zowel rond Robben als rond Anastasiou - maar ze vielen Luinge daar niet op die manier op aan. En ik vind het raar om iemand te beoordelen op basis van 1 gele kaart, er is toch echt meer gebeurd in die wedstrijd. En als die gele kaart zo bepalend was, dan kan dat nooit aan de scheidsrechter hebbn gelegen. Dus vond ik het commentaar op de radio iets overtuigender dan dat van jou
quote:Nee ik vorm mijn mening op argumenten van beide kanten, en jouw argumenten zijn nogal mager - een scheids een 4 geven vanwege 1 gele kaart. Op de radio gingen ze nogal uitvoerig op de rol van Luinge in trouwens.
Op zondag 8 februari 2004 18:22 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dat mag jij vinden. Maar ik heb tenminste een mening gevormd nav wat ik zag -die is misschien fout- en jij vormt een mening op wat andere zagen/vinden en dat is wel erg bedenkelijk hoor.
quote:De tv beelden dachten er anders over....
Op zondag 8 februari 2004 18:10 schreef Speed1971 het volgende:
De Jong raakte Robben niet! Robben ging heel erg makkelijk liggen, heel triest. Maar jij mag hopen dat de radio (media) opjectief is hoor......
quote:Dat zal allemaal wel maar heb jij de "overtreding" gezien?
Op zondag 8 februari 2004 18:25 schreef SCH het volgende:[..]
Nee ik vorm mijn mening op argumenten van beide kanten, en jouw argumenten zijn nogal mager - een scheids een 4 geven vanwege 1 gele kaart. Op de radio gingen ze nogal uitvoerig op de rol van Luinge in trouwens.
Er werd op voorhand veel gespeculeerd over wie als eerste geel zou krijgen. Dat natuurlijk nav de eerder gespeelde PSV - Ajax. Deze gele kaart was dus meer bedoeld als signaal dat het er niet zo mocht toegaan als PSV - Ajax. De Jong raakte Robben niet. Als dit soort acties bestraft moeten worden met geel dan vallen er minstens 22 gele kaarten in een wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |