quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:05 schreef Mister_T het volgende:[..]
Ohhh ik denk dat ik dit geweldige spel maar ff ga spelen, ohh deze game is zo vet!!! Ik heb er nu echt ff zin in
Iemadn zin in een potje Live met dit geweldige spel
quote:Kijk.. je zal niet hebben wat ik had met Top Spin toen ie uit kwam. 2 weken later was er bijna niemand meer live te vinden.. das een tegenvaller. Maar PGR2 blijft echt wel
Op maandag 16 februari 2004 19:07 schreef Fillipe het volgende:[..]
Je zal alleen veel SP moeten spelen in het begin om aan auto's te komen en de banen te leren wil je een kans live maken.
quote:Ja dat ben ik ook van plan
Op maandag 16 februari 2004 19:13 schreef Bastard het volgende:[..]
Kijk.. je zal niet hebben wat ik had met Top Spin toen ie uit kwam. 2 weken later was er bijna niemand meer live te vinden.. das een tegenvaller. Maar PGR2 blijft echt wel
Je zal alleen veel SP moeten spelen in het begin om aan auto's te komen en de banen te leren wil je een kans live maken.
Maar als dat mogelijk is, ga ik zeker Live.
Is er ook een plattegrondje of schets van de aansluiting met live en xbox, je ziet die plaatjes vaak terug in Internet Providers waar ze mensen uitleggen hoe de aansluiting precies zit
quote:www.xbox.com/live daar ergens
Op maandag 16 februari 2004 19:18 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja dat ben ik ook van plan
ik ga binnenkort eens de mogelijkheden van Live bekijken (zit in een studentenhuis namelijk) dus even kijken hoe het met die aansluitingen zit e.d.
Maar als dat mogelijk is, ga ik zeker Live.
Is er ook een plattegrondje of schets van de aansluiting met live en xbox, je ziet die plaatjes vaak terug in Internet Providers waar ze mensen uitleggen hoe de aansluiting precies zit
quote:Ja sorry had het al gevonden
Op maandag 16 februari 2004 19:20 schreef Bastard het volgende:[..]
www.xbox.com/live daar ergens
Met A geef ik gas, transmissie staat op auto, maar hoger dan z'n 3 gaat ie niet. Als ik dan Gear Up ingedrukt houdt lijkt t wel of die boost en met nog een keer indrukken schakelt ie door naar z'n 4 ![]()
Is dat normaal?
quote:Geen last van....Moet je even bij opties kijken en een andere configuratie nemen, misschien is het dan weg. Ik zou het anders niet weten
Op woensdag 18 februari 2004 10:54 schreef Shogen het volgende:
Wie kan mij de controls uitleggen?Met A geef ik gas, transmissie staat op auto, maar hoger dan z'n 3 gaat ie niet. Als ik dan Gear Up ingedrukt houdt lijkt t wel of die boost en met nog een keer indrukken schakelt ie door naar z'n 4
Is dat normaal?
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 18-02-2004 10:58]
quote:Hmm ja, leek me gewoon kut om met die triggers gas te geven
Op woensdag 18 februari 2004 10:58 schreef twi het volgende:
Snap niet waarom je gas zou willen geven met iets anders dan de triggers. Als je het rot vind (vond ik ook in het begin), moet je gewoon even volhouden. Naderhand is het echt ideaal.
Maar ik zal t vanavond eens veranderen, tnx.
quote:Gas geven met triggers kan ik dus ook niet, net zoals dat mensen als camera standpunt op de auto kijken. Dan kan ik eht gewoon niet, ik kan dan geen bochten inschatten (als ik dat uberhaubt kan
Op woensdag 18 februari 2004 10:58 schreef twi het volgende:
Snap niet waarom je gas zou willen geven met iets anders dan de triggers. Als je het rot vind (vond ik ook in het begin), moet je gewoon even volhouden. Naderhand is het echt ideaal.
quote:Dacht ik ook in 't begin
Op woensdag 18 februari 2004 11:00 schreef Mister_T het volgende:[..]
Gas geven met triggers kan ik dus ook niet, net zoals dat mensen als camera standpunt op de auto kijken. Dan kan ik eht gewoon niet, ik kan dan geen bochten inschatten (als ik dat uberhaubt kan
). En als ik met triggers rijd kan ik niet goed remmen (als ik dat uberheubt kan
).
quote:Ik heb het ook niet alleen met PGR2...ik heb het gewoon met elk racespel
Op woensdag 18 februari 2004 11:01 schreef twi het volgende:[..]
Dacht ik ook in 't begin
quote:Ik ook, da's normaal. Toen ik GT3 uit de kast pakte heb ik de controls zelfs zo omgezet dat ik met de shoulderbuttons gas gaf en remde
Op woensdag 18 februari 2004 11:04 schreef Bastard het volgende:Ik race bovenop de auto en geef gas met mn trekker.. gek he?
![]()
quote:Ik geef nu ook wel gedoseerder gas op mn trekkers.. knoppen is toch indrukken of niet.
Op woensdag 18 februari 2004 11:05 schreef twi het volgende:[..]
Ik ook, da's normaal. Toen ik GT3 uit de kast pakte heb ik de controls zelfs zo omgezet dat ik met de shoulderbuttons gas gaf en remde
Buttons zijn zo passe
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:04 schreef twi het volgende:
Trouwens, Kepler, wanneer heb je eens een microfoon gozer? Dan kunnen we je vocaal straffen, in plaats van op de baan, wanneer je weer eens iets doet wat ons niet aan staat
jullie doen altijd dingen die mij niet aanstaan, begrepen!! ![]()
maar als iemand nu een Top Spin of Crimson Skies of Counterstrike koopt dan krijgt diegene 50% korting op de starterkit. Als diegene die korting dan nu eens aan mij geeft
Want ik heb geen 60 euro....
quote:Ik heb RS3 voor 30 euro van twi kunnen kopen....is ook 50% korting
Op woensdag 18 februari 2004 13:02 schreef kepler het volgende:[..]
Want ik heb geen 60 euro....
[Dit bericht is gewijzigd door kulandra op 18-02-2004 14:21]
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 15:55 schreef GotenSSJ het volgende:
hey Twi ruilen van harde schijf ?
Morgen komt de klusjesman toch om 08.30 dus halfuurtje later even dat ding ophalen
Sorry ik blijf een kind.
quote:kon het altijd proberen he
Op woensdag 18 februari 2004 18:18 schreef Mister_T het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:whehehe
Op woensdag 18 februari 2004 18:52 schreef Fillipe het volgende:
Jaaaaaaa kijk ik net op dimensionplus.nl waar ik het rosso pakket besteld heb staat der bij "nieuw binnen" het Rosso Xbox Pack !!Morgen komt de klusjesman toch om 08.30 dus halfuurtje later even dat ding ophalen
![]()
Sorry ik blijf een kind.
mar die AI is e cht kut ze drukken je gewoon van de weg af man
ik hoop echt dat hier een cheat voorkomt met alle respect hoor maar hoe doen die makers dat gaan die 48 uur lopen gamen voor alles platinum ? whhe jaja ![]()
zo ik ga dit geweldige spel weer even spelen en lekker scheuren over die circuits in mijn ferrari enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |