quote:Waarom is dat precies? Vera is een internationaal bekende en zeer populaire zaal, wat best opmerkelijk is gezien de beperkte omvang.
Op donderdag 19 februari 2004 22:19 schreef GrooveRock het volgende:
Ik zou wel willen, maar dat is Peter's (programmeur) ding niet. Dat vindt ik echt heel jammer, want Vera staat zeker op het verlanglijstje van onder andere Dozer.... Ik probeer het nog met Place of Skulls, maar ik verwacht er weinig van...
Helaas zonder Wino inmiddels.quote:Op donderdag 19 februari 2004 21:58 schreef GrooveRock het volgende:
@ Rheingold:<p>In mei boek ik Place of Skulls, vette bijna Sabbath achtige band.. Heel cool...
"Keep you cool" is uitgebracht onder BrantBjork solo (dus in de officiele release is het "teh Bros. afgevallen). Die heb ik dus.quote:Op donderdag 19 februari 2004 21:58 schreef GrooveRock het volgende:
@ Doc: Brant Bjork & The Bros is al uit (Hij heet 'Keep your cool'). Ik heb een promo van een vriend die ze boekt gekregen. Ze staan binnenkort samen met Electric Eel Shock in de Melkweg en in de w2. Ook nog ergens, maar waar precies weet ik niet meer... Ergens in april... Leuke show geeft, deed me heel erg denken aan de groove van Hendrix... Maar toen ie effe ging drummen was ik toch weer verkocht.
Ik zag iets onder voorbehoud staan. Leuke tijd ook 15:00 uurquote:Op dinsdag 24 februari 2004 12:23 schreef nipeng het volgende:
Hmm hoe zeker is het dat Brant in de W2 komt?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:04 schreef nipeng het volgende:
Ik wil niet, ik ga daar zeker heen.
Ja ik wist het, de dag voor MayheM nogwel. Dubbel geluk.quote:Op woensdag 25 februari 2004 07:23 schreef nipeng het volgende:
Weet niet of het al bekend is (topic toont brak hier) maar Khanate komt in Vera, Summo.
Ik had het gezien. Het zal niet waanzinnig stormlopen, dus ik wacht even tot er meer bekend is over het W2 concert. Als dat zeker doorgaat ga ik daar heen (komt me net iets beter uit)quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:27 schreef nipeng het volgende:
Zo te zien is de verkoop voor het concert van Brant in de melkweg gestart. Zie de link op de melkweg pagina (staat onder electric eel shock op ticket service).
Ik lees op de melkweg site dat Nick Oliveri ook een akoestische set doet. Dus Electric Eel Shock, Brant Bjork en Nick Oliveri. Geen slechte deal voor 9 euro.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:43 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had het gezien. Het zal niet waanzinnig stormlopen, dus ik wacht even tot er meer bekend is over het W2 concert. Als dat zeker doorgaat ga ik daar heen (komt me net iets beter uit)
Dus niet meer onder voorbehoud.quote:Kaartverkoop start binnenkort
CONCERT
Zondag 25 april
Brant Bjork and the Bros + Nick Oliveri (solo) + support
Klopt, laatste keer dat ik daar was (Los Natas denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:56 schreef Doc het volgende:
Nick als chansonier: DAT wil ik zien!
De W2 is toch vlak bij het station? Hebben ze daar lidmaatschappen en dergelijke onzin?
Amen. Een van de beste concerten die ik in 2003 heb gezien.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:43 schreef TimoBasso het volgende:
In Tilburg was het al geniaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |